Logan Care Merge Singur!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andreyi View Post
    Sa incercati urmatoarea chestie: mergeti cu treapta 1 sau treapta 2, stabilizati-o usor la 750 rpm(undeva la relanti), apoi luati usor piciorul de pe acceleratie si daca masina este in plan perfect orizontal va merge singura. Eu am incercat cu doua loganuri 1.4 pana acum si chiar a fost fun. Cand tineam masina in garaj iarna si o scoteam(cu spatele), relantiul era undeva la peste 1000 rpm si nici nu apasam pedala de acceleratie, dupa ce plecam de pe loc.
    Altceva???.....alo, s-a inventat mersul...pe jos.
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #17
      mai ce rai sunteti, unii...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Mda...fara comentarii...dar...

        Daca e sa incepem sa incercam chestii mai ghiduse cu masina as propune si eu una (poate unii au incercat, poate altii nu...e totusi intereresant):
        - candva, cumva , in trafic, franati cu piciorul STANG!
        Enjoi!

        Comment


        • #19
          Cine a avut Dacie 1300 pe carburatie stie sa franeze si cu stangul.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Cine a avut Dacie 1300 pe carburatie stie sa franeze si cu stangul
            cine nu o sa muste din volan si parbriz )
            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

            Comment


            • #21
              va pot povesti si eu ceva :cu trabantul,in panta iarna,cu treapta 1 la ,,relanti'',socul tras la jumatate,si m-am dat jos pentru a-mi ajuta atelajul[ care din lipsa de aderenta nu mai voia sa urce] si pentru a ma ajuta si pe mine care din lipsa de pasageri nu avea cine sa ma ajute. Pentru a se intelege exact,conduceam in conditii de aderenta scazuta la timaxim,iarna, in rampa pe un drum virajat de cca 1,5 km. Aproape cand am ajuns in varful dealului[10-15m] treapta 2 nu ma mai ajuta si schimband cu 1 am inaintat inca vreo 2-3 m.vazind ca masina aproape sta pe loc, am decis sa o ajut sarind din ea si ajutand-o la propriu.socul tras asigura o putere sporita la o turatie relativ scazuta si astfel,trabi care patina pe loc,a reusit cu,, o mana de ajutor" sa iasa in varf...

              Comment


              • #22
                mare descoperire... chiar nu mai avem altceva de discutat ? sau vrem pur si simplu sa intram pe forum.

                Comment


                • #23
                  Am specificat, just for fun pentru cei care n-au incercat. Vrei numai chestii serioase sa discutam? Daca nu convine "expertilor" marea ghidusie sa-l inchida cineva si gata, sau sa scrie pe alte topicuri.

                  Comment


                  • #24
                    este cel mai simpatic topic de pana acum...da intradevar si daca e rampa cu inclinatia in limitele bunului simt si bagi 1-a dai drumul usor la ambreaj si masina pleaca fara a atinge acceleratia...femomen intalnit la majoriatatea masinilor care au calculator de injectie (acel calculator incearca sa tina turatia intr-un anumit interval ). daca sesizeaza calculatorul ca scade turatia comanda injectoarelor sa mai bage niste benzina. cand dai drumul la ambreaj scade turatia, calculatorul "accelereaza" si masina pleaca...asta e concluzia la care am ajuns eu si cred ca e una veridica.
                    dar daca vreti senzatii puteti merge pe dealul buciumului in Iasi intrebati un localnic unde merge masina signgura si veti fi dirijat catre rampa unde daca scoti masina din viteza, dai drumul la frana de mana si iei piciorul de pe pedala din mijloc si vei constata ca masina incepe sa urce la deal singurica...acelasi fenomen se mai intalneste si undeva pe langa onesti...
                    My ride

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by cristiancorbu View Post
                      va pot povesti si eu ceva :cu trabantul,in panta iarna,cu treapta 1 la ,,relanti'',socul tras la jumatate,si m-am dat jos pentru a-mi ajuta atelajul[ care din lipsa de aderenta nu mai voia sa urce] si pentru a ma ajuta si pe mine care din lipsa de pasageri nu avea cine sa ma ajute. Pentru a se intelege exact,conduceam in conditii de aderenta scazuta la timaxim,iarna, in rampa pe un drum virajat de cca 1,5 km. Aproape cand am ajuns in varful dealului[10-15m] treapta 2 nu ma mai ajuta si schimband cu 1 am inaintat inca vreo 2-3 m.vazind ca masina aproape sta pe loc, am decis sa o ajut sarind din ea si ajutand-o la propriu.socul tras asigura o putere sporita la o turatie relativ scazuta si astfel,trabi care patina pe loc,a reusit cu,, o mana de ajutor" sa iasa in varf...
                      nostima patania
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #26
                        Merge ceea ce zici tu ... la diesel pleci fara acceleratie 1, a2-a si a3-a fara sa accelerezi ) , innainte sa achizitionez loganul ama vut dacie 1300 din 1978 care pleca si fara acceleratie. asta nu e un lucru nou ... :P
                        sigpic
                        Nu cautati niciodata sa faceti uz de autoritate cand puteti recurge la ratiune.

                        Comment


                        • #27
                          si la benzinar merge a-1a, 2a, 3a si a 4a fara ambreaj si urca pana la 30.. a mai spus cineva.

                          Comment


                          • #28
                            unde ? la vale? da, merge si a 5 a ) pe drum drept merge cu a 2 , dar cam da sa moara la mine, oricum am vazut la un prieten cu dacia si schimba treptele fara acceleratie, si mergea mai bine ca loganul ( nu dadea din nas ) ( pe acelasi drum )
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • #29
                              pe drum perfect drept tudore nu trebuie neaparat sa fie vale

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Tudor View Post
                                unde ? la vale? da, merge si a 5 a ) pe drum drept merge cu a 2 , dar cam da sa moara la mine, oricum am vazut la un prieten cu dacia si schimba treptele fara acceleratie, si mergea mai bine ca loganul ( nu dadea din nas ) ( pe acelasi drum )
                                Inseamna ca nu-ti cunosti masina destul de bine. Astfel de discutie mai fu pe acest forum acu vre 1 an jumate chiar 2, daca nu ma insel..........test efectuat pe drum drept, cu MPI 1.4 si 1.6 (8v), pornind de la zero, fara acceleratie (deloc), doar ambreiaj.....de la tr.1 pana la tr. 5 inclusiv.....fara a da in nas..
                                Presupun ca si dati "sprituri" la logan, din cand in cand, cand plecati de pe loc, nu?...indiferent ca este garare sau doar iesiti dintr-o parcare...........ohoo..si cati am vazut facand asa.....
                                Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google