Ce se intâmplă cu injectoarele astea?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poate asa trebe sa mearga astea si noua nu ne spun.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • Mda...sa-ti iei in calcul cateva zeci de mil pt schimbu de injectoare sau cum?

      Comment


      • pai cam asa suna ecuatia.dai cu vreo o mie sau mai mult in plus pe motor fata de benzinare ca zici ca din consum recuperezi diferenta si la un moment dat hop scoate banii si punei la loc in masina ca sa repari injectia.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • injectoare mai ieftine gasesti in Mioveni la magazinele de piese auto, originale Dacia sunt 7 mil...eu alimentez de la petrom(fara sa fac reclama) cea mai ieftina motorina si nu am nici cea mai mica problema la 45000km

          Comment


          • la 45000km daca ai avea cea mai mica problema ar fi foarte grav, si Dacia 1300 ducea mai mult fara probleme la motor, asta este o ironie! Statistic injectoarele pica in jurul a 100.000 km (nu cereti surse oficiale, nu am, doar cititi pe forum si intrebati la service). Decalajul il face intervalul intre revizii, mersul in oras (de obicei subturat), motorina proasta plus factori tehnici ce nu tin de utilizatori.

            Comment


            • Originally posted by margelatu View Post
              vasile 78 vezi ca mai e un thread pe aici pe forum da nu mai stiu cum ii zice unde sunt atasate si poze cu o pompa care o murit si dupa aia mai vorbim.iar la deasel-uri logan e cam generala treaba.pica mai repede sau mai tarziu.cu economia care o faci la combustibil o bagi in tigaie in reparatia sistmului de injectie.nu merita si pe mine nu o sa ma convinga nimeni ca sa cumpar logan dci.si scump si prost.acum asta e parerea mea iar voi sa faceti cum va taie capul.
              Rog pe cineva care cunoaste preturile la piese sa ne spuna cat costa o pompa de benzina si cat costa o pompa de motorina... Nu mai comparam rata defectiunilor intre MPI si DCI ca nu are rost! Eu cu "sugativa" mea de 1.6 macar dorm noaptea linistit din punctul de vedere al injectoarelor si a pompei de benzina!
              P.S. Scuze ca am postat consecutiv, dar nu am avut dupa cine posta

              Comment


              • stai linistit ca la benzinare e doar 150-200roni si mai pica si aia dar mai rar si la multi km.
                Last edited by margelatu; 27 June 2009, 07:23.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • Pot spune ca dupa 118.000 km in 2,3 ani nu am avut probleme cu motorul. Motorina in general de la Rompetrol, mers sportiv, trasee mixte oras+extraurban, la traseele extraurban mers la blana 130-160 km/h.
                  Si daca aveti dubii la combustibil, incercati programul qprotekt de la rompetrol

                  Comment


                  • Eu am 17.000 si evident 0 probleme (motor de 85 cp) prieteni de ai mei au la firma logan-uri dci de 70 CP si 85 CP cu peste 70.000 km.
                    Varul meu are un logan de 65 CP cu 140.000 km facuti in 2 ani. Nu busit decat cutia (dar asta dupa de l-a forjat pe un drum de tara pe ploaie) noroc de Logan-ul era pe firma si s-a reparat fara costuri pentru el.
                    Logan-ul ala nu a vazut decat de la 140 km/h in sus in afara si max pe autostrada. Inclusiv eu am mers putin cu el inainte sa imi cumpar exemplarul din dotare. Si nu l-am iertat. Ei bine de curand am mai mers cu el si merge inca bine.
                    Toti oamenii astia au bagat motorina de la benzinarii . Ei bine dCI-urile sunt mai pretentioase decat TDI-urile la motorina dar asta nu inseamna ca trebuie sa pice daca sunt bine tratate.

                    Si eu sunt ingrijorat dar asta e daca pica in 100.000 de km eu deja sunt multumit pentru ca la cum merg eu asta inseamna cam 6 ani. (da sunt constient ca mai bine imi luam benzinar dar acum e prea tarziu )

                    Comment


                    • eu tot nu am inteles,cum exact afecteaza mersul dubturat motorul?

                      Comment


                      • sal

                        asa am patit si io

                        Originally posted by Rudy View Post
                        eu mai am putin si ating 40.000 km si pana acuma merge ca uns masina nu am schimbat nimic la ea ii mai dau forja cam odata la 2 sapt.
                        sa vezi de la 45000
                        Last edited by achim radu; 13 August 2009, 23:10. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Lasa ca si la masini germane pica injectoarele nu sunteti singurii
                          http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=52745

                          Comment


                          • deci ce sa inteleg,ca la noi nu se merita diesel,pt ca avem motorina nasoala?kiar nu exita ni o firma de carburanti ok in romania?

                            Comment


                            • Nu exista pentru ca din furtul benzinei si motorinei (indoirea cu apa/gazolina mizerii) se fac niste bani de nici nu visati.

                              Comment


                              • Salut,
                                Stiu ca e vechi postul dar, daca cineva mai are probleme cu motorina, incercati din cand in cand (2 ori pe an) ca atunci cand ii faceti plinul sa-i puneti un litru (nu mai mult) de benzina ca sa se amestece si sa curete injectoarele. Solutie garantata!!! Aici in Spania, aproape toti cei ce au motoare diesel folosesc acest "truc", credeti-ma pe cuvant.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google