Originally posted by PCH
View Post
Avertisment îngrozitor. Dacia ar putea pleca din România.
Collapse
X
-
La vânzări stau excelent în toată Uniunea Europeană unde au o creştere de 40,4 % pe primele patru luni din acest an.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View Postla ce povesti de groaza aud despre daciile fabricate la talibani.... mai vb cu unu-altu prin service si imi spun ba de usi nereglate, ba de punti nestranse, ba de nisip in chedere si geamuri zgariate de noi, etc...
Putin peste 500 de masini Dacia Lodgy si Dacia Dokker, produse exclusiv in Maroc si comercializate in Romania, sunt rechemate in service din motive de siguranta pentru pasagerii din spate. O actiune de rechemare similara in service a fost luata de Dacia si in Portugalia, potrivit informatiilor furnizate de producatorul auto.
“Dacia a identificat posibilitatea ca bolturile de fixare a spatarului banchetei spate sa nu fie stranse corespunzator. Acest lucru poate duce la o retinere insuficienta sau o protectie scazuta a ocupantilor banchetei spate in cazul unui soc sau a unei franari de urgenta”, spune Dacia.
Scopul actiunii de rechemare in service este acela de a verifica nivelul de strangere a bolturilor de fixare a spatarului spate. In cazul se va constata necesar, acestea vor fi inlocuite.
“Costul acestei verificari, precum si cel al unei eventuale inlocuiri vor fi suportate integral de producator sau de reprezentantul acestuia”, noteaza Dacia.
Daca o mai rasolesc mult talibanii, poate Renault se gandeste de 2 ori cand decide sa mute productia in tari exotice. Ma gandesc sa nu fi descoperit si ceva mai grav gen punti nestranse, dar comunicatul sa se refere doar la bolturile banchetei ca sa ofere un motiv de a aduce masinile in service fara a dauna prea mult imaginii marcii.Last edited by mr.K; 30 May 2014, 14:17.
Comment
-
na, vezi ce ziceam. deci nu 'e' povesti!
eu de cadru de punte fata auzisem. dokerele de la buleftrica intoarse in service ca batea in draci pe fata, cadru slab pe caroserie!
deci, dacia marca neinteresanta care nici nu are pretentii de ceva siguranta. cum a zis si unul din directori la tv, nu mai stiu care. intreaba reporterul dom'le de ce nu faceti dacie de 5 stele la Ncap? raspuns: pentru ca e low cost si daca o facem sigura nu o sa mai fie eftina. oricum clientii de dacia nu cauta siguranta la o masina. trebuia vazut atunci, pana sa dea raspunsul ca facea fete-fete.
daca te gandesti cat ii costa verificatul si poate restransul la niste surupe.... si ce economii fac, garantat le muta pe toate acolo si din 250 E diferenta la un salariu de la un muncitor verifica si restrang 250 de suruburi.
plus restul de economii. nu zice nimeni cati bani baga si talibanii in fundul lor prin scutiri de impozite, inlesniri, etc. plus legislatia muncii demna de comuna primitiva.
exact ca in rommmmania in primii ani
sunt ingrozit de acest avertisment. poate asa isi da lumea seama ce guverne de sabotori a avut tara asta din 89 incoace si le mai pune foc o dataLast edited by skd_ozenel; 30 May 2014, 18:12.
Comment
-
Daca DACIA face rechemari in service...inseamna ce e masina proasta cu probleme.
Daca TOYOTA face acelasi lucru...insemna respect fata de clienti.
Oricum problemele cu frana si acceleratia de la Toyoata sunt mizilicuri fata de intratul apei in portbagaj la DACIA!
Renault ar trebui sa profite (ba char cred ca o face) de un lucru foarte important din Romania: CLIENTUL!
CLIENTUL asta este, cred, cel mai delasator la intretinere, cu cele mai mari asteptari la performante si mai ales cel mai exigent la orice neajuns, real sau inchipuit!
Romanul aude motorul, simte rotile, miroase uleiul, gusta lichidul de racire....
Astfel, cred ca DACIA/RENAULT beneficiaza de cel mai puternic feedback din piata. Si asta e un mare lucru pentru cine stie sa beneficieze de el.
Comment
-
-
Sunt mai multe probleme, dar Dacia nu le recunoaste. Si nici clientii.
Clientul Dacia e un roman obisnuit sa fie inselat, asa ca daca ii ramane in mana manerul de la portiera, ia niste superglue si il lipeste la loc.
Daca nu-i porneste motorul, e invatat cu asta.
Daca la service e jefuit la reprezentanta cu de 3 ori pretul consumabilelor, e obisnuit, oricum toti l-au furat toata viata.
Ca plateste mult pe masina raportat la ce se ofera, e obisnuit.
Asa ca, nu ma mir absolut deloc de ce aud, chiar de se intampla la 24 de ani dupa ce romanii au avut acces si la alte masini decat Dacia.
Sper ca Dacia sa nu piarda pietele externe castigate, desi daca aia se lamuresc ca fiabilitatea e relativa iar rugina e o realitate, dupa garantie vor vinde in masa masinile cumparate si marca va suferi o devalorizare puternica ca imagine.
Iar cetatenii vestici isi permit sa mai puna 2-3-5.000 de euro si sa cumpere ceva testat, dupa ce se lamuresc cu masina exotica.Last edited by mr.K; 30 May 2014, 20:25.
Comment
-
Te fix contrazici. Sa vezi ce tare si repede recunosc clientii altor marci!!!!
Romanii se plang by default si din principiu de tot ce e romanesc, se plang si de mama lor ca e romanca. Asa ca am vazut mult mai multi romani care se plang de Logan decat de Chevrolet...de basina sinistra numita Aveo. Sa mai zicem si de Albea?
Masini straine care ofera...da fiind staine...
Alunecam spre offtopic...nu ca ar fi ceva neobisnuit.
Comment
Comment