Fluctuatii De Turatie La Relanti....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluctuatii De Turatie La Relanti....

    Va salut : am problema sau asa tre sa fie?
    la relanti am o mica fluctuatie de turatie ,adica nu mi sta turometru exact intr-un punct.
    de la bord nu este pt ca se simte si in podeaua masinii daca stai foarte atent si o simti in picior.la recomandarea "mecanicilor" am primit urmatorul sfat:sa schimb bujiile (pe care le am aschimbat chiar acum cu unele bosh) si sa schimb un senzor aproape de clapeta de carburator care costa 1 milion.
    ce sfaturi imi puteti da ? Sau daca a mai avut cineva o problema similara sa mi spuna si mie de la ce este problema
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

  • #2
    Eu iti sugerez sa schimbi bujuiile..si sa cureti si injectoarele...si pe urma sa faci si ceea ce au zis ei

    Comment


    • #3
      Schimbi filtrul de aer, bujiile, cureti senzorul de turatie si vezi daca mai face.

      Originally posted by razvanypo View Post
      senzor aproape de clapeta de carburator
      Cum?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Andrei cum se curata senzorul de turatie? Se face nu mai in service aceasta operatie? Si unde este el situat la 1.6 16v

        sigpic

        Comment


        • #5
          E intre motor si cutia de viteze, pe volanta. Se poate curata si individual, nu in service.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Cum zice si andrei si eu cred ca e de la senzorul de turatie - si inca o parere dar dupa cea cu senzorul alternatorul sa nu fie in scurt su ceva de acolo Sa nu uiti sa ne spui si dupa ce ai rezolvat -ce a avut

            Comment


            • #7
              Deci:bujiile le am schimbat azi si tot mai face putin,revizia de 10000km la masina a fost facuta acum o luna si s-a schimbat si filtrul de aer si ulei etc,iar senzorul de turatie de la volanta nu am apucat sa l curat dar o sa l curat si pe ala.
              mi a ziss cineva ca este posibil sa fie motorosasul de lannga clapeta de carburator (am vazut si eu este ceva negru de vreo 5 cm lungime ).tipul era foarte sigur pe el dar mi a spus ca daca nu ma deranjeaza sa nu l schimb ca nu dauneaza cu nimic la motor si este in jur de 1 milion acea piesa
              iar de la injectoare nu are cum sa fie ca bag numai benzina de la rompetrol 98 si masina are 10000 si un an de zile,deci este statuta ca am masina de firma si....
              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

              Comment


              • #8
                Si la mine dimineata cand este rece de la un timp sta motorul la relanti la 1300 1400 ture, si se aude un tacanit ceva de genu pe la motor, si masina are si un usor trepidat. dupa ce motorul se incalzeste sta normal la 700ture. cei de la service mi-a zis ca asa e normal sa faca cand e rece. tin sa va zic ca si iarna cand era cu multe grade mai rece decat acum statea la 700ture.
                sa fie bujiile de vina, curea distributie?? Am facut revizia de 15000acum o luna jumate,ulei mobil synt s, am acum 22500km.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  eu vorbesc cu totul de altceva:la tine este vorba de prima pornire dimineata iar eu vorbesc de instabilitatea turatiei la relanti cand este cald
                  Last edited by crististreulea; 30 March 2008, 23:38.
                  Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                  Comment


                  • #10
                    @ razvan... Ia mai plimba tu tigaia ta si vezi ce zice, La km tai,timp -virsta masina cred ca trebuie plimbata ,daca era cumva vre-o problema era un defect mult mai evident!
                    Din ceea cae sustii tu ca trebuie schimbat inteleg ca e vorba de motoras reglaj relanti,Am schimbat chestii din alea doar din motive ca nu tineau relantivul deloc, adica ori se oprea motorul ori raminea accelerat! Si intodeauna prezinta defect mecanic!
                    Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by razvanypo View Post
                      eu vorbesc cu totul de altceva:la tine este vorba de prima pornire dimineata iar eu vorbesc de instabilitatea turatiei la relanti cand este cald
                      si la mine se misca...am uitat sa zic...oscileaza
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        @razvanypo ..de cand ai facut remaparea ai mers cu ea subturata ?? Deoarece chiar azi povesteam cu cippy de pe forum ( bv) si ne-a zis de remapare....daca se merge subturat apar oscilatii la relanti dupa un timp...remediu nu l-am intrebat. Daca am gresit rog pe cineva sa ma corecteze ...daca nu imi puteti da un + ( glumeam )
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by razvanypo View Post
                          mi a ziss cineva ca este posibil sa fie motorosasul de lannga clapeta de carburator (am vazut si eu este ceva negru de vreo 5 cm lungime )
                          Carburator? Iar o tii cu carburatorul?
                          Sa-i transmiti celui care ti-a zis asta ca nu se pricepe deloc la mecanica...
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Carburator la sistem de injectie? lol.....am mai auzit o traznaie
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              nu o fi de la avans ?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google