Fluctuatii De Turatie La Relanti....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pai asa o fi...Dar problema la mine este ca se ridica..Nu scade turatia.

    Comment


    • #47
      Originally posted by sinx View Post
      Daca iti fac eu cu al meu promiti sa il mananci pana la ultima cifra? Turometrul meu indica 500 rpm insa pusa pe tester masina are cam 750... E verificata treaba
      Turometrul începe de la 500 rpm.

      Comment


      • #48
        Originally posted by andreea13 View Post
        Pai asa o fi...Dar problema la mine este ca se ridica..Nu scade turatia.
        la tine merge cum ar trebui sa mearga, pe circuitul de servo exista un presostat care cand simte ca se mareste presiunea in circuit comanda cresterea turatiei motorului.

        tu ai servo electric.

        Originally posted by sinx View Post
        e perfect normal sa scada putin in turatii atunci cand misti volanul si motorul este la relanti. Asa face si a mea si a tatalui meu si a surorii mele... Acum doar n-or fi toate defecte... ;) am intrebat la service cand am fost si e normal intrucat pompa de servo este actionata atunci cand misti de volan deci motorul trage putin mai greu si are nevoie de cateva secunde ca sa revina la turatiile normale... E ca si cum ai pleca de pe loc fara sa accelerezi, scade in turatii shi se accelereaza singura dupa aceea... Numai ca are nevoie de ceva timp... 2-3 secunde... Deci nu te speria... Nu are nimik masina...
        la tine face c ala mine si cred ca ai servo pe curea.
        Fuarte Nervos !!!

        Comment


        • #49
          Ms de raspun KAndrei..M`am lamurit.

          Comment


          • #50
            Originally posted by kAndrrei View Post
            tu ai servo electric.
            Nu are servodirectie electro-hidraulica, ca are MPI.

            @andreea13: Ma gandeam ca daca era alta echipare avea alternator si baterie de capacitati mai mari si daca era dCi avea servodirectie electro-hidraulica.

            @sinx: Si cum ramane cu gradarea de la 500 rpm? Ia sa vedem acum...
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              UIte asa arata la mine .... Acum am observat am o problema cu display numai arata km ...
              Attached Files
              Last edited by madock12; 14 November 2008, 22:56.

              Comment


              • #52
                Poza a fost făcută cu motorul pornit? Ceva se întâmplă acolo...

                Încearcă să intri în meniul diagnoză: bagi cheia, ţii apăsat pe butonul de la ceasuri în timp ce pui contactul, aştepţi, iei degetul de pe buton, dai de vreo 4 ori pe el, apoi ţii apăsat cam 10 secunde. Ar trebui să-ţi arate kilometrii...

                Comment


                • #53
                  @madock12: Poza aia nu e facuta la masina ta, e o poza luata de pe internet, de pe un MCV si ai sters kilometrajul, daca mai faci astfel de gesturi si zici ca e masina ta, ai ban!
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #54
                    Acuma am vazut si eu o problema la a mea, deci e asa,merg cu masina iar cand dau sa ma opresc si apas pedala de frana si dupa aceea cea de ambreiaj,masina normal nu mai e turata cand calc ambreiajul dar observ la acul de la turometru ca se ridica singur, adica se tureaza masina singura(o apuca asa de nebuna ;))) si nu stiu ce are, am fost cu ea la service si au zis cei de acolo ca au dat cu ceva spray pe senzorul de turatie si gata nu ar mai trebui sa faca asa,dar bineinteles face din nou!
                    Nu stiti de la ce ar putea fi?
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by andrei View Post

                      @sinx: Si cum ramane cu gradarea de la 500 rpm? Ia sa vedem acum...
                      imi pare rau ca trebuie sa o spun dar ai dreptate... Puteam sa jur ca arata 500 rpm insa nu m-am gandit niciodata ca ar putea sa inceapa gradatia de la 500. Stiam doar ca acul sta la jumatatea gradatiilor de la 0 la 1000... Insa acum m-am uitat pe poze cu bordul si ai draptate... Imi pare rau ca m-am bagat in discutie... Insa era una amicala, inofensiva... Sorry :P
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by wizard24 View Post
                        Acuma am vazut si eu o problema la a mea, deci e asa,merg cu masina iar cand dau sa ma opresc si apas pedala de frana si dupa aceea cea de ambreiaj,masina normal nu mai e turata cand calc ambreiajul dar observ la acul de la turometru ca se ridica singur, adica se tureaza masina singura(o apuca asa de nebuna ;))) si nu stiu ce are, am fost cu ea la service si au zis cei de acolo ca au dat cu ceva spray pe senzorul de turatie si gata nu ar mai trebui sa faca asa,dar bineinteles face din nou!
                        Nu stiti de la ce ar putea fi?
                        acelasi lucru il patesc si eu ,de cateva ori mi-a ramas in 1300-1500 rpm,si pana nu am luat contactul nu si-a revenit.A trebuit sa curat de 2 ori senzorul de turatie ca nu mai pornea masina,dar nu cred ca are vreo legatura cu relantiul.Aceeasi problema am mai vazut`o si pe un Mahindra logan
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #57
                          Si eu am "patit" asa ceva. Dar numai la rece. Adica doar la prima frana si cu motorul rece. Ca si cum din inertie se deschide ceva si se tureaza masina singura. Dar la mine si-a revenit imediat nu a ramas turata.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #58
                            La mine la 2000rpm nu a ajuns niciodata;))) nici nu vreau ...Numai asa face cum am zis mai sus din cand in cand, si cred ca de vre-o 2 ori a ajuns pe la 1200-1300 asa turata a stat vre-o 2 sec dupa care si-a revenit,dar nu am idee ce ar putea fi!Daca ar fi sa mi se tureze singura pe la 2000 si sa nu mai scada, cred ca ias da foc, ca deja e prea de tot,ma dispera cu tot felul de probleme aiurea asa ce apar la ea
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              @andrei nU AM zis ca e facuta la masina mea aceea poza, dar asa arata si la mine ma rog nu pot face acum poze deoarece aparatul e la nasul meu e intr-o excursie pe la bran-moeciu....Nu conteaza dar asa arata si la mine deci la 500 si daca accelerez se misca foarte greu acul mie imi arat 3500 de ture dar ea de fapt e la maxim deci chiar nu stiu de la ce e.... .

                              Comment


                              • #60
                                Din fraza asta chiar nu se intelege ca vorbesti despre masina ta...
                                Originally posted by madock12 View Post
                                ... Acum am observat am o problema cu display numai arata km ...
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google