Am un dci de servici,are 80.000 km si nu s-a reparat nimic la el pana acum. Revizii in service, la timp si motorina de la petrom ( card ). Masina merge impecabil si o laud la toata lumea. Masina mea personala este un ford focus 2 pe care o am de noua si la care am " umblat" in cei 55.000 Km pe care ii are. Nu c-ar fi mai bun loganul dar ca fiabilitate si rezistenta m-a impresionat.
Ce se intâmplă cu injectoarele astea?
Collapse
X
-
Originally posted by radulog View PostSalut,
Stiu ca e vechi postul dar, daca cineva mai are probleme cu motorina, incercati din cand in cand (2 ori pe an) ca atunci cand ii faceti plinul sa-i puneti un litru (nu mai mult) de benzina ca sa se amestece si sa curete injectoarele. Solutie garantata!!! Aici in Spania, aproape toti cei ce au motoare diesel folosesc acest "truc", credeti-ma pe cuvant.
Comment
-
Originally posted by galeo View PostAm auzit la mai multe perosane metoda asta, deci nu e folclorImi asum toata raspunderea
Originally posted by catalin40A View PostAm un dci de servici,are 80.000 km si nu s-a reparat nimic la el pana acum. Revizii in service, la timp si motorina de la petrom ( card ). Masina merge impecabil si o laud la toata lumea. Masina mea personala este un ford focus 2 pe care o am de noua si la care am " umblat" in cei 55.000 Km pe care ii are. Nu c-ar fi mai bun loganul dar ca fiabilitate si rezistenta m-a impresionat.
Comment
-
salut dragi colegi !
cineva pe aici sustine sus si tare sa punem benzina in motorina si avem viata fara de moarte la DCI ,sincer parerea mea este o mare prostie aditivi din motorina au o alta compozitie total diferita decat simplu produs benzina ca nu vad cum ar imbuntatii mersul bun al DCI-ului ,mai se spunea pe aici povesti sa pui ulei in motorina sa aiba ungere si tot felul de povesti de astea ;domni in cauza mai bine ar incerca sa schimbe filtrele la timp si sa nu aiba un mers subturat si nu in ultimul rand sa alimenteze numai si numai de la pompa (rompetrol,petromV,mol,omv)va las cu bine si la cat mai multi km. fara investitii.
Comment
-
Salutare tuturor. Legat de motorina, ca este proasta in Romania asa o fi. Eu am Loganul asta pe motorina de 4 ani de acum si se apropie de 120.000 km. Cu injectoarele nu am avut problme pana acum. Este adevarat ca am mai avut zgomote suspecte de la ele dar le-am ,,tratat,, cu talpa si o solutie care costa 100 lei: k9 ceva. De asemenea uleiul si filtrele le-am schimbat la 10.000km. Eu asta va recomand: dati-le TALPA, nu va temeti. Eu schimb viteza intre 2500-3000 rpm.
Numai bine va doresc!
Comment
-
Cu DCI-ul e loterie curata.Consumul e foarte bun,dar daca te lasa pompa si injectoarele,e belea.Am vazut saptamina trecuta DCI E 3 pe taxi(din primele modele cu fulia de aluminiu pe alternator) aproape 400.000 km si nu a avut probleme decit cu un injector pe la vreo 200.000 km.Cred ca a mincat ceva cind a fost mic,ca altfel nu imi explic.
La fel am vazut Logan(masina de familie,nu taxi) luat nou in 2010,la care dupa 3 luni si nici 3500 km a picat pompa si injectoarele.Problema a fost rezolvata in garantie,fara probleme.Din pacate,anul trecut(2011),la aproape 15.000 km,a patit-o din nou.De data aceasta,cei de la Dacia au inceput sa dea din coate,ca e motorina proasta,ca a bagat de la canistra,exploatare necorespunzatoare si chestii de genul asta.Tipul fiind deja patit,a tinut toate bonurile de alimentare,cu km trecuti pe fiecare atunci cind a alimentat.Motorina baga din aceeeasi pompa de cind are masina,Rompetrol,la recomandarea celor de la Dacia service.Dupa ce a facut dovada ca motorina nu e de la canistra,i-au schimbat din nou tot sistemul de alimentare,de la rezervor,pina la injectoare.Culmea este ca,de citeva zile are din nou probleme cu pornirea si doua dintre injectoare arunca cam multa motorina pe retur.Sint curios cum o sa se rezolve problema de data asta si ce o sa zica cei de la Dacia.Omul a avut inainte MPI si regreta enorm ca a trecut pe DCI.Altii au fost si sint mult mai baftosi,desi mai baga motorina de la canistra sau pompe fantoma,nu au probleme.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
Cea mai mare problema la dci sunt filtrele de motorina,unele filtre sunt facute prost trece motorina prin ele fara sa o mai filtreze suta la suta,eu am patito de 2 ori... la 30 000km si 90 000km,prima data filtru avea 6000km a doua culmea tot dupa 6000km cu un filtru,cel schimbat anterior avea 30 000km injectoarele lucrau la parametri normali,..cind am avut prima problema cu inj.am taiat carcasa metalica a filtrului, elementul filtrant era dezlipit de capacul filtrului, iar garnitura care permite trecerea motorinei numai prin elementul filtrant nu era la locul ei, motorina trecea nefiltrata prin locul unde trebuia sa fie garnitura,filtrele au fost cumparate din reprezentanta dacia,acum am deja 20 000km cu un filtru,si inj.facute ..,am montat inainte de intrarea in pompa de injectie un filtru de benzina cu pahar de sticla cu un magnet pus in el,nu se vede mizerie in el si nici span,numai asa pot sa tin filtrul controlat daca filtreaza bine sau nu,de fapt am mai scris aceasta si in alte posturi,daca ai noroc de un filtru bun nu ai probleme ele sunt capsulate si nu ai de unde sa stii calitatea lui.
Comment
-
Filtrul ala pahar e vax albina.
Impuritatile care trec prin el nu le vezi cu ochiul liber, dar sunt suficient de mari ca sa-ti strice injectoarele.
Trebe un filtru de calitate si schimbat mai devreme decat prevede cartea.
Spune te rog ce marca de filtru ai gasit in halu ala?
In reprez sunt si mai scumpe si mai ieftine.Last edited by Octavian; 5 March 2012, 19:17.
Comment
-
Pai si unde l-ai montat ? In ce loc ? Ai renuntat la pompita ?
"Mizeria" de la pompa poate sa reintre pe circuit prin retur deoarece acesta intra direct si in filtru (si ocoleste elementul filtrant deoarece smecherii de la Renault considera ca motorina e filtrata deja) ce e extra suplimentar merge spre rezervor. Nu ?Last edited by lau; 6 March 2012, 20:06.
Comment
Comment