223658 km si inca nu da semne de oboseala. logan 1.6 mpi an 2005
Cat Tine Ambreiajul De La Logan?
Collapse
X
-
Original a fost postat de cristi3775 Vezi Post
130.000 km, 1.6 mpi abs+ 2007...a 'cazut" cutia....special pinionul de angrenare(conic).se numeste pinion de atac.el angreneaza grupul.se regleaza cu pata de vopsea.probabil sa spart din cauza tratamentului termic(calit)sau al reglajului(angrena doar pe varful dintilor).cu ambreajul 55000 fara probleme.cei drept nu prea folosesc nici ambreiajul.il folosesc la plecari de pe loc si in situatii mai critice.
Comment
-
Originally posted by B70NGY View Postcu ambreajul 55000 fara probleme.cei drept nu prea folosesc nici ambreiajul.il folosesc la plecari de pe loc si in situatii mai critice.
Si eu am pe un logan din 2005, 263 000 de km, cu abreiajul de fabrica...insa necesita schimbare curanda pentru ca patineaza din ce in ce mai rau ... dar o sa ii vina si randul lui.
Comment
-
schimbati vitezele fara sa apasati pedala de ambreiaj dar chiar si asa tot abreiajul lucreaza ... .ambreiajul nu mai este solicitat.sa facem putina scoala.cand apesi ambreiajul,motorul se decupleaza de cutia de viteza.uzura lui se datoreaza apasarii pe pedala.deci cu cat folosesti mai putin pedala,uzura e mai mica.sa sti ca este o practica folosita de camionagii(schimbat viteze fara ambreiaj)chiar si la liber ambreiajul lucreaza.
Comment
-
Mie nu imi vine sa crez ca exista soferi care schimba vitezele fara asa apese ambreiajul ... DUMNEZEULE !!! Nu ma e mila de masina aia ? ganditiva ca ii dat cate un pumn in cap de fiecare data cand schimbi viteza fara apasarea pedalei de ambreiaj ... eu unul nici nu am curajul sa incerc asa ceva :| In fine .... scuze pentru devierea de la subiect dar asa ceva chiar ma lasat masca :| In schimb am mai auzit sa schimbi vitezele fara cu acceleratia la podea fara sa o eliberezi la niste zmei care de credeau racei ... deci trebui sa o aud si pe asta. Pacat ... mare pacat Si apropo de scoala mie imi spunea instructorul sa apas ambreiajul pana la capat ca daca nu se supara .... si la fel imi spunea si cand am facut categoria C si C+E pe un volvo;) Cei care faceau asta la camioane erau niste criminali oricum ... pot sa confirm ca la camioanele mai noi si aici ma refer la un Volvo de prin 95 cu care am facut eu scoala, nu ai nici o sansa sa schimbi fara sa apesi ambreiajul asta daca nu vrei sa crape ceva ... orcum un sofer adevarat stie sa schimbe cum trebuie ;) Numai bine! Si inca o data scuze pentru deviere de la subiect.
Comment
-
Originally posted by popavlm View Postpoate vrei sa spui ca la vechile "rabe, rate si savarine" schimbai fara ambreiaj... la astea noi nu vad cum ai face asta....
Sent from my ODYSEA-4 using Forum Runner
Comment
-
pai vad ca si tu crezi ca ceapa-i branza... ma repet inca o data, la raba puteai sa calci si mama lu' ambreiaj ca tot "caraia" daca nu stiai sa-i dai sprtzul si sa corelezi cutia cu motorul...doar la plecare il foloseai... la logan daca-ti face la fel ai cu totul alte probleme...Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
pt Toorop-ai ceva km(maxim 2 ani experienta).daca iti patineaza ambreiajul,cum schimbi vitezele?sau nu mai mergi cu masina.
pt popavlm-vad ca cunosti problema.incearca.dci nu este pretentios ca mpi.cutia si ambreiajul au aceeasi functionare ca si inainte.nu se pleca cu a2a de pe loc?(rabe ,savarine).
pt CeDeBe-l-daca citeai mai atent vedeai ca eu ,,eram calare pe cheie"
pt razvy-merci de ajutor. teorie toata lumea cunoaste-cu surubelnita mai greu
Comment
-
B70NGY, ai dreptate, este foarte posibil sa schimbi fara sa folosesti ambreiajul si uzura sa e minima. Riscul e mare insa pentru cineva mai nepriceput...
Totusi, cine vrea sa protejeze transmisia cat mai mult, dar sa si mearga mai lin cu masina, ar trebui sa aplice corelarea turatiei motorului cu cea a vitezei de deplasare la retrogradari. Dai un sprit din acceleratie inainte sa introduci in viteza ca turatia sa urce aproximativ unde va fi in momentul retrogradarii. Eu folosesc de ceva timp tehnica asta si sunt convins ca ii face bine masinii. In plus, cred ca se castiga ceva si la acceleratie daca se retrogradeaza pentru o depasire, de exemplu.
Comment
-
si ca sa citez un coleg de forum "te doare mucii"....
bai fratilor, daca un chit de ambreiaj costa in jur 400 de lei si tine peste 200k, cel putin la diesel, la ce mama dq sa dau eu sprituri la masina si sa chinui cutia de viteze?
Duamne....Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
Comment
-
Originally posted by andri1940 View PostDai un sprit din acceleratie inainte sa introduci in viteza ca turatia sa urce aproximativ unde va fi in momentul retrogradarii. Eu folosesc de ceva timp tehnica asta si sunt convins ca ii face bine masinii.
P.S Poate că unii încă regretă că nu mai trag şocul dimineaţa şi le este dor de ţinut în şpriţuri, ca să nu moară "motorul"!
Comment
-
Daca va e dor de tras socul luati-va motocoasa, drujba sau motosapa.
Cum sa faca bine masinii ca schimbi fara ambreiaj ? Privita din toate unghiurile aduce numai minusuri prostia de a schimba fara ambreiaj : consum mare ca o sprituiesti intruna, o sa faci varza cutia ca nu ai cum sa nimeresti exact 100% turatia, timoneria e la fel de chinuita precum cutia, in momentul in care o cuplezi apare un soc in toata transmisia care afecteaza pinioanele, ambreiajul, suportii motor.
Pentru unii dintre voi loganul e o masina prea buna si nu prea o meritati; o distrugeti cu tot felul de comportamente animalice apoi veniti sa va plangeti ca a inceput cutia de viteze sa piarda ulei sau ca la 50.000 a cazut ambreiajul si nici nu l-ati folosit prea mult.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment