sa creasca turatia motorului la actionarea volanului este absolut necesara de acee se spune ca este cu servodirectie asistata,adic un senzor pe tur instalatie hidraulica care da comanda calc inj sa creasca relanti ptr a nu ,,gatui motorul,, la actionare.daca motorul functioneaza corect in regimuri diferite de turatie si in relanti face diferite ,,scheme,, schimbati cu incredere motorasul pas cu pas de pe corpul clapeta.daca masina are un numar considerabil de km ar fi bine sa inlocuiti corpul clapeta,fiind responsabil si de consumul in sarcina.
Fluctuatii De Turatie La Relanti....
Collapse
X
-
Originally posted by andrei View Post@andreea13: In primul rand cu masina calda ai ~750 rpm, nu 850 rpm. Si e normal sa ai fluctuatii la rotirea volanului.
@madock12: Ai o problema daca nu revine turatia la normal. Si fa-mi si mie o poza cu acul ala care sta la 500 rpm la ralanti, daca e asa, mananc tabloul ala de bord.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
sa faca fluctuatii de citeva zeci de ture este normal fiind asistat de ecu injectie fiindca ecu are o valoare scrisa de relanti de 740 turatii incercind sa o mentina prin acest motoras,daca acesta are cel mai mic defect el nu va reactiona in timpul util comenzii primite rezultind un dezechilibru de comunicare intre turatii reale si cele comandate de ecu ajungand pina la mersul intrerupt ,,balbait,, al motorului,subturatie sau oscilatii de sute de ture,pornire la n cheie la rece sau cald sau cel mai rau sa nu mai pornesca.
de servo mecanica eu nu am auzit ca daca e mecanica nu mai e servo
referitor la GPL daca este o secventiala aceasta nu modifica cu nimic mersul motorului daca este sincronizata cu mersul pe benzina (timp injectie,lamdda)
nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post, foloseste "quick repy"Last edited by Seba; 22 April 2009, 12:14.
Comment
-
@jrewing: gradatia turometrului nu incepe la 0, incepe la 500deci la tine sta la 750, exact cum trebuie. nu vrei sa afli cat de "rotund" merge un benzinar cu ralanti la 500rpm
fluctuatia ralanti-ului poate sa vina si de la aer fals in galerie, cand ecu e pacalit de senzorul de presiune si incearca din rasputeri sa corecteze aerul si benzina si apoi creste turatia si scade turatia si tot asa. am observat accidental chestia asta la propriul logan.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
pai tocmai ca atunci cand pleci la ralanti si fortezi plecarea la limita calarii motorului afli cum merge la 500rpm. am crezut ca-i concasor de bolovani la cat de frumos "torcea"Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
In seara asta, asteptand pe cineva in masina cu motorul pornit, am observat ceva fluctuatii de turatie (farurile aprinse si aeroterma pe treapta 1) si un usor "leganat" al masinii. Care ar putea fi o posibila cauza?
Motorul era cald, 4 liniute la apa...If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Am avut si eu problema asta de la inceput,adica de la 200 de km si am rezolvat-o la dealer printr-o simpla resoftare a calculatorului.Loganul are injectie Delphi care este cam proasta dar sper cat de curand cei de la Renault sa o schimbe cu noua injectie Siemens,care au pus-o pe noile modele Renault.sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.
Comment
-
cineva face o confuzie monumentala. benzinarele au toate ecu siemens si injectoare bosch. dizalele au pompe delphi, injectoare cred ca tot delphi si calc de injectie e siemens si inca o varianta, nu mai retin acum, am lapsus.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salutare! Am un Laureat 1.4 benzina din 2005. Ati tot discutat problema dar nici un raspuns concret. Lasand la o parte variatiile de turatie cand este pornit un oarecare consumator (perfect normal). Nu conteaza de anotimp si vorbesc de motor cald, cand e la relanti. Ideea este ca se simte un oarecare tremurat fluctuant care se simte si in podea. Urmeaza revizia de 60.000 km in care se vor schimba curelele si toate cele, ma gandesc ca influenteaza ceva. Senzorul de turatie de pe volanta este curatat recent, bujiile testate si verificate, baterie noua, au controlat si cei de la dacia (Meridian Vest) s-a uitat si "Nea Mitica", fara niciun rezultat. poate ati reusit careva sa rezolvati "problema". Salutare!
Comment
Comment