Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu sare de 5000 de ture

    Originally posted by darksid3 View Post
    180 km/h pe vitezometru....Pe portiune lungaaaaa ca altfel nu-i ia!Turometru era pe la 5000 si ceva (nu mult peste 5000)....Oricum, masina nu e pentru viteze d-astea!Un 130-140 e cel mai pretabil pe autostrada!
    eu am un logan 1.6 16v (prestige) si la 183 km/h cat am reusit eu sa-i dau turometrul se opreste fix la 5000 de ture, cel putin la al meu asa a fost. Nu s-a miscat de la 5000 de ture asa ca nush cum a trecut al tau! Bafta
    "Only God can judge me"

    Comment


    • Vezi ca sunt oameni care au depasit 200 cu 1.6 16v...E si pe youtube, si masini stock!Cu putin ajutor un 1.4 ajunge la 180!Nu am nici un interes sa mananc rahat plus ca daca vreau sa rulez cu 200/h in 25-30 de secunde pot, nu-mi trebuie Logan
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Desigur, asa cum sunt oameni care cu 1.4 au mers cu 180+ pe autostrada
        Tot pe iutub si nu numai
        Si dizal 65 cp incarcat a mers pe autostrada cu 180 (am poza de la prietnul meu cu dci).
        Elocvent?? N-as crede.

        Va spun io, cam asta e valoarea reala la fiecare 1.4 160-165; 1.6 mpi 170-177; 1.6 16V 185-190. ))))
        Normal ca daca te chinui ca nebunu vreo 50 km pe autostrada (atunci cand prinzi vale sau incepe vantu sa bata din pupa) se mai duce la 200-210 si 1.6 16V spre exemplu (acolo unde 1.4 merge cu 180...)
        Last edited by Octavian; 3 November 2008, 20:44.

        Comment


        • Exact asa cred si eu tavi.
          Constructorul credeti ca a scris degeaba viteza constructiva?

          Comment


          • Originally posted by HHO_PRIMO View Post
            Ma baieti... Nu e greu de crezut deloc...
            la 160 la ora intr-a 4a are exact 5500 RPM daca schimbi a 5-a treci undeva la 4800 eu am mers cu a mea cu 170! Dar n-am mai avut unde sa-i dau mai mult... Clar e instabila pt viteza aia si nu e facuta pt mai mult de 140 la ora
            trebuie sa te contrazic:intr-a 4-a la 150 km/h are 5500rpm si intr-a 5-a are putin peste 4000.
            eu la 1.4 meu cel mai mult i-am dat 160km/h pentru ca nu am mai avut drum.
            Last edited by b3ny; 4 November 2008, 16:34.

            Comment


            • Mai exact are aproape 155 la 5500rpm pe tr IV si pica in ~4300 rpm cand dai tr V (d-aia am spus eu ca tr V e de rahat, mult prea lunga!).

              PS: daca se schimba la viteze(automat si turatii) mai mici (din IV in V) dif de turatie este mai mica. Spun asta ca sa dau peste nas la unii care sustin ca diferenta de turatii intre trepte ar fi constanta indiferent de viteza.
              Last edited by Octavian; 4 November 2008, 22:06.

              Comment


              • Off: eu la 7000 mii ture am 200 pe bord...:P murano

                on:toyota hilux: are 50 cm garda la sol...La 160 km/h masina este foarte stabila (bine, nu ma apuc la viteza aia sa ocolesc gropi sau caini, magari )
                dece loganul la viteza de 160/h face ca toata alea pe sosea?..Care i buba ?

                Comment


                • Pt ca e prea usor la ce dimensiuni are, raportat si la garda sol.

                  PS: incearca sa pui una bucata patron de 120 kg in dreapta (cazul meu, bossu )) ) si mai doi oameni mai micuti ca sa zic asa in spate (amandoi la 100-110 kg, doua tipe te-ai prins...) sa vezi ce bine se aseaza la 140-150 (ca n-am mers mai tare, dar statea clar mai bine pe drum).
                  Last edited by Octavian; 4 November 2008, 22:16.

                  Comment


                  • Aaaa..Pai daca pun si eu niste saci cu ciment in spate la hilux, pai fac jaloane la 140 :p

                    Comment


                    • Numai sa-i asiguri bine, ca altfel faci jaloane pe doua roti sau mai rau, doamne fere ))

                      Comment


                      • ma poate directiona cineva la filmuletul unde germanii rastoarna logan-ul?
                        sigpic

                        Comment


                        • Scrie si tu pe youtube : test logan germania .. :P
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • Eu Cel Mai Mult Am Atins 160km/h.
                            Asta Pe A2.
                            Am Un Abs+/1,4mpi.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • 150-155 pe bord cu 1.4 ABS+ intr-o depasire la 4800 rotatii in a 5-a si simteam ca nu mai vrea. Sincer mie mi se pare foarte stabila pana la 130 km/h ... Iar la viraj strans la 90 grade in oras cu 70 la ora nici macar nu a schitat ca vrea sa alunece sau sa aud vreun zgomot.

                              Comment


                              • Curba de 90 de grade cu 70 la ora? 90 de grade adica unghi drept? Eu stiam ca aia la formula 1 intr-o curba de 90 de grade reduc pana la 50-60 km/h. Cred ca ai nimerit cel mai stabil Logan din cate s-au fabricat vreodata. Felicitari!
                                150-155 km/h la 4800 rpm si intr-o depasire, cred ca nu iti indica bine turometrul sau nu te-ai uitat tu bine.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google