Fluctuatii De Turatie La Relanti....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Este ceva pe la motoarele pe carburatie numit mi se pare soc termic care este ca un fel de soc pentru pornirea la rece cum este pe Dacii DAR care se regleaza automat in functie de caldura motorului. Nu stiu daca asta-i denumirea lui tehnica, in orice caz nici un model de Dacie nu are asa ceva din cate stiu (berlina are socul "manual" , Loganul nu are nevoie ca e alta tehnologie, iar la Dacia 1100 habar n-am).
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #32
      Nu exista soc termic. Asta e o denumire data de cineva, probabil.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Mai baieti nu cred ca este cazul sa ne contrazicem pe niste termeni de denumire pt a rezolva o problema.aici discutam omeneste si ascultam sfaturi de la cei care au trecut sau care trec prin aceasta problema.cine este mai destept cedeaza,parerea mea.asa ca hai sa rezolvam problema asta pt ca vad ca sunt mai multi cu aceasta problema.numai bine
        Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

        Comment


        • #34
          Am si eu o intrebare.
          masina calda la relanti , daca misc umpic volanul..Se ridica si turatia de la 850 pana aproape de 900 , cand las volanul...Scade si turatie inapoi la 850.
          mai am prieteni cu logan...Nu se intampla asa ceva.
          poate oara sa fie de la servo..Sa tureze putin motorul ?
          multumesc !

          Comment


          • #35
            Da e de la servo si la mine face asa , si asta o sa-ti spuna si alti de pe aici
            sigpic

            Comment


            • #36
              Ms , e de bine atunci...Ma speriasem

              Comment


              • #37
                AM observat ceva azi daca las motorul la relanti si pornesc AC-ul turatiile scad cu 200 :O :| cam nasol parerea mea mai ales pe timp de iarna. Desi e un lucru normal inca un consumator turatie mai mica. Acelasi lucru se intampla si daca aprind un far :|.

                Comment


                • #38
                  Turatia scade pentru un moment de 1-2 sec dar revine la normal dupa acest interval. Este si normal mai ales la un motor nu prea puternic.
                  Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

                  Comment


                  • #39
                    Tocmai yoz13 ca numai revine ramane cam pe la 500 de turatii la relanti ceea ce nu-mi prea place.

                    Comment


                    • #40
                      @andreea13: In primul rand cu masina calda ai ~750 rpm, nu 850 rpm. Si e normal sa ai fluctuatii la rotirea volanului.

                      @madock12: Ai o problema daca nu revine turatia la normal. Si fa-mi si mie o poza cu acul ala care sta la 500 rpm la ralanti, daca e asa, mananc tabloul ala de bord.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        Da Andrei...Am gresit..750.. Dar dc numai mie imi face asa.. Am si zis..Mai cunosc lume cu logan si nu face nici o schitare la miscarea volanului(au servo)

                        Comment


                        • #42
                          Au aceeasi motorizare si echipare? Daca nu, e oarecum normal.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            Pai ce..Turatie de care vb eu , are vreo legatura cu echiparea...In afara de servo..Ca eu la asta ma refeream..Cand misc volanul..Se misca si acul turometrului .

                            Comment


                            • #44
                              e perfect normal sa scada putin in turatii atunci cand misti volanul si motorul este la relanti. Asa face si a mea si a tatalui meu si a surorii mele... Acum doar n-or fi toate defecte... ;) am intrebat la service cand am fost si e normal intrucat pompa de servo este actionata atunci cand misti de volan deci motorul trage putin mai greu si are nevoie de cateva secunde ca sa revina la turatiile normale... E ca si cum ai pleca de pe loc fara sa accelerezi, scade in turatii shi se accelereaza singura dupa aceea... Numai ca are nevoie de ceva timp... 2-3 secunde... Deci nu te speria... Nu are nimik masina...
                              Last edited by Seba; 14 November 2008, 17:43.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by andrei View Post

                                @madock12: Ai o problema daca nu revine turatia la normal. Si fa-mi si mie o poza cu acul ala care sta la 500 rpm la ralanti, daca e asa, mananc tabloul ala de bord.
                                Daca iti fac eu cu al meu promiti sa il mananci pana la ultima cifra? Turometrul meu indica 500 rpm insa pusa pe tester masina are cam 750... E verificata treaba
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google