Avertisment îngrozitor. Dacia ar putea pleca din România.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da, adevarul e ca dupa 100 de ani de fabricat masini exact acu o sa dea faliment.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Interesant p.d.v.

      Comment


      • Orice sistem are un nivel de minim si maxim
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • @adonis33: perfect spus si din pacate dezamagitor de adevarat......

          Comment


          • Adonis a punctat un bine un aspect, care a mai fost spus pe aici... bunastarea unora e platita de altii. Traim un colonianism tinut prin parghii financiare, care inseamna atat acapararea resurselor naturale cat si a pietelor de desfacere.

            Canibalizarea la care s-a ajuns nu mai poate reprezenta o concurenta constructiva si benefica, ci o lupta tot mai inumana, fara o perspectiva pozitiva.

            Nu cred ca Renault va dispare, fiindca detine cateva zone traditionale si coloniale pe glob, unde va vinde in continuare ani buni si de acum inainte.

            Comment


            • In era in care traim, cu siguranta nu o sa dea faliment. Masinile din ziua de azi nu tin ca pe vremuri o viata, ci doar cativa ani. de aceea clar parcul auto se va schimba intruna.

              Comment


              • Parcul auto se va schimba doar daca tu sau eu ne vom permite in viitor sa mai schimbam masinile o data la 5-7 ani...

                Dacia/Renault a avut succes in Romania si Europa datorita sistemului bancar care a creditat cu mare bunavointa pe toti cei care si-au dorit o masina ,un frigider,un televizor sau o casa....Impresia generala in urma cu 5 ani era aceia ca deja ne putem permite aproape orice......fara munca ....dar...pe credit.....

                Acum nici o persoana care a avut sau inca mai are un credit sau un leasing nu isi mai doreste un credit/leasing pentru o masina noua, indiferent de cat de binevoitoare si avantajos iti ofera banca acel credit .

                Stim cat de naivi am fost cand, am luat aceste credite doar cu C.I si cat de mult a trebuit sa platim aceasta indolenta si nepricepere a noastra in relatia cu banca si camatari legali (leasing )

                Prefer sa repar Loganul meu din 2007 inca vre-o 10 ani de acum inainte ,la fel ca pe vremuri vechea Dacie 1300 , si nu voi mai cumpara o masina noua cu credit sau leasing.....

                Dacia ,datorita comenzilor si cereri tot mai scazute pe piata europeana a inchis saptamana asta uzina de la Mioveni .....Acum le cade tare greu la stomac si faptul ca la Craiova se produce Ford B-max si au un concurent puternic pe piata locala, de aceia nu mai vor sa fabrice nici un nou model la Pitesti....au fost obisnuiti sa acapareze tata piata auto in Romania....Toata lumea cumpara Logan ....De la'' Prefectura pana la cel cu barba sura ".....Vor fabrica Duster-ul la Pitesti pana cand acest model isi va termina "euforia" de piata apoi gata...vor trage obloanele peste uzina si vor pleca .....
                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                Comment


                • @fanii aro: am avut ocazia sa merg prin 2000 cu un mergedes g-klasse, ala cubic, ca aro. pai nu pot sa gasesc epitete ca sa descriu aro. cand la aro se va inventa vreodata un macar un diferential blocabil care sa nu cedeze, atunci sa vorbiti despre capabilitati de trecere. am pus aro "diagonal" si ne-am dat jos sa vedem cum se invart cele doua roti care nu aveau aderenta. mare capabilitate de trecere, ce sa zic. monumental. epic fail, as zice cu g-klasse am urcat pe unde n-a urcat taf-ul. iar confortul nu era o gluma, intr-un mercedes din 1981 fata de un aro din 1995.
                  @fanii dacia si inventiile inginerilor de la pitesti: pe ce masina au fost alea aplicate? pe nici una. atunci, unde sunt inventiile alea? dacia folosea in campionatul de raliuri motoare de pe renault-uri si volkswagen-uri din dezmembrari. asta spune tot despre nivelul tehnologic al uzinei. despre ce mai vorbim? ce mari realizari? la dacie daca trebuia sa inlocuiesti o usa, e ca si acum cu incuietorile, trebuie sa trimiti la uzina codul vin ca sa genereze exact uncuietorile de la cheia ta. asa si atunci, o alta usa in afara aleia cu care a plecat masina din fabrica, nu se potrivea. e antologic refuzul nemtilor de a importa dacia: au luat o masina, i-au dat usile jos si au mers cu ea 100km pe drumuri de piatra cubica. cand sa puna usile la loc, hopa, nu se mai potrivesc. fantastic. la fel ca si capabilitatea aro-ului in teren accidentat. apropo, intre cele 110 tari in care exportam noi masini, se regasesc marea britanie, germania, sua, canada, japonia, suedia, norvegia, finlanda (daca astia nu aveau nevoie de 4x4, atunci cine?). cred alea 110 erau congo, republica centr-africana, afganistan, sudan, iran, economii una mai dezvoltata ca alta...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Cimisoara-i fruncia

                    Seba, atata stiam noi sa facem. Nu e cazul sa faci agitatie... dar oricum ai fost simpatic. De exemplu Dacia 1300 din 1980 nu se compara la calitatea executiei nici macar cu Lada 1200 care se facea in URSS - nu vorbim de masini germane...

                    Nu comparam ARO cu G-Klasse... ca n-avem cum. Motorul de ARO - jumate de buceag (care la origine era motor Ford...)

                    Ideea e alta, erau facute de noi... si costau pe buzunarul nostru... Asta fiindca un G-Klasse in 3 usi era vreo 50.000 DM, iar ala in 5 usi incepea de pe la 65.000 DM... Nu stiu cine si-ar fi putut permite asa ceva prin 1987 in Romania. Asta in timp ce un VW broasca facut in Mexic era vreo 9000 DM, iar un Opel Corsa vreo 12000 DM

                    Apropos de ARO... Am avut ocazia in 1986, in calitate de "mandru pionier" sa ajung sa privesc si sa ating ARO-ul lui Ceausescu, atunci cand a vizitat Ploiestiul. Venise cu elicopterul pe stadionul Petrolul, unde pionierii i-au facut primirea cu stegulete; de acolo a plecat la rafinaria Petrotel (azi LukOil) iar noi am fost dusi la "Casa Aba" cu autobuzele ca sa asistam la discursul din balcon, impreuna cu oamenii muncii.

                    Noi am ajuns la Casa Alba inaintea lui Ceausescu. Tot alaiul era cu nea Nicu la Petrotel. Eu si cu inca un coleg am remarcat ARO-ul lui Ceausescu parcat pe o laterala a Casei Albe si ne-am dus la masina. Ne-am suit pe scarile de pe praguri. Era misto inauntru: scaunele si bancheta imbracate in piele maro-deschis-mustar. Caroseria era constructie speciala "pe comanda", diferita fata de caroseria de 244 (partea din spate, de dupa usa spate, pana in spate era mai lunga). Masina era impecabila... o vopsea gri petrol... super misto era masina.

                    Comment


                    • da, dar aia nu se vindea oricui, iar aro costa in '89, 300000 de lei, echivalentul a 15000 DM. merita joanghina aia atat, cand saptamanal trebuia sa-i schimbi bucsele de la directie, de la cardan, s-o segmentezi, iar de motorul de 2400 si 75cp as prefera sa nu vorbim, ca ala s-a nascut petarda, la nivelul anilor 1950. ma mir ca avea supape in chiulasa, ca ims-ul nu avea...si-atunci, ce super masina era aro? acum, serios, era pt noi, dar 15000 DM pt noi erau bani si atunci, ca si acum 15000 de euro. ca si cum acum ti-ai cumpara un duster. se compara dusterul cu aro? cred ca ala cu esp stie chiar sa transfere cuplu spre roata cu aderenta, deci simuleaza oarecum diferentialul blocabil pe care aro nu l-a avut. in plus, cel mai mare cosmar al meu cu aro: sa opresti, sa cobori in noroi, sa cuplezi planetarele pe fata, sa nu depasesti 40-50km/h in 4x4, sa opresti, sa decuplezi fata...da-l dracu', ala era o roaba, ca si lastunul, ca sa vezi cat de "frunce" a fost "cimisoara". o frunte intinsa pana la coor, incat acusi se confunda cu ala, daca tot am adus vorba
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • fereasca sfantul la ce preturi ajung si in ziua de azi acele G-klasse, chiar si cele vechi.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • nu fiti suparati ,ca daca pleaca renault o sa ne apucam sa facem Dacia Clasic cu motor pe injectie.sau poate facem Aro cu motor de ala de 75 de care zicea Seba.nu stiu de ce plangeti atat dupa industria romaneasca?nu producea mai nimic bun.asa ca mai bine ca se sparse.decat sa ne facem ca muncim,sa facem numai jafuri avand tehnologii din 1930 mai bine inchizi.
                          Last edited by margelatu; 27 June 2012, 12:33.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • ce legatura pacii au toate aberatiilee vomitate pe pagina asta cu topic-ul sa mor daca inteleg

                            Comment


                            • nici nu e nevoie sa le intelegi sau sa fi de acord cu mine.faza e ca daca pleaca astia noi ramanem in curul gol ca nu stim a face nimic.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • Las' ca vorbim cu Boc si aduce altii, ca era coada si la plecarea Nokia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google