Am pe undeva prin calculator rezistenta la frecare pt logan trebuie sa o caut numai, se accentueaza undeva de la 80:km/h in sus. Si creste f f brusc.
Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
La orice masina rezistenta aerului creste cu patratul vitezei, de aia sare exponential, de aia daca cu 75cp mergi cu 160, ca sa mergi cu 180, iti trebuie 100 de cai, nu 80...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by raduprov View PostInseamna ca nu mai scot borna veci sa am masina mai tare ca vecinu ))
toata lumea mi se mira cum trage "asa de bine" un motor de 1.4 pe golan
Si in alta ordine de idei loganu nu fuge cu mai mult de 165 km/h nici tras si nici impins... Pana pe la 13- ajunge relativ repede insa dupa aia trebuie sa stai cu biblia in mana... Din doua motive... Unu sa te rogi sa mearga mai rpd si motivul nr. 2 poate doamne fereste....
Nu sunt anti-Logan... Imi place masina mea shi nu as renunta la ea, cu toate ca am avut ocazia... In familie am 3 Dacii: 2 Loganuri si un Sandero...
Dar totusi sa nu uitam ca si EL e tot Dacie... Vb lu` Napoleon )sigpic
Comment
-
Si daca nu avea sigla de Dacia pe ea???Mergea mai repede?Era mai buna?Renault Logan care se fabrica in afara crezi ca merge mai bine?De unde stereotipurile astea mioritice?Tin sa te anunt ca marca Dacia nu mai e decat o strategie de marketing, partea mecanica, tehnica si proiectul nu are nici o legatura si sunt in totalitatea Renault!La fel ai putea pune sigla Dacia si pe Clio!E cam acelasi lucru si iti garantez ca si ala merge cam la fel pe aceleasi motorizari!Fiti obiectivi si invatati sa ganditi cu capul vostru!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostSi daca nu avea sigla de Dacia pe ea???Mergea mai repede?.......................................De unde stereotipurile astea mioritice?Tin sa te anunt ca marca Dacia nu mai e decat o strategie de marketing, partea mecanica, tehnica si proiectul nu are nici o legatura si sunt in totalitatea Renault!La fel ai putea pune sigla Dacia si pe Clio!E cam acelasi lucru si iti garantez ca si ala merge cam la fel pe aceleasi motorizari!Fiti obiectivi si invatati sa ganditi cu capul vostru!
Se stie-cunoaste-e real/natural cum vrei tu sa o spunem, Loganu de 1.4 se duce greu de la 130/h in sus, in tr V. Daca vrei sa mearga ceva mai repejor, musai tr IV pana pe la 145-150.
Cu ce fac comparatie? Pai uite eu am condus ceva masini de puteri apropiate. Ia vezi un rahat de Fabia de 1.2 (64 cp) sa vezi cum urca pe tr V de la 130 la 150-155, sau un Polo aceeasi motorizare, sau un Fiat Grande Punto(1.4 77 cp), sau un Golf IV 1.4 75 cp, Clio 1.4 75 cp, Clio 1.2 72 cp.
Iti spun ca TOATE urca mai repede pe tr V decat Loganul 1.4 de la ~120-130 la ~150-155/h.
Ca sa mergi cu ea cu 170 sau chiar mai mult...iti trebuie niste conditii nemaipomenit de prielnice. In conditii normale, pe la 160-165 max, se cam termina totul. Oricum, nu e pt viteza asta (cand stau in Laguna colegului din '97, e inuman cand te uiti la Logan, e ''sus'' tare )) ).
Dar asta nu e o problema/suparare. E o masina oarecum atipica (inaltime/latime, garda la sol) si cu o transmisie care nu ajuta motorul deloc (multi o tot dau in sus si-n jos cu economia de carburant, pe naiba, e cea mai ieftina si proasta cutie de la Renault, dar e totusi buna ca nu se strica, ca rapoarte e egal cu 0).
Suparare e atunci cand nu vrem sa recunoastem niste treburi.Last edited by Octavian; 22 October 2008, 22:35.
Comment
-
Mda...E vorba de coeficientul aerodinamic si rapoartele cutiei de viteze!
Iti recomand un Tucson 2L benzina sa vezi cum se plafoneaza pe la 160 de zici ca-i limitat electronic!Eu altceva am vrut sa zic....In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Eu stiu ce ai vrut sa spui, asta era valabil pt cei care vad in Dacia un shit, daca era W pe grila, probabil ca era una dintre cele mai bune/fiabile masini raportat la pret, adica valabil pt carcotasi. Corect?
Nu i-am luat apararea lu' Sinx, mi s-a parut doar ca a avut afirmatii pertinente, departe de a fi carcotas.
PS: si viteza ucide indiferent de masina, incep si eu cu sloganuri d-astea, mai ales de cand un prieten foarte apropiat a avut un grav accident cu Loganu din dotare (facut pulbere).
Comment
Comment