Ce se intâmplă cu injectoarele astea?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @djhmusic: Nu exista un anumit numar de km la care se schimba injectoarele. Daca se merge normal cu masina si se pune motorina buna, ar trebui sa tina peste 150.000 km.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • Doamne bine ar fi. Sa ai gura aurita Andrei. Inseamna ca ar trebui sa ma tina zece ani.

      Comment


      • Iar la benzinare??Cum sta treaba?

        Comment


        • @Red_Alin inca nu am vazut si nici nu am auzit de injectoare de MPI cazute (sunt long life ). Teoretic nu au motiv sa pice, dar cine stie?

          Comment


          • Sunt curios cum se prezinta injectoarele de pe Loganurile Politiei si Jandarmeriei.)Se stie ca le subtureaza baietii de la ia mama supararii.)

            Comment


            • Nu prea au dci-uri la MIRA. Cel putin eu n-am vazut.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • In afara de depuneri de calamina, ce apar tarziu, in functionarea unei benzinare... nu prea vad ce altceva s-ar putea intampla.
                Desi, vad ca inca se tin pe baricade motorizarile pe benzina, chiar si dupa 200 000 km.

                Comment


                • La logan benzina nu am prins nici un injector picat, dar in rest la supernova si solenza au picat o gramada... pretul la un injector de MPI ii intre 250-400 ron... Un vecin are un logan 1.4MPI cu 340.000 si ceva de km si nici nu s-a atins de injectoare...
                  2004 Dacia Logan 1.4MPi
                  2006 Dacia Logan 1.5dCi
                  2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                  Comment


                  • Mai trebuie si cate o "forja" cu bun simt.
                    I-am dat in gura si eu la dieselul meu (c-am 170 km/ora vre-o zece minute) si cand am intrat in oras parca altfel torcea motorul la relantiu.

                    Comment


                    • Din pacate tot mai generala e problema asta cu injectoarele.
                      Am stat de vorba cu multi posesori de dci si benzinar (majoritatea taxi cu kilometrii multi), benzinarii nici nu vor sa auda de dizalu de pe Logan, dizalarii isi lauda motorul, dar majoritatea recunosc ca in 140-160.000 km au schimbat un rand de injectoare (si culmea ca la multi li se pare normal ''merge bine dle, la 130000 km am schimbat injectoarele, dar in rest nici o problema'' , comentariu posesor taxi dizal).

                      Comment


                      • vasile 78 vezi ca mai e un thread pe aici pe forum da nu mai stiu cum ii zice unde sunt atasate si poze cu o pompa care o murit si dupa aia mai vorbim.iar la deasel-uri logan e cam generala treaba.pica mai repede sau mai tarziu.cu economia care o faci la combustibil o bagi in tigaie in reparatia sistmului de injectie.nu merita si pe mine nu o sa ma convinga nimeni ca sa cumpar logan dci.si scump si prost.acum asta e parerea mea iar voi sa faceti cum va taie capul.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • Zicea pe aici cineva ca nu a auzit sa cada injectoarele la benzinare.E uite eu stiu un loganist din Arad care are aproape 90 de mii de km si l-a lasat un injector.1.6 MPI
                          Cica ar fi de la benzina,i-ar fi spus la service ca de mers subturat nici nu poate fi vorba deoarece e un mic Schumacher.

                          Comment


                          • Nu exista padure fara uscaturi. Daca facem o medie, care injectoare pica mai repede, la benzinar cifra este mult mai mica.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Absolut,eu doar dadeam un exemplu.

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian___30 View Post
                                Din pacate tot mai generala e problema asta cu injectoarele.
                                Am stat de vorba cu multi posesori de dci si benzinar (majoritatea taxi cu kilometrii multi), benzinarii nici nu vor sa auda de dizalu de pe Logan, dizalarii isi lauda motorul, dar majoritatea recunosc ca in 140-160.000 km au schimbat un rand de injectoare (si culmea ca la multi li se pare normal ''merge bine dle, la 130000 km am schimbat injectoarele, dar in rest nici o problema'' , comentariu posesor taxi dizal).
                                Si lui taica-meu tot un taximetrist i-a spus acelasi lucru. Nu cumpara disel din cauza injectoartelor. A avut disel si l-a maritat ca sa-si ia 1,4 MPI (taximetristul nu taica-meu )

                                Injectoarele la benzinare se duc mai mult din cauza porcariilor de prin benzina decat subturarii.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google