Logan Masina Rezistenta !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    E vorba ca sunt din clase diferite.
    Intotdeauna suv-u "iese castigator".
    De aia apar si cele mai multe victime pentru ca accidentele se intampla intre masini cu mase diferite.
    sigpic
    !

    Comment


    • #77
      Fereasca D-zeu sa fi fost si pe gaz ca, nu cred ca iesea bine deloc treaba.
      Fara Semnatura.

      Comment


      • #78
        Rezervorul de gaz suporta socuri mult mai mari ca cel de benzina.

        Comment


        • #79
          partea frontala (ranforsata)a x6 a lovit partea cea mai slaba a unei masini respectiv spate. la orice masina partea spate se duce usor.
          oricum stele unei masini nu prea mai au relevanta pentru ca s-a facut un test intre doua masini care obtinuse rezultate bune la euroncap.
          nu mai stiu exact ce marci dar a fost facut impact frontal intre o masina in clasa mini si un suv rezultand efectiv distrugerea masini mini cu pagube minore din partea suv-ului

          http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1...ext=1&index=43

          ca de exemplu
          Last edited by cristi_timidu; 28 June 2010, 13:41. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #80
            cu crash-ul asta nu e problema la rezistenta loganului ci la cata spaga a dat "pilotul" de pe x6 ca sa-si ia carnetul. sau cat de mare era volumul manelelor in interiorul x6 la momentul accidentului. trebuie sa recunoasteti ca la noi in tara doar cocalarii si interlopii au asemenea masini.

            Comment


            • #81
              @horus: Acum o luna am avut un accident similar, Loganul meu un PH2 Laureate acceasi culoare, am fost lovit in acelasi loc doar ca de o autoutilitara Fiat, tot fara frana. Spatele meu arata mai rau (dar tot partea dreapta este mai afectata), luneta spate sparta, puntea spate ruupta, la fel mi s-a indoit plafonul, la fel mi s-a rupt scaunul de la sofer. Spre deosebire de tine eu am fost aruncat pe contrasens in alta masina. Din fericire (exceptand masinile) nimeni nu a patit nimic (multumesc lui Dumnezeu).
              sigpic

              Comment


              • #82
                culmea k eu am gasit exceptia... lucky me!
                omul foarte binevoitor, si nici pe departe cocalar, manelar sau interlop

                Comment


                • #83
                  si acum ganditi-va cat costa devizul la golan si cat la x6 ... daca n-avea casco ...
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Costi-bc View Post
                    si acum ganditi-va cat costa devizul la golan si cat la x6 ... daca n-avea casco ...
                    s-a rezolvat pe RCA-ul lui, iar totalul s-a ridicat undeva pe langa 17.000lei

                    Comment


                    • #85
                      Eu sunt uimit de cat de bine rezista rotile/suspensia la socuri... Acum cateva luni pe zapada am intrat intr-o groapa serioasa (cam 50km/h, stanga fata) de am zis ca acolo raman, un zgomot teribil... roata ok, nimic rupt la inspectia vizuala pe rampa... Acum 2 zile am intrat intra-o balta care acoperea o gropa la fel de mare, dreapta fata... S-au oprit trecatorii sa priveasca daca plec mai departe dar cauciucul e ok si nimic nu pare rupt...

                      Daca si geometria va iesi bine si nu s-a dus naibii nici un unghi promit ca voi cumpara Dacia in continuare

                      PS: amandoua incidentele petrecute evident pe strazi principale ca asa e la noi, nu o patesti cu gropile prin sate ci fix in mijlocul orasului :P

                      Comment


                      • #86
                        eu am luat gropi la viteze si mai mari si in curba, dar tot ce a avut de suferit a fost janta care s-a strambat. ca deh, astea-s traseele montane si strazile din Romanica
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          cata si jantele cum se comporta dupa cele 2 incidente ?

                          Comment


                          • #88
                            logan=masina tare

                            Si eu am trecut cu loganul meu prin gropi adanci de s-a zdranganit masina de zici ca a "explodat" o dinamita sub masina Acum cand mi-am facut distributia ,au verificat si la suspensii daca nu am ceva si nimic absolut ,nici un joc,nimic

                            Comment


                            • #89
                              de regula amortizorul se duce primul , se stramba tija lui si deregleaza caderea , efectele se vad dupa mai multi km cand apare uzura inegala pe cauciuc. Depinde mult si de modul de producere al incidentului , poate fii vizual ok dar sa cada un rulment subit dupa cateva sute de km...exemple sunt multe.
                              Pain brings out the truth in us all...
                              ...how much truth can you stand?

                              Comment


                              • #90
                                Test de etanseitate la logan

                                Vreau sa va zic un banc(fara suparare) la toti posesorii de Logan:
                                Se intalnesc sefii serviciului Testari de la 3 mari firme auto, Mercedes, BMW si Dacia by Renault si discuta despre testul de etanseitate.Cel de la Mercedes spune ca introduc o pisica in masina si daca pisica moare ramanand fara aer in cca 8 ore atunci masina trece testul de etanseitate.Cel de la BMW spune ca introduc si ei o pisica si daca moare fara aer in cca 12 ore atunci masina a trecut testul iar daca pisica inca traieste masina pica testul.
                                Cel de la Dacia spune ca si ei fac testul tot cu pisica.Daca pisica nu gaseste in 12 ore nici un loc pe unde sa fuga din masina atunci Loganul trece testul iar daca pisica scapa atunci masina a picat testul.
                                Suparat careva?
                                Last edited by aprov; 17 August 2010, 11:31. Reason: greseala

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google