Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dannyel87 View Post
    Am fost cu cineva pana in Austria cu un logan 1.4 mpi....La dus eram doar noi 2 ...Pe bord aveam aproape 180 si pe GPS 158....Asta era viteza la 5500 rpm.....Si cred ca daca mai mergeam inca 20 km mai mult nu urca....Deci numai vorbiti prostii....Era aici cineva care ia dat 190 pe ceas ...Si asta in RO pe drumurile noastre ....Pacat ca nu am avut cu ce sa filmam dar saptamana viitoare daca ma mai duc cu el o sa filmez....Ca sa termin odata balciu asta cu voi
    La mine,tot motor 1.4 ne ''masluit'',la 5000 r/min am 180 pe ceasul de bord si 171 pe navigator.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • E si normal sa poti depasi viteza maxima data de producator intrucat nici un motor nu seamana cu altu, astfel unu poate avea 71cp, altu 74cp sau chiar 79cp (loganu cumparat de nemti pentru "Proiect AM" a fost pus pe dino inainte de cipuire si avea 79cp din fabrica)
      ...de doi lei :p

      Comment


      • Asa e am auzit si eu ca alea de 1.4 pe dino unele aveau chiar 79:>
        m-am mai dus odata cu 190 pe ceas si am filmat .. Cand imi da pers cu care eram filmuletul il postez .. A da de data aceasta era cu acu undeva pe la 195 :P
        Its just a car ...

        Comment


        • Sper ca ultimere posturi au fost la mistocareala )

          180 pe ceas 171 pe gps (never ever!), un motor are 71 altu 79 cp...Altu a mers cu 190, mai putin si prindea 200, testari pe dino si ies 79 cp (daca-ti ies la roata ~70 cp sa spui sarumana).

          Am spus eu, trebuia inchis ca sigur se vor gasi care o sa atinga 200...

          Comment


          • Nu vorbesc de loc la misto...Tu esti cel care ne ia la misto si drept "mincinosi".

            La faza cu 79cp ma bazam pe cele scrise in revista AUTOMONDIAL din mai 2005

            "Motor
            In fisa tehnica a modelului Logan cu motor de 1,4 l, constructorul Dacia specifica o putere de 75 CP la 5.500 rpm si un cuplu de 112 Nm la 3.000 rpm. Insa masuratorile facute pe bancul de teste al companiei germane Euricar au aratat ca propulsorul de la automobilul de baza dezvolta 79,7 CP, la un regim de 5.495 rpm. Totodata, si cuplul este mai mare decat comunica uzina, anume de 121,6 Nm."

            SURSA: http://www.*************.com/articol...ctAM/index.htm

            Is curios sa vad ce fundament ai tu in a sustine ca viteza prinsa de dan.Gutu pe GPS nu este reala.

            Daca nici viteza de pe GPS nu ii cat de cat reala...Dupa ce sa ne mai luam????

            PS: ii imposibil sa construiesti 700 000 de loganuri care sa aiba toate viteza maxima constructiva 162km/h, in totdeauna o sa fie una mai nervoasa care o sa prinda mai mult
            ...de doi lei :p

            Comment


            • Am un filmulet cu aceasta ''prostie'' facuta de mine ca alt fel nu o pot numi,imi pare rau ca nu am filmat si gps-ul,daca reusesc sa pun filmul o sa il pun.Oricum a doua oara nu voi mai face incercarea.
              LOGAN--> <--TOYOTA

              Comment


              • Au aratat si niste grafice sau doar comentarii?
                Daca avea 79 cp sigur il incadrau la 80 cp (asa cum e 1.6 mpi, care are de fapt ~88 cp).

                Atasat test facut cu motorul de 1.4 - fundamentu pentru cuplu si putere.

                Iar cu 180 pe ceas si 171 pe GPS uite nu cred na ) . Daca e stock, n-are alte cauciuce, nu s-a mesterit la ea, nu are cum.

                Veniti voi cu un fundament la afirmatiile facute (eu cu puterea am facut-o).

                Asa va spun si eu (si e adevarat), la 160 pe ceas ai ~147/h real. Pe ce fundament?
                Ca asa spun eu, cum spuneti si voi povesti, asa va spun si eu.
                Attached Files

                Comment


                • Este si grafic...Ii fac maine o poza (din revista) si pun pe forum...
                  ...de doi lei :p

                  Comment


                  • De mesterit la ea nu am mesterit pentru ca nu prea am incredere in ''mesterit'',si cauciucuri am mai joase decat normale adica 195/60/15 care sunt cu 6mm mai joase decat cele stock.O sa incerc sa pun filmul,imi pare rau ca nu am filmat si gps-ul,la vremea aia nu mi s-a parut interesant.
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • E posibil cu dimensiunile astea sa arate pe ceas un 180 si pe gps 161 in loc de 171, deci nu-ti pun la indoiala memoria, dar sincer nu pusca nicicum, sunt destule subiecte cu viteza reala vs kilometraj la Logan (test facut si de reviste, numai sa cauti pe net).

                      Spunea cineva mai sus ca la 180 pe ceas avea 158 gps (probabil ca statea in dreapta).

                      Stiu ca la 120 pe ceas ai ~112 pe ceas si 100 pe ceas e ~93 (asta verif de mine).
                      Daca am timp maine, o sa probez si la 150-160.

                      Comment


                      • Eu iam dat pe autostrada...155...Dar deja scadea ff tare stabilitatea zici ca pluteam ) ff instabila ...Si stiti voi VIATA ARE PRIORITATE !!!

                        Comment


                        • exact 4 insi in masina 170 km/h pe autostrada un pic instabila viteza a 5 a 4.700 rpm fara vant, panda sau masina in fata cum zicea cineva ca merge din intertie in spatele unei masini si prinzi mai mult oricum este o mare tampenie, 130 km/h maxim pe autostrada nu ii dati mai mult ca nu are rost VIATA ARE PRIORITATE !!!
                          http://www.signaturebar.com/uploads/images/1864.jpg

                          Comment


                          • 155 si eu...Se ducea ea mai mult, dar...Morcovu'

                            Comment


                            • pey la valoarea ta de ce ai morcov ? ) ca nu se intampla nimic masina ta cu tine in masina e mai stabila
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/1864.jpg

                              Comment


                              • 3 persoane ... 155 - 160km/h ... Deja aceam morcovul cu tot cu iepure infipt :|

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google