Scartait Plecare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Tudor View Post
    la mine prinde prea sus, foarte sus, apropoape la maxim. si nu scartaie deloc. nu cred ca asta explica scartaitul. eu zic sa verifici cum au zis si colegii pompa de apa, sau curelele
    acum am fost la mecanic , mi-au verificat placutele de frana si etrierul totul e ok

    cred ca problema e curea de distributie

    mi-au spus sa observ daca scartaie si cand sta pe loc, fara sa apas pe ceva

    un site de unde pot sa achizitionez o curea de distributie si o pompa de apa
    logan 1.4 benzina puteti sa-mi recomandati?

    ca am vazut o gramada de site-uri cu aceste obiecte dar nu stiu daca sunt originale sau nu
    1 curea intre 100-150 ron
    1 pompa de apa 70-100 ron
    asa erau pe unele site-uri

    Comment


    • #17
      WWW.DACIASHOP.RO este magazinul online al SORANTECH Performance. Comercializam produse premium, atat consumabile cat si piese de schimb pentru autoturismele DACIA / RENAULT !
      sigpicMy ride

      Comment


      • #18
        Originally posted by DeLuXe View Post
        salut am gasit:

        si
        Curea de distributie Bosch pentru Logan, Sandero, Clio, Megane 1.6, Solenza, Supernova


        se potrivesc amandoua

        si am nevoie si de :rola pentru motorizarile 1.4?

        Comment


        • #19
          Tie iti trebuie curea accesorii nu aia de distributie. Primul pas e sa o strangi/slabesti. Presupun ca nu ai AC. Cati km ai cu masina?

          Deluxe ???? ... da si traducerea
          sigpic

          Comment


          • #20
            Originally posted by yrman View Post
            Tie iti trebuie curea accesorii nu aia de distributie. Primul pas e sa o strangi/slabesti. Presupun ca nu ai AC. Cati km ai cu masina?

            Deluxe ???? ... da si traducerea

            nu stiu daca imaginea e buna
            am schimbat acum 3 luni o curea, s-a rupt im mers si se auzea ca si cum am facut pana

            locul de unde am schimbat cureaua e putin mai jos decat in imaginea data
            Attached Files

            Comment


            • #21
              aia e cureaua de accesorii ... e prea stransa ... mergi sa o repuna
              sigpicMy ride

              Comment


              • #22
                deci era cureaua pana la urma......damn i'm good

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mariusnicolae View Post
                  deci era cureaua pana la urma......damn i'm good
                  Ei hai c-ai ghicit-o,dar nimeni nu te lauda:lume rea.O fac eu:BRAVO si la mai multe.Si acum o gluma...de unde stiai?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    Ei hai c-ai ghicit-o,dar nimeni nu te lauda:lume rea.O fac eu:BRAVO si la mai multe.Si acum o gluma...de unde stiai?
                    o ultima intrebare as avea si eu

                    cate tipuri de curele sunt la logan

                    stiu: curea distributie, curea accesorii si mai sunt?

                    Comment


                    • #25
                      multumesc, multumesc
                      la mai multe sper sa nu.....mai degraba sa nu aiba lumea probleme
                      de unde stiam?.....l-am auzit dimineata in parcare glumesc, dupa ce am citit postul mai atent la asta m-a dus gandul prima data

                      edit: doar atat, de distributie si de accesorii, cu mentiunea ca la accesorii sunt de mai multe lungimi in functie de prezenta/absenta servodirectiei si ac-ului
                      Last edited by mariusnicolae; 4 November 2011, 21:58.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by mariusnicolae View Post
                        multumesc, multumesc
                        la mai multe sper sa nu.....mai degraba sa nu aiba lumea probleme
                        de unde stiam?.....l-am auzit dimineata in parcare glumesc, dupa ce am citit postul mai atent la asta m-a dus gandul prima data

                        edit: doar atat, de distributie si de accesorii, cu mentiunea ca la accesorii sunt de mai multe lungimi in functie de prezenta/absenta servodirectiei si ac-ului
                        imi para rau mariusnicolae dar nu ai ghicit problema insa mersi tuturor pt sfaturi

                        am gasit adevarata problema: scartaitul vine de la alternator, magnetii din alternator

                        acum vine o problema: de unde cumpar eu asa ceva:magnetii
                        am cautat pe ocazii, pe multe site-uri , la mine in oras, toti aveau tot alternatorul, nu va spun ce preturi aveau

                        un site? stiti

                        mersi

                        Comment


                        • #27
                          Te referi cumva la pachetul de tole pe care sunt bobinele statorului.La alea le spui magneti?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            @dragosss88: shit, i blew it!
                            acum lasand gluma la o parte, esti totusi sigur ca e vorba de magneti si nu de fulia de la alternator?...de obicei aia face figuri pe la masinutele noastre
                            oricum exista ateliere specializate unde se repara doar alternatoare si electromotoare...de obicei acolo gasesti tot ce vrei

                            Comment


                            • #29
                              Cateva condideratii generale;
                              -nu exista nici un magnet in componenta alternatorului
                              -datorita uzurii rulmentilor are loc o micsorare a spatiului(intrefier)dintre stator si rotor
                              -in cazul unor uzuri mari a rulmentilor rotorul poate freca pe tolele statorului.
                              In cazul de fata as da vina pe rulmentul de langa fulie(este mai solicitat).Inlocuirea acestui rulment nu se poate face fara o scula speciala(o cheie cu caneluri cam de 20-22mm,rotunda,)
                              Daca nu ma insel parca 6303 ar fi rulmentul,indicat sa-i schimbi pa amandoi.Daca tot desfaci,verifica si periile.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                @dragosss88.
                                Fulia de pe alternator este cu ambreiaj(ca la electromotorul de pornire).Defectarea ambreiajului poate fi inca una din cauzele scartzaitului.
                                Asteptam concluziile.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google