Daca vrei sa tina jos, destrangi cablul
Cat Tine Ambreiajul De La Logan?
Collapse
X
-
Last edited by Fanez; 8 October 2015, 23:00.
Comment
-
La Sandero2, mot 1.2, ai schimbat? La mine au inceput problemele, inca nu e de mers in reprez, sunt usoare smunceli cand schimb vitezele, mai mult de 5000km nu duce, as putea sa urc cateva pante si sa-l dau gata. Am 16k, mai sunt in garantie sau sa pun ceva bun pe banii mei?„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Salutare! Am 174.000 km, un preference din 2007, si ambreiaju a inceput sa dea semne de oboseala. Vreau sa il schimb dar nu stiu ce sa aleg dintre un kit sachs si unul de origine, am vazut ca sunt apropiate ca pret. Inclin spre sachs pentru ca toata lumea il lauda, dar si piesea de origine e de origine...ceva sugestii? Multumesc!
Comment
-
Incearca altceva.
LUK sau SACHS, un lucru ieftin nu poate fi de cat de o calitate indoielnica.
La fosta masina Solenza 1.4 mpi care are motor identic cu loganul 1.4, am schimbat ambreiajul la 115.000KM, apoila 180.000Km.
Primul a fost LUK, al doilea Valeo (turcesc).
Manopera: 250...300ron. Daca tot trebuie schimbat ... pune ceva de calitate.
Comment
-
Nu de alta, dar nu-i ieftina manopera si nici timpul tau ce-l pierzi cat nu poti folosi masina.
La munca avem logane de 1.4 1.5 si 1.6 care fac drumuri foarte scurte si dese in bucuresti cu diversi soferi neexperimentati. Nici unul nu a prins 100.000 km cu ambreiajul original
Pentru trepidarea ambreiajului la plecarea de pe loc, folosesc remediu temporar lustruirea discului tragand frana de mana si patinand usor ambreiajul pe treapta I pentru 3-4 secunde (motorul la 3000 ture). Va uza putin discul, dar vei pleca de pe loc fara smucituri (o vreme)
Nu recomand sa faceti aceasta operatie in mod brutal/excesiv si nici daca nu cunoasteti ce se intampla pe acolo.
Am observat ca aceste smucituri apar in general dupa ce masina a fost condusa de soferi "sportivi"
Comment
-
Trepidatiile sunt ceva normal la logan. Si intr.adevar ambreiajul se duce foarte repede de la condusul sportiv,spun asta din experienta, si la mine patineaza bine daca o calc brutal, dar m-am invatat si o urc in ture progresiv si merge ok.
Comment
-
De obicei, atunci cand ambreiajul prinde sus ... este inceputul sfarsitului.
Ca sa te lamuresti pe deplin asupra uzurii ambreiajului, incearca urmatorul test:
Du-te pe un drum unde poti accelerala la viteze mari 100, 120, 140Km/h.
Daca ambreiajul este pe duca vei sesiza ca de la o anumita viteza, atunci cand accelerezi, motorul se tureaza dar masina nu raspunde la accelerare (nu creste viteza).
Atunci vei sti ca la eforturi mai mari sau mai mici (in functie de viteza) ambreiajul patineaza. Succes!
La 80.000Km ambreiajul original ar trebui sa te mai duca, dar asa cum ai spus chiar tu: nu stii ce stil de sofat a avut fostul proprietar.
Comment
-
Bun gasit tuturor. Avand in vedere ca am obtinut permisul de conducere in data de 25 mai a.c., dar si ca sunt proaspatul proprietar (de 6 zile) al unui Logan 1,4MPI din 2010, cu 85000 km la bord si unic proprietar anterior, mi s-au parut extrem de interesante discutiile si polemicile din acest topic, pe care am avut rabdarea sa-l citesc „din scoarta in scoarta”. Avand in vedere ca fostul proprietar a avut mare grija de masina (de fapt masina este impecabila din toate punctele de vedere, totul merge frumos la ea si chiar si cei de la RAR mi-au zis, cand am fost la identificare, ca e ca noua) si in lumina celor citite aici, nutresc speranta ca o sa ma bucur cat mai multa vreme de „serviciile” ambreiajului, care este cel original din fabrica, dar si al celorlalte sisteme ale masinii.
Probabil ca sunt putin off-topic prin ceea ce voi scrie acum. Am facut scoala pe Logan diesel si am observat ca este o mare diferenta intre felul cum se comporta masina de scoala si felul cum se comporta „benzinara” mea. A mea este mult mai „nervoasa” la plecarea de pe loc si inca nu m-am obisnuit complet cu finetea care-mi este necesara in utilizarea corecta a ambreiajului. In primele doua zile de la achizitionare am oprit motorul „intr-o veselie” la plecarea de pe loc, atat in palier, cat si in rampa. Intre timp, am exersat asiduu pe o alee in rampa care duce in parcarea din fata blocului meu si deja rezultatele se imbunatatesc vizibil. Totodata, din opiniile exprimate in mesajele anterioare, am inteles ca practica asteptarii pe loc cu ambreiajul apasat, pe care am invatat-o de la instructorul meu, este incorecta. E bine ca am aflat asta si o sa recurg si eu de acum inainte la stationarea cu maneta schimbatorului la punctul mort, in loc sa tin masina din ambreiaj. Ma bucur ca am gasit acest forum si sunt convins ca o sa aflu multe lucruri interesante (si inedite pentru mine) si din alte topicuri ale forumului.M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
Comment