Eu nu cred ca a fost de succes.
Ce s-a intamplat dupa revolutie a fost un jaf la scare mare, pe timp indelungat.
O schema foarte bine gandita, extrem de profitabila unora!
Aduci niste intreprinderi cheie in faza de faliment, apare necesitatea comunicata populatiei de a fi "privatizata".
Este cumparata la pret de nimic de "niste". Chiar cu plata unor "comisioane" (sper ca intelegeti cratimele)
De nimic, tinand cont de pretul real pentru componente si nu numai.
Chiar si la privatizarea Daciei, cineva a fost fericit.
Ca a investit Renault in fabrica e alta poveste. Au incasat cu varf si indesat investitia.
Ba chiar este posibil sa se frece pe tzatza stanga sa zica: Engage! si sa o teleporteze (cum zice un coleg simpatic de-al meu)
Asa ca...suntem o tara in care dulaii inhata ciolanul, catelusii trec pe sub bariera si fraierii o iau in freza
Ce s-a intamplat dupa revolutie a fost un jaf la scare mare, pe timp indelungat.
O schema foarte bine gandita, extrem de profitabila unora!
Aduci niste intreprinderi cheie in faza de faliment, apare necesitatea comunicata populatiei de a fi "privatizata".
Este cumparata la pret de nimic de "niste". Chiar cu plata unor "comisioane" (sper ca intelegeti cratimele)
De nimic, tinand cont de pretul real pentru componente si nu numai.
Chiar si la privatizarea Daciei, cineva a fost fericit.
Ca a investit Renault in fabrica e alta poveste. Au incasat cu varf si indesat investitia.
Ba chiar este posibil sa se frece pe tzatza stanga sa zica: Engage! si sa o teleporteze (cum zice un coleg simpatic de-al meu)
Asa ca...suntem o tara in care dulaii inhata ciolanul, catelusii trec pe sub bariera si fraierii o iau in freza
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Comment