Avertisment îngrozitor. Dacia ar putea pleca din România.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa ii aduca pe chinezi sa ne invete cum sa copiem marci
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • pai astia cica deja deschid in curand nu'ce fabrica de tembelizoare si componente electronice.important e sa producem ceva care se vinde bine si care chiar functioneaza.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • offtopic: huawei deschide o fabrica in ungaria. huawei e lider mondial in telecom, inaintea lui alcatel-lucent, ericsson...de nokia n-are rost sa mai mentionam
        si totusi, chinezii nu fac masini calumea, n-am avea ce sa copiem de la ei. mai bine cu renault, decat cu nimic.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • logan 2 o sa se fabrice la pitesti.

          Comment


          • Pe ce te bazezi cand faci afirmatia asta ?

            @Seba...din lista ta de ieri poti sa tai cateva din tarile civilizate care importa dustere: Marea Britanie si Germania.

            Comment


            • pentru clientul obisnuit, nu conteaza unde va fi facuta noua dacie, ci conteaza doar pretul. masina poate sa vina cu eticheta made in china. probabil ar fi mai ieftina si posibil mai buna.

              pentru nationalisti, cu siguranta conteaza, ca le pleaca marea mandrie de marca autohtona (si pentru cei care lucreaza in uzina, evident).
              internal combustionizer

              Comment


              • Repet un lucru de care vad ca nu se tine seama; orice firma care pleaca din tara, fie ea cu capital romanesc sau nu, aduce diminuarea sumelor la buget, pierderea locurilor de munca si pe termen lung alte probleme legate de impactul psihologic asupra eventualilor investitori. Cam asta e treaba si cu eventuala plecare a dacia; nu trebuie sa fii nationalist ca sa intelegi impactul social, mai ales ca nu prea se intrevad mari firme dornice de a dezvolta afaceri in Romania.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by parpanel View Post
                  Pe ce te bazezi cand faci afirmatia asta ?

                  @Seba...din lista ta de ieri poti sa tai cateva din tarile civilizate care importa dustere: Marea Britanie si Germania.

                  Chiar asta seara la stiri stroe a afirmat ca acum 3 ani s-a inceput construirea liniei de asamblare pe logan 2 si acum se fac ultimile "retusuri".
                  Last edited by adicata2003; 27 June 2012, 22:44. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • eu vorbeam de aro care cica s-a exportat in 110 tari...dusterul sa se exporte in 120 din partea mea. calitatea masinilor a scazut, am vazut asta din ce-am mesterit pe la ele. ca alea din 2005-2006 nu cred ca se mai fac. mai mult, atata timp cat un logan nou trece de 10000 si are dotari de 8500, poa' sa plece linistit renault...sa se duca dracu' in maroc sa impacheteze nisip.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Bravo Iancule, o abordare matura!

                      Asta cu "nu conteaza" unde sunt produse, ci doar pretul - e iarasi o idee necoapta.

                      Ba conteaza. Noi avem diverse pareri, in general emotionale. Dincolo de tara de productie, trendul este clar - se fac masini cu durata de viata tot mai scurta.

                      @ Seba "Automobilul de teren tip Aro-244 echipat cu motor Diesel avea un preţ stabilit la 19 iunie 1980 de 110.000 lei bucata. " sursa: http://industrializarearomaniei.blog...structiva.html

                      Nu poti veni cu preturi de 15000 DM pt ARO 244... Trebuie sa venim cu informatii corecte.

                      Comment


                      • important e sa avem cat mai mult de unde alege si sa luam ce e mai bun.
                        pentru clientul de dacie, da, nu va conta unde e facuta. va conta sa fie mai ieftina ca altele. oricine ar lua opel, skoda, renault daca ar fi la acelasi pret. pentru tine de ce-ar conta unde e facuta?

                        daca ei imi fac logan in maroc si mi-l ieftinesc cu 2000 de euro, crezi ca nu-l iau ca nu-i romanesc?

                        sau crezi ca eu il cumpar cu gandul ca daca nu mai fac logan in ro, raman fara munca sute de oameni care lucrau la uzina? in nici un caz. asta e societatea de consum si sistemul in care traim. marea majoritate a corporatiilor migreaza catre tarile unde mana de lucru e cat mai ieftina ca sa le iasa profit cat mai mare. daca voi credeti ca-i altfel, pai voi aveti probleme cu maturitatea in gandire.
                        Last edited by zeegermans; 28 June 2012, 00:51.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • Sursa informatiilor vis-a-vis de aro: http://ro.wikipedia.org/wiki/ARO
                          Dupa cum se vede, decaderea tot de la straini a venit.
                          Nu a fost el varf de gama, dar a existat si si-a facut treaba. Exista alte tari mult mai "civilizate" care nu au industrie auto, deci bun/rau, oricum trebuie sa fie un motiv de mandrie pentru noi.
                          Sigur ca intr-o comparatie cu G-class, care este un model de lux, si care isi are pretul lui, iese prost, dar in comparatie cu alte zdranganitori din vremea aia e comparabil. Nu contesta nimeni faptul ca era spartan si fiabilitatea era asa si asa, dar la anii aia era in grafic ca masina de munca ce era, doar nu era incadrat la suv-uri de lux.
                          Pentru asta chiar nu trebuie sa fii "fan"

                          Comment


                          • @ion_r5: in '89 sau '90, de paste, la loto era dat ca premiu un aro244 in valoare de 300000lei. deci 15000dm la vremea aia. o fi avut geamuri electrice, abs, esp, 6 airbaguri, 8 stele euroncap, dublu climatronic, servodirectie asistata electric, era euro6, full-full dar fara piele, vorba unui amic habar n-am...oricum, sa fi fost si 200000 (sa zicem ca n-am vazut eu bine, desi tin minte cifra, ca mi-a "marcat" copilaria - cum dracu sa coste aro de 3 ori cat dacia?) si tot ies vreo 10000dm. ideea e alta: cat timp un logan de 8500 se vinde cu >10000, nu conteaza unde se fabrica, eu nu l-as cumpara. si vorba lui zeegerman, daca ala din amroc se vinde cu 3000 de euro mai ieftin, il iei pe ala. dupa drive-test si dupa ce vezi rezultatele crash-testelor. daca iti convine, dai banul. daca nu, iei skoda, dar ce te faci ca nici aia nu-i facuta in ro, deci nu ajut economia? unii parca ar fi copii si mai cred basmele astea cu "sa consumam ce-i al nostru". chestia e sa vinzi altora ce produci, nu sa ti-l consumi singur, ca ne intoarcem inainte de '89...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Si um mesaj pentru cei dela dacia poate sa gandesc sa fabrice logan 2 la noi.
                              Traian Basescu a fost demis de parlament, iar referendumul v-a avea loc pe 29 Iulie. Aceasta este reactia mea la caderea lui Basescu, in final dupa 8 ani de ...

                              Comment


                              • wtf did i just saw???

                                reactii adverse la lipsa de etnobotanice?

                                tu esti ala din film?
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google