Informaţii Noi Despre Dacia Logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @ionR5 si @mrK: de unde stiti voi cum erau land rover-ele de acum 20 de nai, de exemplu? ati citit vreun forum s avedeti ce probleme au avut land rover si jaguar? sau credeti ca daca e 250000 de parai merge la infinit si nu se strica ampixulea, nu se cojeste vopseaua de pe piele, etc? de bune ce-au fst au ajuns la tata motors. ce, celor de la ford le facea rau o divizie de lux? mai ganditi-va o data. si da, sa vinzi masini scumpe oamenilor bogati nu e mare lucru, iar daca aia bogati sunt si cu fente si figuri in cap, il cred pe nenea ala ca i s-a facut scarba. ii dau deptate si ca skoda, de cand a fost cumparata de vw, a inceput sa faca masini scumpe. aduceti-va aminte ce amsini facea skoda in anii '90. asta nu inseamna ca skoda nu vinde bine, sau ca sunt masini rele. dar afirmatia omului ca au inceput sa fca masini mai scumpe e adevarata. cat despre spiritul bmw, pregatiti-va de masini in 3 cilindrii, cu 100cp, tractiune fata, cam asta e viitorul si "traditia" bmw, la masini pe care sa ti le permiti...cand esti cu capu' mare "cine's eu, f@#$-ma-nc#$ de mandru" si te apuci s afaci masini care concureaza megane si golf, focus pui motoare peugeot, dar mai emiti teorema culturii bmw, a traditiei si tu construiesti loganuri la pret de x5, ma pis pe emblema si traditia ta.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #77
      sunt afirmatii aiurea, ca cei care cumpara skoda sunt snobi. skoda are unele modele care sunt concurente loganului (dar putin mai scumpe). e de inteles afirmatia lui, cand omul e interesat sa se vanda logan

      asa, orice om care-si ia logan e snob ca nu-si ia tata nano. si orice indian care-si ia tata nano e snob ca nu merge cu caruta si orice carutas e snob ca nu merge pe jos. deci orice om e snob, daca doreste mai mult de la viata decat mersul pe jos si mancat din copaci.

      nu-i buna strategia lui de marketing (daca asta fu intentia lui si nu era beat). asa afirmatii pur si simplu nu se fac. tine de etica.
      internal combustionizer

      Comment


      • #78
        Dacă tot s-a iscat această discuţie pe baza declaraţiilor Directorului de Marketing de la Renault, haideţi să facem în continuare următoarele precizări !
        Să nu uităm de exemplu că Skoda are o tradiţie puternică încă dinainte de Primul Război Mondial, deci aici şi ei şi Renault-ul au plecat de pe poziţii egale (primele tancuri franţuzeşti au fost Renault) !

        Însă după anii '50, sub dominaţie sovietică (cam 45 de ani şi la ei ), s-a cam ales praful de toată tradiţia şi know-how-ul lor ! În tot acest timp, Renault s-a putut dezvolta normal, fără influenţă sovietică la căpătâiul lui ! Deci avantaj clar şi substanţial Renault !

        Este adevărat că după anii '90 au reapărut într-adevăr nemţii la porţile Skoda (înainte de asta bătuseră la Timişoara, dar din păcate pentru noi toţi, nu le-a deschis nimeni) !
        Dar ce departe erau aceştia faţă de anexarea Cehoslovaciei din 1938, vezi Acordul de la Munchen ! Spun doar atât : mentalitate ! (aduceţi-vă aminte ce probleme au avut nemţii cu DDR-iştii lor şi câte miliarde de mărci s-au băgat în fostul DDR în timpul regimului Helmuth Kohl)

        Atunci cu atât mai mare este meritul nemţilor că au reuşit să-i readucă aşa de repede pe drumul cel bun !

        P.S Marketingul de la VW a muncit vreo 10 ani din greu să schimbe reticenţa clienţilor la numele de Skoda, sinonim pentru piaţa occidentală cu motoare care fierbeau, elice ventilator care zburau prin compartimentul motor ş.a.m.d !

        Comment


        • #79
          Ce pret are mentenanta unei Skoda comparativ cu al Dacia pe o perioada de 7-8 ani pe drumurile noastre, folosite in mod similar,fiabilitatea Dacia este net superioara.(fara injuraturi) multe sal

          Comment


          • #80
            Astea-s vorbe ! Pana nu vad un grafic/tabel comparativ, facut pe minim 10 ani (vorbim de 7-8 ani aici, nu ?!) nu cred nimic !
            Este doar "urban legend" ceea ce se afirma aici... Ca idee, la auto din semnatura, doar dupa 2 ani de mers in oras, am schimbat ambele bascule . Un coleg de servici are un Tour (SH) si n-a schimbat nimic in 5 ani !
            Scuze de off ... nu m-am putut abtine !
            Oricum ...ma astept sa citesc aici despre NOUL LOGAN !!!
            Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

            Comment


            • #81
              Fratello, in 8 ani nu am schimbat nimic in afara de consumabile si suportii motor. Sincer la ce stil de condus am, ma asteptam sa schimb mai multe, dar e ne-esential aspectul asta. Daca ai noroc te tine, la fel si daca stii sa ai grija de ea.

              Comment


              • #82
                Originally posted by cargo61 View Post
                Ce pret are mentenanta unei Skoda comparativ cu al Dacia pe o perioada de 7-8 ani pe drumurile noastre, folosite in mod similar,fiabilitatea Dacia este net superioara.(fara injuraturi) multe sal
                din cauza trollilor ca tine se inchid topicurile, pt. ca arunci afirmatii nefondate care ar putea genera 'flame'.
                internal combustionizer

                Comment


                • #83
                  Mda...

                  se discuta ceva Skoda/Dacia....
                  Pe vremurile Dacia 1100, 1300, 1310...Skoda facea niste dubiosenii de masini cu nimic mai bune decat alde dacia.
                  Cand s-au schimbat timpurile...Dacia a facut Logan, Sandero.... Skoda a inceput cu Fabia, Octavia...etc. Sub patronajul nemtilor au facut masini in primul rand mai SCUMPE si care nu ofereau si diferente de confort sau calitate pentru diferenta de pret. In 2010, la preturi apropiate erau Logan si Fabia...Logan a castigat detasat la spatiu, motorizare, preturi casco si intretinere. Asa ca...vedeti cu ce ma plimb.
                  2) OnTopic: parerea mea despre noul Logan: sunt subiectiv, dar...o mica poveste...aveam Logan Ph1, imi placea....a aparut Ph2, ma uitam cu jind dupa el, imi placea, il vroiam, si cumva...il am! si imi place! Acum am Ph2, am vazut pozele de la noul Logan...si NU il vreau. Asta e. Deocamdata am vazut numai pozele dar nu mi-au trezit acel interes ca Ph2-ul. Singurul lucru care l-as vrea de la Dacia ar fi Pnpul acela Media/Nav...de la Lodgy/NoulLogan.
                  Ce alta masina as lua?
                  Dacia.
                  Duster sau Lodgy.

                  Comment


                  • #84
                    de fapt skoda a inceput sa faca octavia si felicia cu 8 ani mai devreme decat logan si sandero. in timp le-au imbunatatit si evident s-au mai si scumpit. si la dacia e la fel. cu cat schimba modelele si le mai doteaza cu cate ceva, le scumpesc. octavia e in al 16-lea an de productie. loganul peste 8 ani va avea probabil acelasi pret ca octavia acum, pentru ca probabil peste 8 ani, loganul va fi la nivelul octaviei de acum. daca si loganul se facea de 16 ani si venea cu tot felul de dotari in plus, de-a lungul timpului, de genul punte independenta spate, discuri spate, tabla tratata bine cu garantie 10 ani etc etc, fii sigur ca era la pret de octavia. pretul masinilor e justificat. ca nu credem noi asta si ca 'logan e mai bun ca atat ne permitem' e partea a doua.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #85
                      nu e chiar asa. ce face skoda cea mai cheala de 14.000 de euro si motor de 75 de cai mai bine ca un prestij de 11.000 ???

                      Comment


                      • #86
                        Razvane, prestiju' are d-astea?
                        cu tot felul de dotari in plus, de-a lungul timpului, de genul punte independenta spate, discuri spate, tabla tratata bine cu garantie 10 ani etc

                        Pentru unii, vad ca o masina se rezuma doar la motorizare. Restul nu conteaza.
                        Ma, daca ai bani si vrei motorizare, ia-ti un Ariel Atom sau un Caterham si ai terminat balciul.
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by razvanamza View Post
                          nu e chiar asa. ce face skoda cea mai cheala de 14.000 de euro si motor de 75 de cai mai bine ca un prestij de 11.000 ???
                          skoda tour nu incepea de la 14 mii ci de la vreo 10 mii. va fi inlocuit de skoda rapid. momentan nu mai e in oferta lor. skoda rapid va avea cam aceleasi preturi, mai mici decat facelift-ul.
                          pana una, alta, tot la logan ma rezum si eu. o conserva mai ieftina si-un motor. asta nu inseamna ca restul care isi iau skode, forduri, renault-uri deja is snobi ca nu fac asa ca mine (dupa spusele lui Stephen Norman)
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #88
                            La ce tot gasiti termeni de comparatie intre dacia si skoda.
                            Sunt doua branduri care nu au termeni de comparatie, skoda foloseste motorizari si piese vw iar dacia renault si altele facute de srl-uri pe la noi deci comparatia ar fi daca se poate intre vw si renault iar la acest capitol cred ca nu se poate discuta.
                            Sorry pt interventie dar nu mi se pare normal sa comparam skoda cu dacia, haide-ti sa ne coboram nasul jos si sa ne vedem de conservele noastre.

                            Comment


                            • #89
                              razvy loganul se va fabrica pana in saptamana 5 din 2013

                              Comment


                              • #90
                                Robert Stefan, in primul rand, ar trebui sa inveti sa scrii corect romaneste. N-ar strica, zic.
                                In al doilea rand, faptul ca in Romania se fabrica centuri de siguranta pentru Mercedes, reprezinta... ce? Ca Mercedes monteaza piese se "SRL-uri", pe masini de 40.000-50.000 E?
                                Ce intelegeti voi prin expresia "piese de SRL" (tu si mecanicii din reprezentantele Dacia)?

                                Ca exemplu, cand am fost in service pt. schimbarea distributiei la Logan, a trebuit sa schimb si pompa de apa, alegand Hepu. Ce crezi ca au zis marii mesteri Dacia: "dom-leee, la asta nu dam garantie, ca e dă sereleu. Doar pă original se da garantie", asta in conditiile in care, am cumparat repartitor de frana Conex, din "reprezentanta".
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google