Buna ziua,
Nu am gasit un asemenea topic asa ca m-am decis sa deschid unul nou.
Am un un Logan 2017, 1,5 dci, euro 4. Probleme cu injectoarele - se aprindea martorul de la bord din ce in ce mai des la accelaratii mai puternice. Am pus-o de 2 ori pe testere,(inclusiv reprezentanta) am testat-o cu metoda borcanasele si a rezultat ca da multa motorina pe retur.
Problema mea este acum cum ar fi mai bine: sa reconditionez injectoarele, respectiv schimbat supape retur sau sa cumpar unele aftermerket ? As vrea ca masina sa ma mai tina macar vreo 4 ani. Bineinteles ca o sa reconditionez si pompa si sa curat traseul de alimentare.
Am gasit injectoare produse de o firma spaniola, agreata de Delphi, iar diferenta de pret este destul de mica fata de reconditionarea injectoarelor.
As vrea, in special, pareri de la cei care au folosit injectoare aftermarket.
Multumesc pentru raspunsuri
Nu am gasit un asemenea topic asa ca m-am decis sa deschid unul nou.
Am un un Logan 2017, 1,5 dci, euro 4. Probleme cu injectoarele - se aprindea martorul de la bord din ce in ce mai des la accelaratii mai puternice. Am pus-o de 2 ori pe testere,(inclusiv reprezentanta) am testat-o cu metoda borcanasele si a rezultat ca da multa motorina pe retur.
Problema mea este acum cum ar fi mai bine: sa reconditionez injectoarele, respectiv schimbat supape retur sau sa cumpar unele aftermerket ? As vrea ca masina sa ma mai tina macar vreo 4 ani. Bineinteles ca o sa reconditionez si pompa si sa curat traseul de alimentare.
Am gasit injectoare produse de o firma spaniola, agreata de Delphi, iar diferenta de pret este destul de mica fata de reconditionarea injectoarelor.
As vrea, in special, pareri de la cei care au folosit injectoare aftermarket.
Multumesc pentru raspunsuri