If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Zic ca informatiile incomplete sunt la fel de daunatoare ca cele gresite, iar cu siguranta NU eate de joaca \gluma.
Iar colegul Bogdan12 a intrebat exact acelasi lucru care intrebi si tu aici, unde anume sa puna caprele NU in ce sa colecteze uleiul ...
Nu am intrebat unde sa pun caprele, stiu ca le pot pune sub lonjeron sau sub cadrul motor, am intrebat daca e o alternativa sa le pun sub bara antiruliu; asta nu s-a discutat asa ca am ridicat o noua problema pt. ca eram curios. Am nevoie sa schimb placutele si e mai usor cu ambele roti in aer.
I-am zis sa taie o galeata ca sa incapa sub masina sa scurga uleiul in ea, pt. ca nu incape o galeata "intreaga" daca o ridici doar pe niste dale (nu e suficient spatiu evident) )))) Omul a zis ca are nevoie pt. schimbul de ulei, i-am explicat operatiunea intreaga: cum sa ridice + cum sa scurga. Am facut asta cand nu aveam rampa si nu am patit nimic )) Nu inteleg de ce afirmatie te legi sau ce obiectii ai de fapt
Last edited by Hetzer2023; 8 September 2024, 13:51.
Oare s-ar putea propti niste capre de bara antirului? Ar cadea perfect in suportul acestora in forma de "U". Voi ce ziceti?
si apoi:
.... Oricum am mai citit pe forumuri straine si raspunsul e ca nu se poate, deoarece ar turti bucsele barii, la asta nu ma gandisem.
iar referitor la "... i-am explicat operatiunea intreaga: cum sa ridice + cum sa scurga" NU ai explicat si nici raspuns unde anume sa puna caprele, adica exact ceea ce a intrebat (NU aktceva, NU cum sa ridice + cum sa scurga).
Si cine doreste poate sa reciteasca postul colegului Bogdan12 , mai ales ceea ce am subliniat \ "bolduit" si apoi raspunsul lui Hetzer2023 in care NU a exiplicat nimic din "operatiunea intreaga" , galeata taiata este irelevanta (poate sa se foloseasca orice altceva), mult-mult mai important este sa se indeplineasca si respecte toate masurile de siguranta si protectie atunci cand se lucreaza sub masina, sanatatea si viata sunt mult mai importante, tocmai de aceea am "insistat" putin pe asta ...
iar referitor la "... i-am explicat operatiunea intreaga: cum sa ridice + cum sa scurga" NU ai explicat si nici raspuns unde anume sa puna caprele, adica exact ceea ce a intrebat (NU aktceva, NU cum sa ridice + cum sa scurga).
N-are ce capre sa puna la schimbul de ulei, o sa stea masina prea inclinata, macar daca e pe roti sta cat de cat dreapta, de aia i-am zis sa o puna pe niste dale mai bine. Alta treaba n-ai decat sa iei la puricat fiecare postare de pe forum? )))) Omul a intrebat, i-am dat o sugestie, mare branza ))))) Si cum se leaga asta de intrebarea mea cu bara antiruliu? Ai citat postarea aia de 10 ori, dar n-are nicio treaba cu faptul ca eu i-am zis omului sa urce masina pe dale. De ce tot faci trimitere la ea?
Omul a intrebat “DE UNDE RIDIC MASINA/UNDE PUN CAPRELE? … Vreau sa ridic partea din fata pentru a ma baga sub ea sa schimb uleiul …Si n-as vrea sa pun capra pe unde-mi vine si sa ma trezesc cu varful ei pe interiorul masinii, ca strapunge tabla.” iar tu NU ai explicat nici “operatiunea intreaga” si nici ca “N-are ce capre sa puna la schimbul de ulei" asa cum o dai “la intors” acum, ai scris ca banuiesti ca vrea sa o ridice de fata, sa taie o galeata cu fundul lat in asa fel incat sa aiba loc sub masina si ca functioneaza 100%, iar aia cu dalele a fost doar “eventual” si doar daca are asa ceva la indemana. Iar asta are legatura si cu ce ai intrebat acum aici, daca “s-ar putea propti niste capre de bara antirului”, practic tot unde se pot pune caprele sau nu (fie ca strapunge tabla, fie ca ar turti bucsele barii), adica cam “aceeasi Marie cu alta palarie” ….
Sa nu mai deschid alt topic, la Logan 3/S3/ SS3 in afara de punctele de ridicare indicate pe praguri sunt si altele in manualul service? Dobitocii de la service, vulcanizare folosesc ca puncte de ridicare o zona de imbinare cu o traversa podea si stramba buza cadru lateral. Am crezut ca doar astia de la vulcanizare sunt batuti in cap dar vad ca si cei de la sevice Dacia lucreaza anapoda, plus ca folosesc tampoane uzate(cu taieturi adanci) care favorizeaza desprindere piese. Data viitoare o sa le lipesc cu hartie alba locul de ridicare daca nu exista altul.
In manualele de service (bune\rele asa cum sunt ele) punctele de ridicare sunt unice definite (nu sunt mai multe), valabil pentru toate modelele Dacia X90, X52 si XJI (I, II si III)
Aveam manualul service Logan 1 in care era specificat clar zonele de ridicare, am crezut ca s-a modificat ceva. Ca o paranteza, in manualul de utilizare Ford Ka sunt specificate si alte zone de ridicare sub masina, pe lonjeroane , pe langa cele de pe praguri.
Da, la Dacia \Renault nu s-a modificat prea "mare lucru" prin manualele de service in priviinta asta (Ford Ka are alt producator, caroserie, structura, greutate, etc. ... chiar si alta documentatie).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment