Salutare tuturor. De diminiata am observat ca a ramas aprins Martorul luminos de control al sistemului anti- poluare, de atunci parca volanul merge mult mai greu. Am citit pe intr-un alt post ca cineva nu a putut merge mai tare de 100 km/h, eu nu prea am avut unde sa testez in oras. Trebuie sa merg la service sau doar mi s-a parut mie legat de volan, deoarece m-am cam speriat. Ms mult.
Martor Luminos Aprins
Collapse
X
-
Salut.Sper ca e bine ca scriu aici,sa nu mai deschid thread nou.
Am o problema...
logan 1.4 MPI,benzina 1 liniuta in ea,nepornita de joi.
azi dimineata am mers cu dansa la facultate,toate bune si frumoase,cand am scapat pe la 12,am mers cca 2 km ,apoi cand am vrut sa plec de la semafor "dadea in nas",ceva de genu ca vechile dacii cand dadeau sa se opreasca,apoi s-a oprit.am pornit-o iar ,la relanti merge normal,cand o bagam in sarcina iar murea,asa de vreo 3 ori.apooi am luat-o usor,am turat-o pe liber,si am putut baga treapta a 2 a sa ajung pana intr-un peco(mol).inainte alimentasem de la lukoil baneasa,daca are asta importanta.
am observat ca am aprins martorul luminos al sistemului anti poluare,martorul situat in partea de jos,la mijloc,intre martorul franii de mana si altul...
acum masina merge ca inainte,nu observ schimbari,doar ca a ramas martorul aprins.
am sunat la dacia asistenta 24/24.Mia zis ca posibila benzina proasta,apa in catalizator,daca nu dispare in 2 ,3 zile sa merg in service.a zis ca nu are ce se intampla daca merg asa.
Acum astept pareri celor patitit si celor care stiu despre ce e vorba!Va multumesc.
Comment
-
salut, tocmai cand ma gandeam sa imi pun benzina de la Luk, ca de e mai ieftina, iar cu promotia de weekend ajunge la 4.97 poate chiar mai bine (jud. cluj).
dar se pare ca acest comerciant are aceeasi calitate la benzina... slaba.
Colegul la tine este sigur benzina de vina. Numai alimenta de la Luk, la un plin pierzi o sticla de suc, deci nu se merita.
un coleg de serviciu, si-a infundat injectoarele la un DCI nou cu motorina din LUKoil.
Comment
-
acelasi subiect se discuta si aici:
Comment
-
Originally posted by Azkan View PostSalutare tuturor. De diminiata am observat ca a ramas aprins Martorul luminos de control al sistemului anti- poluare, de atunci parca volanul merge mult mai greu. Am citit pe intr-un alt post ca cineva nu a putut merge mai tare de 100 km/h, eu nu prea am avut unde sa testez in oras. Trebuie sa merg la service sau doar mi s-a parut mie legat de volan, deoarece m-am cam speriat. Ms mult.
Deci ,repet , martorul sta aprins ? Daca da , poti veni sa citesc eroarea si poate ne dam seama de la ce e .Daca nu ar fi ulei la servo ca sa nu functioneze servodirectia ,ar face ceva zgomot .
Martorul antipoluare inseamna ca un senzor de la sistemul de injectie s-a defectat ,sau nu lucreaza in parametrii . Inseamna o gramada de chestii , nu doar una .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
martorul nu se aprinde de degaba, ai o eroare undeva , prioritara ar fi renedierea problemei nu stingerea lui, diagnoza cit mai repedebaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by mmaxalb View Postmartorul nu se aprinde de degaba, ai o eroare undeva , prioritara ar fi renedierea problemei nu stingerea lui, diagnoza cit mai repede
dar...sondele lambda mai fac figuri la diferente mari de temperatura/condens....
mie mi s-a aprins degeaba,iti garantez,am mai auzit de faza asta si la case mai mari,crede-ma....daca era o problema "reala" se aprindea iar dar uite ca e stins si acum....
un test-clip spune tot....
Comment
Comment