Problema Deosebit De Grava

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Deosebit De Grava

    salut am un logan laureat 1.4 mpi si de cateva zile incoace imi vine sa ii dau foc. ce se intampla in timpul mersului ma pomenesc cu ea ca merge in 2 3 pistoane adica daca trag fisa de la bujie nu da scanteie deloc pe acele fise mai noi nu mi se mai stinge deloc becul de la catalizator am fost la un service si mi-a zis s a schimb bobina sii am schimbat-o si aceeasi problema cine imi poate sugera cateva indicatii va multumesc

  • #2
    bobina ai schimbat, mai raman fisele si bujiile
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      pai de ce ai schimbat bobina fara sa vezi ca atunci cand o pui tot nu da scanteie ? la fel de bine nu putea sa dea scanteie nici din cauza fisei , da ma gandesc ca ai schimbat fisele intre ele macar sa vezi daca ar da ...
      Last edited by Cristi_Xp; 12 November 2011, 12:47.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        reapuns

        hai sa fiu mai explicit ca am scris din graba adineauri. pana sa ma duc cu ea la service nu imi datea scanteie la pistonul 1 si 4 dupa ce am schimbat bobina nu imi da scanteie la 2 si 3 problema este ca nu face mereutreaba asta. adica dupa ce merg 2 3 minute in special atunci cand pun frana de motor incepe sa tremure si nu mai da scanteiee si mai nou se si opreste o las cateva secunde o pornesc si iar merge o perioada si apoi intrerupe cam astea sunt simtomele

        Comment


        • #5
          OFF...bricheta ti-o dau eu......

          On- Pt cei de la service :d.....cand se face o treaba..se duce pana la capat....
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #6
            Salut.
            Ai un cunoscut/prieten de la care sa schimbi fisele si bobina.Asta sa faci o proba sa vezi daca sunt duse fisele sau bobina[dar zici ca ai schimbat-o].
            De cand ai masina,ai schimbat vreodata bujiile?
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #7
              le-am schimbat anu trecut dar nu cred k are legatura cu bujiile atata timp cat nu da scanteie pentru ca daca era de la bujii nu mergea motoru rotund asta dar daca scot o fisa de la oricare bujie trebuie sa dea scannteie si ca are si ca nu are bujia in chiuloasa
              este posibil cred si ma gandec sa fie vreun contact imperfect sau vreun scurt pe undeva ca altfel nu se explica

              Comment


              • #8
                incearca sa faci o diagnoza, mai ales ca ai martorul MIL aprins pe bord
                semnalul catre bobina vine de la calculator, iar iesirile din calculator sunt in numar de doua, una pentru cilindrii 1-4 iar a doua pentru cilindrii 2 si 3
                am intalnit la o alta marca aceeasi problema ca si la tine, acolo era arsa iesirea din calculator la bobina pentru cilindrii 2 si 3
                solutia a fost data chiar de catre reprezentanta, problema era stiuta de ei .....mai exact omul nu a schimbat bujiile, a mers cu ele mai mult de 100.000 de km, electrodul central s-a consumat, lucru care a dus la marirea arcului electric si in cele din urma la arderea finalului de la calculator.....de retinut este faptul ca omul de la reprezentanta a subliniat faptul ca lipsea o protectie pentru calculator, masina fiind un model low-cost(fiat)
                problema e ca loganul e tot low-cost
                nu e obligatoriu sa fie la fel, dar zic eu ca merita sa incerci si pista asta
                bafta!

                Comment


                • #9
                  Eu m-am confruntat cu problema asta la un opel vectra 1.6 benzina.Am schimbat bujii,am curatat injectia,am verificat toata partea electrica, am schimbat sonda lamda ca intr.un final dupa vreo luna de cautari sa descoper ca "centralina"( nu stiu cum se numeste la noi,e un calculator sa zic asa, care asigura bunul mers al partii electronice a masinii) o luase razna.Am schimbat-o si masina, ca prin minune a incaput sa mearga brici.Cu siguranta pe tester descoperi problema, bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    centralina este de fapt unitatea centrala sau UCE injectie
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      Salut, am si eu logan 1.5 dci din 2006 si am probleme asemanatoare ( se opreste in mers, scoate sunete de parca merge fara un injector ) am facut aproape tot ce am citit mai sus si singura rezolvare a fost sa schimb ECU insa cel nou pus merge decat daca am mufa EGR scoasa, nu are inchidere centralizata cum avea al meu, porneste mult mai greu singurul lucru bun la el este ca am sczut consumul cu 0.5l / 100 km...
                      Doresc sa stiu daca pot reseta ECU meu vechi ( sa ii fac un update sau ceva ) pentru ca nu am gasit un ECU sa merga la fel de bine ca al meu si am trecut prin 5 deja.

                      Comment


                      • #12
                        ai dat bani pe 5 calcualtoare??

                        Comment


                        • #13
                          Se poate schimba doar continutul actualului uch (IN CAZ CA NU ARE PARTEA RADIO) in vechiul uch si inregistra o cheie cu telecomanda !
                          inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off email viorelspiridon@yahoo.com telefon 0741024494

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google