If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am fost azi in service si mau programat pt miercuri,aveau multe masini care asteptau
am mai observat daca stau pe loc, scoasa din viteza si accelerez in gol dispare zgomotul respectiv.
Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral
Trepidatii la plecarea de pe loc
Daca acceleram mai tare patina ambreiajul (crestea turatia dar nu prindea viteza)
Sa vazut cand lam schimbat,era tocit rau de tot,pana la acele nituri
Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral
Ambreiaj Schimbat-marca, Pret Si Km Parcursi De La Schimb
Salutare. Vine si pentru mine momentul acela trist cand trebuie sa schimb ambreiajul la loganul meu 1.5 70 cai.
Haideti sa facem un bine tuturor si sa facem un topic al pãţiţilor care sa ne spuna si noua ce kit (sau dupa caz disc) de ambreiaj au pus, cat a costat si cati km au facut de la schimb si cum se comporta masina pana acum.
Deja m-ai pus ganduri, ca si la mine face la fel, trepideaza, si turatia la fel, da' numai cand e umezeala afara patineaza . Trebuie sa ma pregatesc cred...
Am fost azi in service,diagnostic: fulie alternator(cum a dat cureaua de accesorii jos nu sa mai auzit zgomtul respectiv,cum a pus la loc a inceput sa se auda)
Fulie+curea =240lei
Urmeaza sa ma duc maine pt schimbat,manopera=100 lei
Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral
Am mai auzit de problema asta la un prieten, dar are vreo 195k km, dar ala e mai nesimtit asa si a lasat-o pana s-a rupt cureaua de accesorii si nu am ami avut servo si nici faruri, nimic )). Tu cati km ai, sa stiu daca toate se termina la acelas nivel ;)?
Probabil ca stilul meu de a conduce protejeaza ambreiajul. La golf 1,9 am schimbat la 380.000, solenza 1,9 are 330.000 si merge impecabil iar la loganul mcv 1,2 am 50.000 tot fara probleme. Bine exceptand zgomotul care se pare ca e feature la logan.
Cum poti proteja din stil , ambreiajul? Doar sa calci pedala corect si sa debreiezi treptat, fara a accelera mai mult decat trebuie.
Asta se invata la scoala de soferi sau e nevoie de o academie, dupa?
Conteaza unde faci km aia, asa cum s-a zis mai sus, urban sau extraurban.
Ca daca faci taximetrie in oras, nu ajungi la 200k cu un kit de ambreiaj.
La 120k, ambreiajul Logan-ului zici ca e la prima tinerete. Sa ma laud si eu, chiar de nu imi sta in caracter.
totusi am inteles ca cu cat calti pedala mai lent (treptat) cu atat se uzeaza mai tare discul. am citit, nu mai stiu pe unde, ca trebuie schimbata cat mai repede viteza. cu e ?
eu gresesc ca fac chestia aia "foarfeca", in timp ridic piciorul de pe ambreiaj apas acceleratia.
pedala se apasa pana la fund, direct, nu treptat. de ce ai apasa pedala de ambreiaj treptat? in plus nu inteleg de ce apesi si acceleratia pe masura ce ridici pedala, ca doar ai cuplu suficient sa porneasca de pe loc doar din ambreiaj, nu e ca la benzina
in principiu e corect ce ai citit, numai sa nu se exagereze cu schimbatu ala rapid, adica sa nu schimbi ca disperatu sa rupi schimbatoru cum am vazut ca mai fac altii. tre sa te porti finut cu ea, ca cu o domnisoara ) la mine dureaza cam 1.5-2s operatiunea schimbarii de treapta, dupa cum urmeaza: apasare pedala ambreiaj pana la fund urmata de mutarea stickului de viteza in treapta dorita dupa care exista 2 variante: eliberare brusca a pedalei daca esti in mers sau eliberare treptata (in 2 puncte la mine) a pedalei de ambreiaj daca pornesc de pe loc. eu am invatat suficient de bine masina incat nu prea se mai simt schimbarile de treapta la mine, adica daca nu te-ai uita sa vezi ce fac nu ai simti cand am schimbat viteza(cu exceptia schimbarii sunetului generat de motor), sunt un dsg mai rafinat , ca la ala simti, nu stiu cum naiba zic astia ca schimba foarte lin cand se simte ca porcu cand schimba, mai ales la un stil mai brutal. e cum zic ei , imperceptibil, numai daca esti foarte bland cu acceleratia
pedala se apasa pana la fund, direct, nu treptat. de ce ai apasa pedala de ambreiaj treptat? in plus nu inteleg de ce apesi si acceleratia pe masura ce ridici pedala, ca doar ai cuplu suficient sa porneasca de pe loc doar din ambreiaj, nu e ca la benzina
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment