Originally posted by Cherubino
View Post
Cat Tine Ambreiajul De La Logan?
Collapse
X
-
Si eu sunt contrariat de chestia asta,intrucat instructorul e chiar unul foarte bun, cu zeci de ani de meserie la activ si cu procentaje de promovabilitate „din prima” ale cursantilor sai la examen de peste 95%. Am exersat de zeci de ori cu el plecarile din rampa, la care efectiv tineam masina pe loc doar din ambreiaj, dupa ce verificam putin „tinerea” prin eliberarea usoara a pedalei de frana, pentru a urmari ca masina sa nu plece inapoi la vale. Intamplarea face ca la mine in oras, fiind zona montana, cam toate intersectiile importante au rampe, asa ca indiferent daca aveam rosu la semafor, daca opream obligatoriu la STOP sau la cedarea trecerii inainte de intrarea in giratorii, urmam aceeasi procedura descrisa mai sus.M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Originally posted by mdaa View PostNu de alta, dar nu-i ieftina manopera si nici timpul tau ce-l pierzi cat nu poti folosi masina.
La munca avem logane de 1.4 1.5 si 1.6 care fac drumuri foarte scurte si dese in bucuresti cu diversi soferi neexperimentati. Nici unul nu a prins 100.000 km cu ambreiajul original
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostInstructorul tau e slab de tot, daca te-a invatat sa tii pedala apasata.
Putem trece peste asta?
ceea ce fac foarte multi.
ca incepator, la plecarea in rampa trebuie sa inveti sa tii masina din amreiaj,
altfel, i-o cam dai celui din spate.
Comment
-
Pai da, ca din pacate la marea capitala nu s-a auzit inca de cronometru la semafor)
In rest, nu e necesar sa patinezi ambreiajul la plecarea din rampa, ci doar sa-l sincronizezi b ine cu aceleratia(un pic mai multa acceleratie decat la plecarea pe loc drept). Nu-i nicio problema daca merge masina in spate cativa cm, dar ala din spate ce, sta la 20 cm de "curul" tau?
La o adica,se poate folosi si frana de mana.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postsa tii masina in rampa, la plecare, din ambreiaj nu inseamna ca stai cu ambreiajul calcat. cu ambreiajul calcat stai in bucuresti cand vrei sa pleci primul.
ceea ce fac foarte multi.
ca incepator, la plecarea in rampa trebuie sa inveti sa tii masina din amreiaj,
altfel, i-o cam dai celui din spate.M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postsa tii masina in rampa, la plecare, din ambreiaj nu inseamna ca stai cu ambreiajul calcat. cu ambreiajul calcat stai in bucuresti cand vrei sa pleci primul.
ceea ce fac foarte multi.
ca incepator, la plecarea in rampa trebuie sa inveti sa tii masina din amreiaj,
altfel, i-o cam dai celui din spate.
Normal ca inainte de plecare o tin din ambreiaj,
Totodata, din opiniile exprimate in mesajele anterioare, am inteles ca practica asteptarii pe loc cu ambreiajul apasat, pe care am invatat-o de la instructorul meu, este incorectaLast edited by mr.K; 14 June 2016, 14:17.
Comment
-
la plecare= cand s-a facut rosu pentru pietoni. intru in faza street racing.
Originally posted by Cherubino View PostNormal ca inainte de plecare o tin din ambreiaj, dar pe perioada scurta (de exemplu daca astept la semafor rosu si se schimba culoarea in galben,.
Comment
-
mai sunt orase unde dupa rosu vine iar galben inainte de verde. la astia care se grabesc tare, exact semnalul de calca ambreiaju, da-i a'ntaia si urca la 3500rpm
eu am 100000km si ambreiajul tine sus de pe la 15000km (dupa ce l-am prajit de doua ori urcand cu spatele intr-o livada de pruni si printre alte masini parcate acolo. c-asa-i la nunta, nu-s locuri).
cred/sper ca-l mai tin vreo 30000km, adica doi ani. ceea ce-i rezonabil pentru un disc valeo cu arcurile rupte din luna a 3-a de ultilizareLast edited by Seba; 14 June 2016, 16:18.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postin bucuresti, dupa rosu, nu vine niciun galben, ci verde direct.M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postmai sunt orase unde dupa rosu vine iar galben inainte de verde. la astia care se grabesc tare, exact semnalul de calca ambreiaju, da-i a'ntaia si urca la 3500rpm
de aia stau ca mana pe claxon.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostPai nu esti hotarat, faci asta inainte pleci anticipand, sau astepti cu ambreiajul calcat?
Acum, de cand am aflat ca nu e bine sa tin ambreiajul la podea in stationare, am inceput sa duc maneta schimbatorului la punctul neutru si sa eliberez ambreiajul, dar numai pana apare galbenul, cand introduc maneta in treapta 1 si fac pregatirea pentru plecare asa cum am scris mai sus. Am crezut c-o sa fie mai complicat, dar m-am convins ca nu e..
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Comment
-
la semafor mai bine stai pe frana sau cu frana de mana un pic atacata cat sa asiguri masina, sigur nu se uzeaza nimic ca-n cazul statului cu ambreiajul apasat. si eu as face la fel, daca ar fi galben dupa rosu, atunci as cupla treapta 1 si-as sta pe ambreiaj. in alea 2 secunde nu crapa nimic, in schimb, daca-l tii apasat de 50 de ori pe zi cate 30-40 de secunde, nu cred ca o sa-i placa rulmentului de presiune si nici placii de presiuneDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment