If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Misca de viziera (chestia de plastic sub forma de acoperis pentru ceasurile de bord), daca se misca, o demontesi si pui putina banda adeziva pe cepii de ghidare.
s-a discutat foarte mult pe temele astea la frig mai ales scartaiala e mai mare sa stiti ca am si un golf 5 si chiar si asta scartaie in bord pe drum de tara mai ales la frig desi nu prea l-am folosit pe astfel de drumuri si e mai nou decat loganul si cu mult mai putini km. la bord
imi pare rau ca nu am mai revenit.
eu nu primesc mailuri pt reply noi, si am email pe google..
in fine
@YOYCATA; nu ma ajuta
trebuie sa apas in fata de tot unde e parbrizu.
pentru ceilalti, vad ca acum cand e cald afara, nu a mai facut sau nu am mai bagat eu de seama.
acum intrebarea mea este; de ce la frig si nu si la cald.
m-am uitat un pic pe aici pe forum dar nu cred ca am gasit ceea ce cautam.
Daca trebuie sa apesi in fata de tot, e mare problema.
Pot fi doua lucruri. PLansa bord are o ranforsare din plastic care este sudata cu ultrasunete, sudura desprinsa. Sau tot la aceasta ranforsare, are 3 cepi de ghidare in caroserie, problema cep rupt. Baga mana in grilajul pentru ventilatie zona partbriz (cea din mijloc) si misca de bord, daca se misca e nasoala pentru ca nu scapi de problema fara sa dai bordul jos.
Sunt 4 suruburi principale care iti tin bordul. In colt unde se termina plasticul ala care mascheaza stalpii si jos, astia au niste dopuri de plastic. Sa le strangi si daca si dupa se mai aude e nasol. Tre sa dai bordul jos daca nu merge asa. Eu l-am dat. Daca nu intelegi unde sunt alea, iti dau si poze.
Si eu am aceiasi problema,se unde un scartait,credeam ca atinge bordul de parbriz,am strans suruburile de prindere de la bord,tot face,pana la urma intre bord si parbriz am bagat un cheder mare tip bradut,care se foloseste la tamplarie din aluminiu,cel care se pune intre bagheta care tine geamul si geam,este foarte ok acum,nu se mai aude nimica si nu arata nici rau .
Asa se intampla la toate bordurile care sunt facute din mai multe bucati de plastic. Bucatile de plastic aluneca unele peste altele si scot acel zgomot. La caldura se inmoaie, la frig se rigidizeaza si nu isi vor gasi un echilibru. La masinile scumpe bordul se toarna dintr-o singura bucata.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment