Puncte de ridicare - buzele sunt uzate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu ai nevoie de capre(ridicarea mașinii) pentru a schimba uleiul, ai loc, dacă știi ce și cum.

    Dacă nu știi, e destul de simplu, îți cumperi elevator foarfecă/cu 2 coloane sau cu 4 coloane și gata.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Gil26 View Post
      Zic ca informatiile incomplete sunt la fel de daunatoare ca cele gresite, iar cu siguranta NU eate de joaca \gluma.
      Iar colegul Bogdan12 a intrebat exact acelasi lucru care intrebi si tu aici, unde anume sa puna caprele NU in ce sa colecteze uleiul ...
      Nu am intrebat unde sa pun caprele, stiu ca le pot pune sub lonjeron sau sub cadrul motor, am intrebat daca e o alternativa sa le pun sub bara antiruliu; asta nu s-a discutat asa ca am ridicat o noua problema pt. ca eram curios. Am nevoie sa schimb placutele si e mai usor cu ambele roti in aer.


      I-am zis sa taie o galeata ca sa incapa sub masina sa scurga uleiul in ea, pt. ca nu incape o galeata "intreaga" daca o ridici doar pe niste dale (nu e suficient spatiu evident) )))) Omul a zis ca are nevoie pt. schimbul de ulei, i-am explicat operatiunea intreaga: cum sa ridice + cum sa scurga. Am facut asta cand nu aveam rampa si nu am patit nimic )) Nu inteleg de ce afirmatie te legi sau ce obiectii ai de fapt
      Last edited by Hetzer2023; 1 week ago.

      Comment


      • #18
        Citez si subliniez:

        Originally posted by Hetzer2023 View Post
        Oare s-ar putea propti niste capre de bara antirului? Ar cadea perfect in suportul acestora in forma de "U". Voi ce ziceti?
        si apoi:

        .... Oricum am mai citit pe forumuri straine si raspunsul e ca nu se poate, deoarece ar turti bucsele barii, la asta nu ma gandisem.
        iar referitor la "... i-am explicat operatiunea intreaga: cum sa ridice + cum sa scurga" NU ai explicat si nici raspuns unde anume sa puna caprele, adica exact ceea ce a intrebat (NU aktceva, NU cum sa ridice + cum sa scurga).
        Last edited by Gil26; 1 week ago.

        Comment


        • #19
          Si cine doreste poate sa reciteasca postul colegului Bogdan12 , mai ales ceea ce am subliniat \ "bolduit" si apoi raspunsul lui Hetzer2023 in care NU a exiplicat nimic din "operatiunea intreaga" , galeata taiata este irelevanta (poate sa se foloseasca orice altceva), mult-mult mai important este sa se indeplineasca si respecte toate masurile de siguranta si protectie atunci cand se lucreaza sub masina, sanatatea si viata sunt mult mai importante, tocmai de aceea am "insistat" putin pe asta ...

          Comment


          • #20
            Originally posted by Gil26 View Post
            Citez si subliniez:



            si apoi:



            iar referitor la "... i-am explicat operatiunea intreaga: cum sa ridice + cum sa scurga" NU ai explicat si nici raspuns unde anume sa puna caprele, adica exact ceea ce a intrebat (NU aktceva, NU cum sa ridice + cum sa scurga).

            N-are ce capre sa puna la schimbul de ulei, o sa stea masina prea inclinata, macar daca e pe roti sta cat de cat dreapta, de aia i-am zis sa o puna pe niste dale mai bine. Alta treaba n-ai decat sa iei la puricat fiecare postare de pe forum? )))) Omul a intrebat, i-am dat o sugestie, mare branza ))))) Si cum se leaga asta de intrebarea mea cu bara antiruliu? Ai citat postarea aia de 10 ori, dar n-are nicio treaba cu faptul ca eu i-am zis omului sa urce masina pe dale. De ce tot faci trimitere la ea?

            Comment


            • #21
              Omul a intrebat “DE UNDE RIDIC MASINA/UNDE PUN CAPRELE? … Vreau sa ridic partea din fata pentru a ma baga sub ea sa schimb uleiul …Si n-as vrea sa pun capra pe unde-mi vine si sa ma trezesc cu varful ei pe interiorul masinii, ca strapunge tabla.” iar tu NU ai explicat nici “operatiunea intreaga” si nici ca “N-are ce capre sa puna la schimbul de ulei" asa cum o dai “la intors” acum, ai scris ca banuiesti ca vrea sa o ridice de fata, sa taie o galeata cu fundul lat in asa fel incat sa aiba loc sub masina si ca functioneaza 100%, iar aia cu dalele a fost doar “eventual” si doar daca are asa ceva la indemana.
              Iar asta are legatura si cu ce ai intrebat acum aici, daca “s-ar putea propti niste capre de bara antirului”, practic tot unde se pot pune caprele sau nu (fie ca strapunge tabla, fie ca ar turti bucsele barii), adica cam “aceeasi Marie cu alta palarie” ….

              Comment


              • #22
                Ia-ti pastilele frate, eu nu iti mai raspund la aberatiile astea

                Comment


                • #23
                  Frate, desigur ca poti face ce doresti cu masina \viata ta, dar ai grija totusi cu ale altora

                  Comment


                  • #24
                    Salutari! Pana la urma am achizitionat 2 rampe de plastic si mi-am facut treaba cu ele

                    Comment


                    • #25
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Sa nu mai deschid alt topic, la Logan 3/S3/ SS3 in afara de punctele de ridicare indicate pe praguri sunt si altele in manualul service? Dobitocii de la service, vulcanizare folosesc ca puncte de ridicare o zona de imbinare cu o traversa podea si stramba buza cadru lateral. Am crezut ca doar astia de la vulcanizare sunt batuti in cap dar vad ca si cei de la sevice Dacia lucreaza anapoda, plus ca folosesc tampoane uzate(cu taieturi adanci) care favorizeaza desprindere piese. Data viitoare o sa le lipesc cu hartie alba locul de ridicare daca nu exista altul.

                        Comment


                        • #27
                          In manualele de service (bune\rele asa cum sunt ele) punctele de ridicare sunt unice definite (nu sunt mai multe), valabil pentru toate modelele Dacia X90, X52 si XJI (I, II si III)
                          Last edited by Gil26; 1 week ago.

                          Comment


                          • #28
                            Doar ca exemplu (am subliniat asta) si atasat:
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Aveam manualul service Logan 1 in care era specificat clar zonele de ridicare, am crezut ca s-a modificat ceva. Ca o paranteza, in manualul de utilizare Ford Ka sunt specificate si alte zone de ridicare sub masina, pe lonjeroane , pe langa cele de pe praguri.

                              Comment


                              • #30
                                Da, la Dacia \Renault nu s-a modificat prea "mare lucru" prin manualele de service in priviinta asta (Ford Ka are alt producator, caroserie, structura, greutate, etc. ... chiar si alta documentatie).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google