URAT logan credeam ca e urata pana acum chiar daca sunt proprietar dar.... E monalisa pe langa astea ZAU
Dacia Inainte De Logan
Collapse
X
-
Ce vremuri mai baiatule mai!!! FF tare, nici nu imi trecea prin cap ca cei de la dacia ar fi putut avea asemenea proiecte.....Urata/frumoasa....De apreciat este ca incercau sa faca si altceva....Pe vremea aia.....Ca acum....Totul este posibil...Fff tare
sigpic
Comment
-
Cei care aveti obiectii la dacia aia cu motor central, ati citit articolul din pozele respective? Masina a ajuns la prima participare in raliu, pe podium, asa nedezvoltata tehnic, cum era...Deci avea oarece potential. Luati un logan stock si bagati-l intr-un raliu, sa vedeti, termina pe podium?
si ca sa va necajesc si mai tare, dati un search pe "gogule" despre dacia turbo a lui nicu grigoras, D-zeu sa-l ierte!
apropo, stiati ca echipajul dacia a terminat raliul acropole in 1983 sau 1984 inaintea echipajului oficial renault?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Parerea mea este ca cei care au obiectii, in primul rand nu au trait vremurile alea, in al 2lea, nu si-au facut "scoala" pe o dacie, al 3lea rand, nu au incercat sa imbunatateasca o dacie, sa regleze un culbutor cu o lera....Ceva.....Nu au fost pasionati de Dacia.....Acum ca a aparut loganul.....Asta este altceva....Cu totul altceva, fata de Dacia aia pe care am invatat sa conduc, am invatat sa reglez un culbutor, sa schimb o bucsa, o bieleta....etc....Cum am mai spus.....
Ce vremuri mai baiatule!!! Frumoase, din anumite puncte de vedere!!
sigpic
Comment
-
sigpic
Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA
Comment
-
Pt baietii de la uzina: Dacia Estase va spune ceva
Berlina cu al 3 -lea geam lateral, stopuri gen nissan sunny, faruri gen ford escort 90-95"?
imi spune mie ceva ca tu postezi consecutiv si nu prea e voie
foloseste butonul "edit" cand vrei sa adaugi/modifici ceva la un post de-al tauLast edited by Seba; 3 November 2008, 22:33.
Comment
-
in afara de pozele alea care sunt la inceput nu am mai gasit altele.aceleasi poze sunt si pe alte link-uri in rest nimic.spatele arata mai bine ca la logan .nu are nici un buton ?cred ca era cu deschidere din interior.sunt destui romani care au mana buna la desenat.pacat ca a ramas doar atat proiectul.Last edited by margelatu; 30 January 2009, 12:42.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
Cu un spoiler misto cred ca si botul ar fi fost frumos.
Mie imi place
LE: Ptr a elimina legenda conform careia ... daca nu venea Renault la Dacia, ingineri romani nu erau capabili sa scoata singuri o masina cu un design cel putin interesant, cei de la *********.ro, au gasit si au reusit sa fotografieze ceea ce se numea DACIA D33, un prototip romanesc, proiectat de inginerii romani de la Dacia Mioveni in colaborare cu designerii italieni de la Idea Torino care urma sa fie o masina de dimensiuni compacte, cu 4 usi, cu spatiu suficient ptr 5 pasageri. Aceasta avea sa fie vandută la un pret de maxim 5000 de dolari si trebuia sa inlocuiasca modelul Nova, care se producea la Mioveni.
Trebuie sa recunoastem ca ptr 1997 cand a fost proiectata aceasta masina, designul este mai mult decat modern, formele fiind organice, frumos rotunjite si care sunt mult peste ce a reusit sa proiecteze Renault, prin Logan ... 8 ani mai tarziu, ca sa nu vorbim de Solentza care ne-a mai fost servita cativa ani cu surle si trambite, in locul acestui model, care urma se fie vandut incepand cu 1999.
Pacat ca aceasta masina nu a vazut lumina zilei, poate ca asa aveam si noi un model romanesc care semana a masina si nu a frigider.Attached FilesLast edited by vdmihai; 30 January 2009, 18:32.sigpic
!
Comment
Comment