Originally posted by maistoru
View Post
Ce se intâmplă cu injectoarele astea?
Collapse
X
-
-
Originally posted by maistoru View Postlau eu am acuma la transit o sita pusa inaintea filtrului. este luata de la o centrala pe motorina. este din metal intr-un pahar de plastic dur. o spal din cand in cand si o pun la loc. opreste apa si jegul de tip "muci" din motorina. dar cum spuneai si tu trebuie cercetat motivul pentru care face pompa pilitura si suprimat.
Si pe mine ma bate gandul sa pun ceva inaintea pompitei manuale sa pot curata mai usor de impuritati. Filtru de motorina e destul de dosit si ca sa umbli lejer la el ai nevoie de un elevator.
Comment
-
Originally posted by lau View PostDaca ai chef poti sa faci o poza la sita respectiva ?
Si pe mine ma bate gandul sa pun ceva inaintea pompitei manuale sa pot curata mai usor de impuritati. Filtru de motorina e destul de dosit si ca sa umbli lejer la el ai nevoie de un elevator.Attached Filesvom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
@margelatu tu ma crezi ca inca nu am vazut pompa de injectie bulita? Am vazut injectoare "tzacanite" dar nu din cauza pompei! Pompa se strica cel mai des din cauza "spritzurilor" repetate in gol! Injectoarele rezista peste 150.000 km daca masina este folosita de preferinta la o turatie constanta (si de preferinta in exterior). Eu nu vorbesc prostii(am spus-o si o mai spun)! Viata motorului (implicit a injectoarelor si a turbinei) este data de filtre si ulei schimbate la timp! Inca o data ma repet, veniti in Galati sa va arat DCI-uri cu sute de mii de km in bord (preponderent la drum lung) ! Viata injectorului este scurtata de traseul scurt (cativa km in oras), si de filtrul de motorina schimbat la mai mult de 1,5 ani (oricum vad ca nu prea faceti kilometri decat foarte putini), plus motorina din surse nesigure ( nu este cazul multora dar cunosc persoane)! Hotarati-va odata sa cativa DCI-sti si poate ne gasim la o intalnire in Galati sa ascultati pe cineva care chiar a condus Logan DCI!
Comment
-
Originally posted by kmtiberius View PostDomnilor, am un logan 1,5 DCi din anul 2006. Bineinteles, l-am luat la cineva acum un an de zile cu 15.000 la bord şi acum are 45.000. La recomandarea acelei persoane, de alimentat am alimentat de la MOL (fără a face reclamă aici) doar motorină Euro 5. Anul trecut un prieten zicea că pe la 40.... şi ceva de mii de km o să-mi cadă ceva la motor, că aşa sunt făcute şi nu l-am crezut că vorba aia, nu mi-am bătut joc de ea, motorină de calitate, schimburile la service-urile Dacia. Surpriză, la aceşti kilometri mi-au căzut două injectoare şi un altul...îi pe ducă. Vreau să pun şi eu o întrebare, este posibil oare ca după 45.000 de km să se ducă injectoarele, la o maşină de doi ani de zile, combustibil, zic eu, din cel mai bun? Nu vreau să jignesc această firmă, dar cred că are o problemă la fabricarea pieselor, plus că un injector costă 900 RON, mai mult ca la alte maşini.
Comment
-
Eu la masina am bagat numai motorina din OMV, masina are 70.000km si de la 65.000km am inceput sa-i bag pentru primadata aditiv ca doamne ajuta curata injectoarele.... Rezultatu se si vede, surpriza 3 injectoare duse din cauza aditivului 13 mil buc
..... NU BAGATI ADITIV LA MOTOARELE DIESEL, aditivul subtiaza motorina care numai face ungere injectorului, iar acesta se blocheaza... La motoarele pe benzina ii recomdat aditivu, dar la motoarele diesel NU...
2004 Dacia Logan 1.4MPi
2006 Dacia Logan 1.5dCi
2007 Opel Astra H 1.7CDTI
Comment
Comment