Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B997NDL, ma provoci...
    Fiecare conduce precum doreste: mai batraneste, mai adolescentin, mai tinereste, dupa plac.
    INSA, important este sa iti adaptezi stilul de condus la trafic. E aberant sa amesteci cu facaletul din treapta in treapta cand ai situatie de oprire brusca. Trantesti piciorul pe pedala de frana si atat! Ma rog...te inchini si rogi sa se opreasca unde trebuie
    Daca este iarna, mazga ori ceva lipicios pe "pardoseala" nu mai rulezi cu viteza mare, mergi batraneste, viteze inferioare si...fara pedala!
    Daaar...tu stii mai bine cum trebe condus, nu?
    Cel mai mult imi place sa conduc prin dealuri, munti, portiuni virajate, sa fie liber pentru a conduce in stilul meu, sa nu fiu incurcat de altii
    Asadar, fiecare are grija (sau nu...) de ambreiajul sau dupa cum crede...
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • eu unul prefer slalomul printre masini, gen "transporter" si nu prea pot face abstractie de ambreiaj. acum, cat o tine, tine. nu e un capat de tara, cum ar fi caseta de directie. aia cu opritul asa nu era o situatie de urgenta, ci cotidiana. si nu vreau sa provoc pe nimeni, dar nu prea stiu cum as putea folosi mai mult frana de motor la ora de varf. de obicei cam atunci am drumuri de facut.

      Comment


      • A trantit cineva niste ineptii cat casa si topicul a luat-o razna.
        Incet-incet, incep sa inteleg de ce nu a pus Dacia cutie automata pe Logan: ce mai stricau prin folosire aiurita unii din colegii nostri?
        Si se intrevede si raspunsul final la intrebarea ce da titlul:
        - Cat tine, dom-le, ambreiaju' la Logan?
        - Cat vrea soferu'!

        Comment


        • Originally posted by Razvy View Post
          Culmea e ca si la golan, la o anumita turatie, poti schimba fara sa calci ambreiajul.

          Sent from my ODYSEA-4 using Forum Runner
          Merge, dar nu le nimeresti de fiecare data ))
          Am facut si eu demonstrativ treaba asta, o data mi-a iesit frumos (2-3-4), cand am vrut sa arat la public am carait-o ca dracu.

          Comment


          • Ambreiaj de 16v la 203.000 km

            Afirmatie corecta: ambreiajul tine cat vrea soferu' !
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by 77sky View Post
              Sotia mea a obtinut permisul prin ianuarie 2012.
              A fost invatata de instructor ca atunci cand calca frana, sa calce si ambreiajul.
              Nu va imaginati cate emotii mi-a dat, in situatii diverse: in panta cu viraj, curbe banale, treceri de pietoni cu indivizi intempestivi etc.
              Nu am absolut nimic cu ea, ci cu inteligentul de instructor (fost sofer de camion).
              .................................................. ....
              Instructori! Bleah!
              Din pacate sunt multi soferi care franeaza cu doua picioare...fie instruiti de instructori de doi bani, fie asa au primit indicatii dupa ce au luat permisu (am vazut exemple).
              Cutie automata, sa vad ce pedala in plus mai apasa!

              La subiect, 125000 km, ambreaju a tinut mai mult decat speram, destul de exploatat la stilul meu
              Acum e la limita de uzura, adica nu il mai pot regla (agata daca-l mai destrang).

              Comment


              • Cum adica?
                Daca desfaci piulita de la cablu, se micsoreaza cursa si debraierea este mai scurta. In astfel de situatii se strange piulita sa ai cursa mai mare si implicit debraiere completa.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Cursa in sine ramane la fel, doar ca nu mai are loc cursa completa a rulmentului contra centrului placii de presiune si nu mai debraiaza complet.

                  E devreme dimineata, Tavi nu s-a trezit bine inca.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by 77sky View Post
                    Sotia mea a obtinut permisul prin ianuarie 2012.
                    A fost invatata de instructor ca atunci cand calca frana, sa calce si ambreiajul.
                    unii calcau frana dar uitau sa mai calce ambreiajul dupa care se oprea motorul.

                    Originally posted by Octavian View Post
                    Merge, dar nu le nimeresti de fiecare data ))
                    Am facut si eu demonstrativ treaba asta, o data mi-a iesit frumos (2-3-4), cand am vrut sa arat la public am carait-o ca dracu.
                    mai exesezi singur,apoi cu public.deci merge?

                    Originally posted by dr_mke View Post

                    Afirmatie corecta: ambreiajul tine cat vrea soferu' !
                    cat stie soferul

                    Originally posted by CeDeBe-L View Post
                    A trantit cineva niste ineptii cat casa si topicul a luat-o razna.
                    Incet-incet, incep sa inteleg de ce nu a pus Dacia cutie automata pe Logan: ce mai stricau prin folosire aiurita unii din colegii nostri?
                    !
                    de ce cade cutia?este afirmatia ta.
                    cutie automata inseamna pret de cost mai ridicat.
                    ce inseamna la o cutie automata folosire aiurita?
                    topicul a luat-o razna din cauza carcotelilor
                    Last edited by B70NGY; 5 April 2014, 19:38. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • @B70NGY:
                      Draga coleg...incepe sa ma doara capul:
                      - TU ai facut referire la o cutie "picata"...in postul 167, pag. 9. Faceam legatura dintre schimbarea treptelor de viteza fara apasarea pedalei de ambreiaj si sansele mari ca prin aceasta metoda sa fie afectata cutia;
                      - Stiu CA CUtia automata e mai scumpa si prin asta contribuie la cresterea pretului final al masinii. De asemenea, devine mai scumpa si exploatarea masinii: creste (nu extrem de mult dar creste) consumul de carburant fata de o masina cu cutie manuala. Si ca nu este (CV auto) foarte indicata la masini cu motoare mici.
                      - IN LIMBA ROMANA eu am spus ca: NU sunt cutii automate pe Dacia pentru ca NU mai aveau ce strica soferii!!! Pentru ca NU mai faceau artificii din ambreiaj!!! Ca NU aveau pedala aia buclucasa!!!
                      ASA...la aceste cutii MANUALE...soferii pot folosi AIUREA ambreiajul...si astfel AU ce strica, in speta cutia!!!
                      Pricepem?
                      sauenevoie sa scriu numai culiteramica fara pauza dupapunct.fara propozitie saufraza.ca savorbim aceasi limba'n'scris.
                      ce carcoteli prietene?nu pricepem ca pedala de ambreiaj e pusa doar pentru plecarea de pe loc?lasane sa folosim ambreiajul in modul in care a fost el proiectat sa fie folosit!adica sa fie apasata pedala atunci cand vrem sa mestecam in cutie!atentie:sa nu intelegi ca pedala trebuie tinuta apasata!!!se apasa,se mesteca si se elibereaza!!!NU se tine apasata cat stai la semafor si NICI in momentele cand se franeaza pentru a REDUCE viteza!exemplu: daca rulezi cu a5a cu 110 la ora si e nevoie sa incetinesti acest lucru se face apasand doar pedala de frana pana pe la 70 la ora.dupa care doar apesi acceleratia pentru a mentine sau mari viteza.nu apesi pedala de ambreiaj.daca totusi traficul impune o scadere a vitezei la mai putin de 70 atunci CALCI pedala de ambreiaj,mesteci din a5a in a4a si eliberezi pedala!
                      Last edited by IancuMIC; 6 April 2014, 07:49.

                      Comment


                      • Eu am o vorba. Mai bine sa iasa fum din gume decat din ambreiaj !
                        sigpic

                        Comment


                        • Bun, haideti sa vedem si niste sfaturi pertinente, despre ambreiaj si cum sa-i prelungim viata acestuia, ca de carcoteli si posturi "aruncate", ne-am cam saturat. Deci...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Cum adica?
                            Daca desfaci piulita de la cablu, se micsoreaza cursa si debraierea este mai scurta. In astfel de situatii se strange piulita sa ai cursa mai mare si implicit debraiere completa.
                            Da am spus bine, daca mai strang oleaca piulita prinde mai sus si imi patineaza (si am cursa mai mare), daca mai destrang prinde mai jos (si cursa mai mica), dar nu mai am unde sa destrang ca va agata si carai.
                            Eu ar trebui sa il mai destrang un pic pt ca la forja miroase un pic a ambreaj, semn ca patineaza putin.

                            Comment


                            • Miroase a ambreaij parlit fara sa ai senzatie de patinare ?
                              sigpic

                              Comment


                              • Da, Octavian are dreptate, am patit si eu sa fie prea stransa piulita pe loganul prietenei, si abreiajul prindea foarte sus, iar uneori pe ture mari mirosea un pic si nici nu pleca cum trebuie de pe loc. Atunci si pedala de ambreiaj era mai sus de cat pedala de frana, dupa ce am mai slabit piulita, pedala a coborat la nivelul pedalei de frana si prinde undeva pe la jumatate, debraiera se face complet, nu am probleme sa nu intre in viteza si nici nu mai miroase, plus ca e mai ok sa prinda la jumatate din cursa pedalei, decat sus de tot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google