http://www.************/masini-noi/n...oserie-8625341
Francezii de la Caradisiac vin cu ultimele informaţii despre noua generaţie a modelului autohton Dacia Logan: noul model va avea două versiuni de caroserie, mecanică de la Renault Fluence şi un preţ de pornire estimativ de 7.800 euro. Sună promiţător, ce ziceţi?
Cea mai aşteptată noutate din domeniul auto în România este, fără îndoială, Dacia Logan 2 . Noua generaţie Logan este foarte aproape, urmând a avea premiera mondială la Salonul Auto Paris 2012, iar vânzările vor demara în toamna anului viitor.
Francezii de la Caradisiac mai adaugă nişte paie pe foc, prezentându-ne atât o viziune proprie despre cum ar putea arăta noul Logan, dar şi câteva informaţii tehnice. Dacă despre randarea Logan 2 nu putem spune că este prea reuşită, nici realistă, celelalte informaţii ni se par cel puţin interesante.
Conform surselor francezilor, noul Logan nu va mai fi doar sedan, ci va fi oferit şi într-o versiune de caroserie cu hayon , în două volume şi jumătate. Dacă actualul model are o lungime de circa 4,3 metri, noua generaţie va plusa cu minimum 10 cm, apropiindu-se de Megane Sedan, de exemplu.
Deci Logan-ul va intra, din punct de vedere dimensional, în clasa compactă, dar cu preţuri low-cost. Versiunea hatchback este gândită special pentru pieţele auto vestice, în timp ce sedanul se aşteaptă să aibă succes pe pieţe emergente, din estul şi sud-estul Europei. Nu ştim dacă hatchback-ul va păstra denumirea Logan sau va miza pe cunoscutul apelativ Sandero.
Foarte interesant este faptul că sursele francezilor spun că trenul de rulare al lui Logan 2 va proveni de la actualul Renault Fluence, ceea ce ar însemna că o parte din platforma tehnică va fi comună cu a lui Renault Megane. Adică un alt nivel al siguranţei şi confortului, ceea ce nu poate decât să ne bucure.
În domeniul motorizărilor, accentul se va pune pe emisiile cât mai scăzute de CO2, motoarele pe benzină variind între 75 şi 105 CP, iar cele diesel între 70 şi 110 CP. Preţul se pare că va rămâne un atu al noului Logan, francezii estimând o sumă de pornire de 7.800 euro.
Francezii de la Caradisiac vin cu ultimele informaţii despre noua generaţie a modelului autohton Dacia Logan: noul model va avea două versiuni de caroserie, mecanică de la Renault Fluence şi un preţ de pornire estimativ de 7.800 euro. Sună promiţător, ce ziceţi?
Cea mai aşteptată noutate din domeniul auto în România este, fără îndoială, Dacia Logan 2 . Noua generaţie Logan este foarte aproape, urmând a avea premiera mondială la Salonul Auto Paris 2012, iar vânzările vor demara în toamna anului viitor.
Francezii de la Caradisiac mai adaugă nişte paie pe foc, prezentându-ne atât o viziune proprie despre cum ar putea arăta noul Logan, dar şi câteva informaţii tehnice. Dacă despre randarea Logan 2 nu putem spune că este prea reuşită, nici realistă, celelalte informaţii ni se par cel puţin interesante.
Conform surselor francezilor, noul Logan nu va mai fi doar sedan, ci va fi oferit şi într-o versiune de caroserie cu hayon , în două volume şi jumătate. Dacă actualul model are o lungime de circa 4,3 metri, noua generaţie va plusa cu minimum 10 cm, apropiindu-se de Megane Sedan, de exemplu.
Deci Logan-ul va intra, din punct de vedere dimensional, în clasa compactă, dar cu preţuri low-cost. Versiunea hatchback este gândită special pentru pieţele auto vestice, în timp ce sedanul se aşteaptă să aibă succes pe pieţe emergente, din estul şi sud-estul Europei. Nu ştim dacă hatchback-ul va păstra denumirea Logan sau va miza pe cunoscutul apelativ Sandero.
Foarte interesant este faptul că sursele francezilor spun că trenul de rulare al lui Logan 2 va proveni de la actualul Renault Fluence, ceea ce ar însemna că o parte din platforma tehnică va fi comună cu a lui Renault Megane. Adică un alt nivel al siguranţei şi confortului, ceea ce nu poate decât să ne bucure.
În domeniul motorizărilor, accentul se va pune pe emisiile cât mai scăzute de CO2, motoarele pe benzină variind între 75 şi 105 CP, iar cele diesel între 70 şi 110 CP. Preţul se pare că va rămâne un atu al noului Logan, francezii estimând o sumă de pornire de 7.800 euro.
Comment