Sa schimbe dreacu tot design-ul. Noul Logan cu ce ? Cu niste butoane acolo aruncate pe usi si semnalizarea aia de pe faruri nu de alta dar nu-mi place deloc cum s a lucrat acolo. Om vedea ce-o mai fi, sper sa scoata in 2012 un model cu totul nou
Informaţii Noi Despre Dacia Logan 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mai bine era opel sa preia dacia nu renault. Astia isi bat joc de banii nostri, manca-i-ar ghipsu'.http://i298.photobucket.com/albums/m...stouserbar.png
Everything sounds better . . .
Comment
-
aha, folxvagin, cu motoare tedei, visul majoritatii romanilor. normal, cu 130 de cai, climatronic bi-zonal, piele, trapa, roti pe 17, esp, 20 de airbaguri, suspensii sport, tabla galvanizata de 2mm grosime, sa tina cand o pocnesti, totul la 6000 de euro...)))))Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pana la logan 2 avem parte de altceva:
Publicaţia Car Magazine din Marea Britanie prezintă prima imagine cu cel de-al şaptelea model Dacia - Lodgy, monovolum are urmează a fi prezentat în luna Martie a anului viitor în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Imaginea vine la mai puţin de o săptămână de când Dacia a lansat prototipul Lodgy Glace care va concura în competiţia pe gheaţă Trofeul Andros.
Interesul britanicilor pentru Lodgy este şi mai mare în condiţiile în care acesta va fi lansat alături de Duster pe piaţa Regatului Unit anul viitor.
Versiunea de serie a lui Lodgy va fi asamblată în Maroc începând de anul viitor utilizându-se colecţii de maşini dezasamblate produse la Mioveni.
Lodgy va avea o lungime cuprinsă între 4,0 şi 4,5 metri, va dispune de cinci sau şapte locuri şi va prelua pentru început motorizările de la Duster.Attached Files
Comment
-
În luna decembrie vom spune "Adio Dacia Logan!"
Producţia modelului care a adus francezilor venituri de aproape 15 miliarde euro şi care a dus Dacia la 8% din exporturile României va lua sfârşit în luna decembrie.
Proiectul X90, devenit ulterior Logan, a fost demarat în 1998 când Louis Schweitzer, directorul general al Renault de atunci, evoca ideea unui automobil simplu, fiabil, economic, pentru ţările emergente, de două ori mai ieftin decât un Renault Clio, modelul de clasă mică al constructorului francez.
Decizia de a proiecta şi produce maşina de 5.000 de dolari, devenită ulterior de 5.000 de euro, i-a determinat pe francezi să cumpere 51% din Automobile Dacia în 1999 pentru ca ulterior să ajungă la aproape 100%.
"Semnalul" lansării viitorului Logan 2, despre care francezii de la Renault nu au spus deocamdată mai nimic, este dat de modernizarea liniilor de producţie din cadrul uzinei de la Mioveni.:" au declarat oficialii din cadrul Direcţiei de Comunicare a Automobile Dacia.
Comment
-
Ne întoarcem în timp. Urmează super nova, nova, 1410 . Probabil vor să facă o "şmecherie" psihologică, gen cumpără omul noua dacie şi zice în sinea lui "domne eu n-am logan, ăla e vechi, din 2004, o fi noul model dar se cheamă tot logan, eu am noua dacie solenza reînviată". .
Om vedea cum s-o numi, e mai puţin important.
Comment
Comment