Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu ma gandeam doar la disc. de planetare n-am prea avut grija, ca de multe ori o cam accelerez in curbe si cand intorc, mai ales cand intorc si vin masini. dar sunt ieftine, 800 de lei bucata.

    Comment


    • Salut!
      Am un Logan 1,4 MPI din Martie 2008 , 80000 km parcurși. De ceva vreme când dau drumul la ambreiaj, zvâcnește, parcă...
      Am mers cu ea la mecanic și mi-a spus că trebuie să schimb kit-ul de ambreiaj, că este pe ducă.
      Până aici, toate bune dar am întrebat mai mulți mecanici și niciunul nu a știut să îmi spună dacă trecuie disc cu diametrul de 180 mm sau 200 mm.
      Din cei care au schimbat, sau care se pricep, știți cumva cum stă treaba?
      Mulțumesc!

      Comment


      • ambreiajul tau zvacneste din cauza piciorului de lemn, nicidecum ca e el pe duca, probabil ca la plecarea de pe loc nu prea turezi motorul, asta e cauza zvacnirilor ambreiajului tau

        pe orice site ai intra daca pui specificatiile masinii tale, adica 1.4 iti va aduce ambreiaj de 180 mm

        Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.



        ai acolo producatori pe alese
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Mulțumesc!
          Și în mers, când schimb viteză zvâcnește uneori.
          Ce înseamnă "picior de lemn"?
          Last edited by 77sky; 24 June 2015, 11:48.

          Comment


          • Nu dozezi corect pedala de ambreiaj in functie de turatia motorului, in fine, si eu am avut problema asta pe la 70.000 km, l-am patinat bine de cateva ori si si-a mai revenit, acum am 110.000 km si merge ok.
            daca nu iti schimbi stilul de condus ai mari sanse sa-l strici si pe urmatorul
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Originally posted by 827sam View Post
              ..., probabil ca la plecarea de pe loc nu prea turezi motorul, asta e cauza zvacnirilor ambreiajului tau.
              Mai degrabă ridică prea repede piciorul de pe ambreiaj.

              Comment


              • Eu am schimbat ambreiajul la 135.000 1.6 8v+GPL, 2005

                Comment


                • 1.4 din 2006 in prezent are 220.000 si a inceput sa tronca rulmentul in rest nu are nimik cred ca ma mai tine pana pe la 250.

                  Comment


                  • Pe mine ma ținut 160000la 1.6 16v....fără sa dea semne de oboseala.....și mers 70% în oraș.

                    Comment


                    • Al meu a fost schimbat la 200.000 în regim taxi.
                      Dci euro 4 de 70 CP.
                      My ride IS 96 YCA - http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...19#post1661119

                      Comment


                      • Pe mine m-a lasat la 42.000 km. Defect din fabrica, neinclus in garantie.

                        Comment


                        • dap , banuiesc ca de acum iti lauzi loganul peste tot...

                          de unde stii ca era "defect din fabrica"??? nu cumva era reglajul "prost" , pedala de ambreiaj avea cursa lunga?
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • Originally posted by Commy View Post
                            1.4 mpi la 57.700 a crapat placa de presiune.
                            La fel si la 42.000 (aproximativ). Masina era in garantie, ambreiajul nu. Reparatia ar fi fost 1.400. Al doilea ambreiaj no name cumparat de la "magazinul din colt" a tinut putin peste 38.000 km (s-a rupt un dinte de la soare). Reparatia 100 lei, kitul 250 lei. Dai un ban dar stii ce iei .
                            Actualul "kit ambreiaj Logan made in France" 350 lei (de la alt magazin de la alt colt de strada), are 78.500 (cam pe acolo), fara probleme. Sa vedem in urma accidentului daca a fost avariat, inca nu stiu.

                            Originally posted by Costi-bc View Post
                            dap , banuiesc ca de acum iti lauzi loganul peste tot...
                            Il laud ca fiind o masina foarte buna si nu cum se vorbeste despre el.

                            Originally posted by Costi-bc View Post
                            de unde stii ca era "defect din fabrica"??? nu cumva era reglajul "prost" , pedala de ambreiaj avea cursa lunga?
                            Era reglajul din fabrica. Daca l-au reglat gresit e tot vina lor si trebuia sa fie acoperit de garantie.
                            Last edited by Fanez; 23 September 2015, 08:19. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Am ~ 195.000 km cu ambreiajul original, fara probleme. Masina din 2005, condusa de mine si de sotie (care si-a luat carnetul in 2005), mers cam 40% in oras, 60% in afara.
                              Last edited by aslanalbert; 23 September 2015, 10:50.

                              Comment


                              • Azi cand am luat masina de la service am constatat ca am ambreiajul altfel decat era inainte. E normal, l-au reglat baietii altfel, doar ca acum are cursa mai lunga. Incepe sa cupleze cam de la jumatea cursei si pt ca nu sunt invatat cu el asa, scoate un "clonc" cateodata. As vrea sa-l reglez cum era inainte adica la un sfert de cursa, dar nu mai stiu acum daca trebuie strans sau slabit cablul. As vrea sa ma mai tina vreo 50k km.

                                Scuze, am gresit topicul.
                                Last edited by Fanez; 8 October 2015, 22:55. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google