If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu am Logan-ul meu de doi ani si sunt multumit de el. Alegerea benzina/diesel e in functie de numarul de kilometri parcursi, recuperezi costurile mai mari ale dieselului doar daca parcurgi peste 20.000-30.000 km pe an.
N-as merge pe o varianta SH mai batrana de 5-7 ani, incep sa apara tot felul de probleme, indiferent de marca. Oricum, Loganul de 105 CP are un demaraj destul de bun, daca vrei sa impresionezi lumea, la semafor orice masina sub 110-115 CP nu va avea nici o sansa in fata ta...
Alegerea benzina/diesel e in functie de numarul de kilometri parcursi, recuperezi costurile mai mari ale dieselului doar daca parcurgi peste 20.000-30.000 km pe an.
Mai depinde si ce-ti face mai mare placerea de a conduce, chiar daca fac doar 10.000 km. pe an, as alege un diesel de nou pentru ca-mi place cum merge pur si simplu, sigur mi-ar placea un dci de 90 de cai chiar daca ma bate un 16v cu putin, dar se rezolva cu o remapare imediat.
...
Nu dau Loganu meu 1,4 MPI pe un BMW sau Mercedes din 2000.
asa de acrii-s strugurii? mergi 500km cu un e-klasse si apoi compara cu loganul. cu seria 5 nu-ti recomand, ca daca esti peste 1m90, ca mine, te oboseste mai mult decat un trabant cu scaune de ratb...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Asta asa este da mor de astia care dau ultimi bani pe o masina si cand se strica sau nu stiu ce au se vaita ca e scump da sufera cu BMW.
Asta vream sa zic
Imi Pun scaune de Seria 5 cum am vazut la cinev ala intalnire sau unele mai smecheremai noi.
Bafta
Sau sti vorba aia:
Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese.
Last edited by maryus_laudat; 11 April 2011, 07:59.
Reason: Automerged Doublepost
asa de acrii-s strugurii? mergi 500km cu un e-klasse si apoi compara cu loganul. cu seria 5 nu-ti recomand, ca daca esti peste 1m90, ca mine, te oboseste mai mult decat un trabant cu scaune de ratb...
Eu am intrat in fiat coupe 2.0 20v turbo,cu tunning care facea suta in 4,5 sec,testat cu ceasul si cu viteza reala,si nu mi-am dat loganul pe el ;) Imi dau loganu pe bmw x6 , ca sa il vand ,sa imi cumpsr logan deceii. Ca problema cea mai mare e intretinerea bolizilor.
In fine... Sa schimbam subiectul cu schimbul de masini
Nu doar-dciurile au probleme cu injectoare ci si alte marci de masini diesel au probleme la noi
Last edited by fanrenault; 11 April 2011, 11:16.
Reason: Automerged Doublepost
Fan renault aberezi serios, si la un alt nivel...
Fanatismul fata de masina proprie este de inteles, dar unii parca il duceti la un cu totul alt nivel: unul si-ar da masina doar pe alta din clasa premium de peste 50 000, altul ca-i mai nasol un Mercedes de 10 ani, desi chiar masina lui are vreo 4-5 si nici o optiune decenta, demna de secolul 20.
Deci, dragilor, voi nu vedeti ridicolul?
Nu zic, eu am avut logan si am fost extrem de multumit de el, insa nivelul asta de fanatism nu va face bine.
@maryus: cei care-si cumpara BMW ca sa nu-si cumpere logan, tot bani de logan au, doar ca au o troaca veche si putreda. Lasa-i cu cavoul lor in pace
PS: nu vreau sa fie niciun afront personal catre nimeni, doar am dat niste exemple.
Daca ar fi sa iau un Logan nou in momentul de fata, as lua un Logan dci de 90 cp, e cel mai tare motor de la Dacia in momentul de fata, parerea mea. Chiar daca pe hartie 1.6 16v are performante mai bune, raman la convingerea mea ca l-au prostit de tot cu Euro 5.
Intrebarea e daca merita 1500 euro in plus dieselul fata de benzinar. Mie mi se pare cam mult.
@wodtan,am vorbit la intalnire logan club arad si a zis unul ca dci de 86 de cai remapat pana la aprox. 105 cai,te baga in scaun sever
Cel putin la reprize va bate 1,6 16V fara probleme, cuplul isi va face simtita prezenta. La startul de pe loc benzinarul are un avantaj din cauza plajei mari de turatii in care are un cuplu apropiat de cuplul maxim.
Si benzinarul il poti remapa si sa-l duci la aproximativ 115 CP, dar nu cred ca mai tanarul nostru coleg vrea sa se apuce de optimizari la masina imediat dupa ce o cumpara. Dieselul de 90 CP este si el o alegere foarte buna, daca circula mult, daca nu, din punct de vedere financiar banii nu se justifica. In definitiv toti am optat pentru Logan pentru ca e ieftin...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment