Ce Ati Schimbat Sau Reparat Pe Garantie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Normal ar trebui sa ti-o schimbe pe garantie , daca nu , e nasol !! o sa te cam coste alta noua !
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #77
      Eu unul zic ca asta trebuie schimbata pe garantie prin telefon, nu trebuie vazuta. Ideea este ca daca asa ceva nu face obiectul garantiei, atunci nu vad de ce sa "tin" masina in grantie... Dar ramane sa vad ce zic astia si o sa postez aici ce s-a intamplat. Oricum ieftin nu scapa baietii daca fac gura, o sa le aduc pe cap tot ce se poate.

      Comment


      • #78
        Mie normal mi se pare sa faca obiectul garantiei. Insa...vor veni probabil cu povesti ca ai fortat masina, ai mers prin namol, nameti etc..etc. Nu ai exploatat autoturismul corespunzator.

        Comment


        • #79
          Daaaa, deci noi avem mașini cu care trebuie să mergem doar pe autostradă, cu mediu ideal, fără forță de frecare, atât la sol cât și aerodinamic, nu? Cei de la reprezentanță au spus ca nu vor fi probleme și că în 2-3 zile mă vor suna să-mi ridic mașina. Birocrația cu OK-ul de la Dacia...

          Comment


          • #80
            De ce va lansati in supozitii (in general catastrofice) inainte de a afla raspunsul de la Dacia?
            Eu am scimbat pe garantie volanul, extractoarele aer, garnituri corp clapeta. Fara nici o sicana.
            Tot pe garantie am avut cateva interventii la vopsea, o lucrare a fost buna, una dezastru.

            Tot legat de garantie:
            Pe la 15-20 mii km eu am inceput sa suspectez ceva pe la ambreiaj, cutie sau timonerie...mi se parea ca agata. Dupa o prima constatare sumara mi s-a spus ca: cutia nu are absolut nimic, iar partea de AMBREIAJ+TIMONERIE....NU face obiectul garantiei, scrie negru pe alb in documente. Punct.
            Aveam posibilitatea sa desfac masina sa se verifice placa de presiune (presupus decalita)...dar pe banii mei.
            Dupa ce am mers si cu alte masini, mai noi si mai vechi, altele decat dacii...am constatat ca a mea merge chiar BINE .
            Din prisma experientelor mele nu am nimic de reprosat departamentului de garantii Dacia.

            Comment


            • #81
              da cum de s-a rupt in halul ala ...ai urcat vreun deal ceva mai inclinat in forja ....ca esti primul pe care-l vad cu ea asa rupta de acolo de langa fuzeta .....de obicei ea cedeaza la imbinarea cotului

              Comment


              • #82
                Nu știu. Eu unul nu am forjat mașina. Nu prea îmi place să fugăresc și de vârsta de scârțuri am trecut de mult timp. Nici nu am mers pe munți cu ea, drum accidentat. Și pentru mine e ceva dubios. Cred că este ceva defect de fabricație... să vedem când mă vor suna ăștia de la reprezentanță ce vor spune... Chiar sunt curios dacă vor avea vreo altă explicație decât cea cu defect de fabricație... Plus ca are 24.000 mașina chiar și deal înclinat în forjă dacă era tot nu mi se părea normal.

                Offtopic: aveam de gând în weekend să plac pe Transfăgărășan dar m-am răzgândit pe ultima suta de metri... oare ce se putea dacă o pățeam pe acolo? Mai avea cine sa posteze pe forum?

                Originally posted by CeDeBe-L View Post
                De ce va lansati in supozitii (in general catastrofice) inainte de a afla raspunsul de la Dacia?
                Eu am scimbat pe garantie volanul, extractoarele aer, garnituri corp clapeta. Fara nici o sicana.
                Tot pe garantie am avut cateva interventii la vopsea, o lucrare a fost buna, una dezastru.

                Tot legat de garantie:
                Pe la 15-20 mii km eu am inceput sa suspectez ceva pe la ambreiaj, cutie sau timonerie...mi se parea ca agata. Dupa o prima constatare sumara mi s-a spus ca: cutia nu are absolut nimic, iar partea de AMBREIAJ+TIMONERIE....NU face obiectul garantiei, scrie negru pe alb in documente. Punct.
                Aveam posibilitatea sa desfac masina sa se verifice placa de presiune (presupus decalita)...dar pe banii mei.
                Dupa ce am mers si cu alte masini, mai noi si mai vechi, altele decat dacii...am constatat ca a mea merge chiar BINE .
                Din prisma experientelor mele nu am nimic de reprosat departamentului de garantii Dacia.
                și eu mi-aș dori să spun după experiența asta, jos pălăria, dar cum noi suntem români și suntem învățați cu replici: „Exploatare necorespunzătoare” la orice, este greu să fii optimist
                Last edited by Urmelinho; 9 September 2014, 21:50.

                Comment


                • #83
                  atat timp cat ai garantie suni la dacia asistenta si te tracteaza ei .... si oricum numai in romania ai sa vezi zeci de explicatii in defavoarea clientului ....oricum se va rezolva pe garantie ... nu esti nici primul si nici ultimul la care s-a rupt o planetara!

                  Comment


                  • #84
                    Târziu cu dusul mașinii de ei ). Când am sunat la service mi-au spus sa le duc mașina, dar nici urmă să îmi spună că mă pot duce ei la service... ce să-i faci, români suntem, dar nu vrem să recunoaștem

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Tinuletz View Post
                      atat timp cat ai garantie suni la dacia asistenta si te tracteaza ei .... si oricum numai in romania ai sa vezi zeci de explicatii in defavoarea clientului ....oricum se va rezolva pe garantie ... nu esti nici primul si nici ultimul la care s-a rupt o planetara!
                      Parca doar primul an ai si asistenta rutiera.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #86
                        Din ce am citit pe site, ai pe toată perioada garanției, dacă imobilizarea mașinii este produsă de componentă în garanție. Acum nu știu dacă și la Logan 1 sau doar la auto pe care le au acum.

                        Comment


                        • #87
                          Au evoluat inseamna, la renault in 2010 era doar primul an. Trebuie sa scrie in carticica de garantie cum se aplica la a ta.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #88
                            La astea noi e asa:
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by einstein1984 View Post
                              Au evoluat inseamna, la renault in 2010 era doar primul an. Trebuie sa scrie in carticica de garantie cum se aplica la a ta.
                              Probabil scrie, numai că acum cărticica este la ei

                              Comment


                              • #90
                                @t0rquemada, scrie cumva și în cât timp se rezolvă ceva pe garanție? Deja au 5 zile pline lucrătoare și mi-au spus să vadă dacă se rezolvă săptămâna viitoare... Pana mea, dacă eram lucrător comercial ce dracu' făceam? Dacă eram taximetrist? Dădeam faliment...
                                Last edited by Urmelinho; 12 September 2014, 13:25.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google