Ce se intâmplă cu injectoarele astea?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by maistoru View Post
    stie cineva daca se fabrica kit bosch pentru motorul de logan?
    Injectoare sau pompa de injectie Bosch nu se fabrica pentru Logan, iar celelalte de la Renault-Nissan nu se potrivesc.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #92
      salut,am schimbat injectoarele,masina a pornit a mers f bine iar acuma nu mai porneste<ce poate fi?
      God is my copilot

      Comment


      • #93
        b76sbl ai curatat instalatia inainte de montarea noilor injectoare??? daca nu, le-ai belit si pe astea. daca da mergi la mesteru de le-o montat sa vada ce au.
        vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

        Comment


        • #94
          pai nu prea au curatit,sa fie pilitura de la pompa care a infundat iara injectoarele,mai am garantie,deci tre sa ma duc iara la ei.
          God is my copilot

          Comment


          • #95
            Originally posted by maistoru View Post
            lau eu am acuma la transit o sita pusa inaintea filtrului. este luata de la o centrala pe motorina. este din metal intr-un pahar de plastic dur. o spal din cand in cand si o pun la loc. opreste apa si jegul de tip "muci" din motorina. dar cum spuneai si tu trebuie cercetat motivul pentru care face pompa pilitura si suprimat.
            Daca ai chef poti sa faci o poza la sita respectiva ?
            Si pe mine ma bate gandul sa pun ceva inaintea pompitei manuale sa pot curata mai usor de impuritati. Filtru de motorina e destul de dosit si ca sa umbli lejer la el ai nevoie de un elevator.

            Comment


            • #96
              Eu nu inteleg ceva... Pompa face pilitura... bun, dar cata pilitura poate face pompa aia, dupa cum spuneti voi in 20.000-30.000 ar trebui sa fie "pilita" toata.

              Comment


              • #97
                injectoarele cad in general de la motorina proasta si de la mersul subturat nu ai ce sa faci si treduie sa folosesti o viteza mai mare de deplasare in trepta 3 un exemplu un 50 la ora cu a 3

                Comment


                • #98
                  pompa face pilitura pana buleste injectoarele.chiar daca le schimbi ea o sa mai faca pilitura dar la un moment dat pompa nu mai baga presiunea normala si necesita inlocuirea.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by lau View Post
                    Daca ai chef poti sa faci o poza la sita respectiva ?
                    Si pe mine ma bate gandul sa pun ceva inaintea pompitei manuale sa pot curata mai usor de impuritati. Filtru de motorina e destul de dosit si ca sa umbli lejer la el ai nevoie de un elevator.
                    bineinteles ca am chef :P
                    Attached Files
                    vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                    Comment


                    • Am 55000 km cu dci-ul meu si nu am avut nici o problema cu injectoarele (pana acum si sper sa nu am). Motorina bag numai de la Petrom, si reviziile au fost facute la timp.

                      Comment


                      • @margelatu tu ma crezi ca inca nu am vazut pompa de injectie bulita? Am vazut injectoare "tzacanite" dar nu din cauza pompei! Pompa se strica cel mai des din cauza "spritzurilor" repetate in gol! Injectoarele rezista peste 150.000 km daca masina este folosita de preferinta la o turatie constanta (si de preferinta in exterior). Eu nu vorbesc prostii(am spus-o si o mai spun)! Viata motorului (implicit a injectoarelor si a turbinei) este data de filtre si ulei schimbate la timp! Inca o data ma repet, veniti in Galati sa va arat DCI-uri cu sute de mii de km in bord (preponderent la drum lung) ! Viata injectorului este scurtata de traseul scurt (cativa km in oras), si de filtrul de motorina schimbat la mai mult de 1,5 ani (oricum vad ca nu prea faceti kilometri decat foarte putini), plus motorina din surse nesigure ( nu este cazul multora dar cunosc persoane)! Hotarati-va odata sa cativa DCI-sti si poate ne gasim la o intalnire in Galati sa ascultati pe cineva care chiar a condus Logan DCI!

                        Comment


                        • Multumesc "Maistore`" , un filtru asemanator aveam pus pe Dacia veche si isi facea bine treaba. Plus ca il vezi foarte repede. Buna treaba.

                          Comment


                          • sa cresti mare. oricum am inteles ca problema nu o reprezinta mizeria din motorina ci tipul motorinei si felul in care mergi cu masina.
                            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                            Comment


                            • Originally posted by kmtiberius View Post
                              Domnilor, am un logan 1,5 DCi din anul 2006. Bineinteles, l-am luat la cineva acum un an de zile cu 15.000 la bord şi acum are 45.000. La recomandarea acelei persoane, de alimentat am alimentat de la MOL (fără a face reclamă aici) doar motorină Euro 5. Anul trecut un prieten zicea că pe la 40.... şi ceva de mii de km o să-mi cadă ceva la motor, că aşa sunt făcute şi nu l-am crezut că vorba aia, nu mi-am bătut joc de ea, motorină de calitate, schimburile la service-urile Dacia. Surpriză, la aceşti kilometri mi-au căzut două injectoare şi un altul...îi pe ducă. Vreau să pun şi eu o întrebare, este posibil oare ca după 45.000 de km să se ducă injectoarele, la o maşină de doi ani de zile, combustibil, zic eu, din cel mai bun? Nu vreau să jignesc această firmă, dar cred că are o problemă la fabricarea pieselor, plus că un injector costă 900 RON, mai mult ca la alte maşini.
                              eu am tot un dci din 2006 am 60100 km si nu am probleme cu ele, am auzit ca pe la 80.000 ar cam trebui schimbate

                              Comment


                              • Eu la masina am bagat numai motorina din OMV, masina are 70.000km si de la 65.000km am inceput sa-i bag pentru primadata aditiv ca doamne ajuta curata injectoarele .... Rezultatu se si vede, surpriza 3 injectoare duse din cauza aditivului 13 mil buc ..... NU BAGATI ADITIV LA MOTOARELE DIESEL, aditivul subtiaza motorina care numai face ungere injectorului, iar acesta se blocheaza... La motoarele pe benzina ii recomdat aditivu, dar la motoarele diesel NU...
                                2004 Dacia Logan 1.4MPi
                                2006 Dacia Logan 1.5dCi
                                2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google