Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @k-gula: da merge curba de 90 de grade cu 70km/h, se poate. Dar raza curbei peste 20 de metri. Daca ne referin doar la unghi si nu specifica nimeni raza virajului...
    pe pista cel mai tare am intrat in viraj de 90 de grade cu 85, la mai mult pleca masina de pe trasa si raza virajului e undeva la 25m, dar taiat virajul. In ac de par cu raza de 15m, mi mult de 55-60km/h nu am putut ca ieseam de pe pista. Si asta cu suspensia schimbata, jante mai late, anvelope mai late si cu umar de fixare pe janta...Cu suspensia stock, virtualmasorin n-a reusit mai mult de 50 pe acelasi ac de par. Nu mai zic de faptul ca trasa de pista nu seamana defel cu o strada cu benzile de circulatia delimitate foarte clar...In oras pot sa spun ca la o intersectie luata "din scurt",un pic ud pe jos, la 30-40km/h o cam pui de-a latul. Da detalii despre curba respectiva, ca pare cam mare viteza la prima vedere
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by K-gula View Post
      150-155 pe bord cu 1.4 ABS+ intr-o depasire la 4800 rotatii in a 5-a ................
      Cred ca nu te-ai uitat bine, sau ai ceva abateri la kilometraj (in minus ) ).
      La 4800 rpm pe tr V ai spre 170/h.

      PS: nu va mai jucati cu ea prin curbe cu suspensiile stock ca nu sta prea bine, odata ''plecata'' se redreseaza destul de greu (comparativ cu alte masinute de aceeasi clasa).

      Pe sens giratoriu necirculat mult seara, cu diametru de 15-20 metri, nu stiu exact (deci raza curbei mai mare de 15 m) am mers de-a ''roata'' pe tr II cu ~55/h. Desigur numai in fluierat de roti/limita aderentei.
      Acelasi sens giratoriu cu Ford Focus2, o placere cu ~55/h, pic de scartait de roti, senzatia ca tre sa te tii bine de volan ca te arunca pe exteriorul virajului ))

      PPS: ma rog, nu sunt din aceeasi clasa, dar ca idee.

      Comment


      • Am povestit undeva mai în detaliu cum era să mă răstorn la 110, când după o curbă largă la stânga, într-o vale, am dat de un autobuz care ocupa 70 % din lăţimea şoselei... Am ieşit de pe carosabil, în dreapta prăpastie, în stânga case... Când am ieşit pe pământ, am dat de-o groapă destul de adâncă pe care am luat-o din plin, am văzut de la vreo 20m, dar n-aveam ce să fac, era ca un canal de scurgere a apei înspre prăpastie. Imediat după ce am luat-o, m-a săltat în stânga, am tras şi eu de volan ca să nu pic în lateral, am intrat în balans stânga-dreapta, m-am folosit de toată lăţimea şoselei (care deja era îngustă) ca s-o redresez... Nu ştiu ce m-aş fi făcut dacă mai venea vreo maşină după autobuz... După ce m-am redresat, aveam deja 50 km/h...

        Nu pot să uit sunetul scos de roţi şi înclinarea maşinii din momentul marcat cu linie discontinuă roşie... Mai eram cu doi colegi, care credeau că o să ne adune cineva cu făraşu' din prăpastie şi m-au felicitat că am scăpat teferi în loc să mă ia la bătaie că am mers cu viteza aia pe acolo... :vinovat:

        Faptul că am redresat-o mi-a "dozat" un shot de încredere în mine, dar nu vreau să mai trec prin ce-am trecut, parcă de prea multe ori mi-am forţat norocul.

        Şi tre' să recunosc, o doză de teribilism tot există în mine, pe care o stăpânesc cu greu odată urcat la volan, când simt că fac un corp comun cu maşina, deşi acum, departe de ea, zic că o să merg cu viteza legală şi când sunt la volan mă trezesc cu 70-80 prin oraş, făcând slalom şi (probabil) duşmani în trafic...

        Nu ştiu câţi dintre cei de vârsta mea o să mă asculte, dar nu sfătuiesc pe nimeni să se întindă mai mult decât le permite plapuma. Weekend-ul trecut am "pus" 250 km pe Golan, dar cu un condus destul de calm. Şi n-am fost cu părinţii. :P Apropo de asta, scot cel mai bun consum când sunt cu ei.

        Sper să-mi vină mintea la cap...

        Şi să fiu OT: o singură dată am mers cu 160 pe ceas, pe E85.
        Attached Files

        Comment


        • Viteza maximă care am atins-o era un pic peste 160. Şi s-a ajuns la ea destul de uşor, drumul era apropae pustiu, lat şi fără înclinări, aşa-i că mi-am permis să calc până la podea
          Aut Caesar aut nihil!

          Comment


          • 160 si eram 4 pers in ea si sunt 100% ca se mai ducea ceva,pe toti pe care ii cunosc cu 1.4 au zis k undeva la 180,si un pic peste dar risti f mult!oricum sincer la 160 m-a surpirns cat de bine statea pe sosea.sunt gata se demonstrez oricui asta!nu stiu de ce va plangeti asa de stabilitatea acestei masini?ce ati vrea sa luati curbe cu 120???fratilor e masina de familie nu una sport!pai mergeti cu kalos,cu aveo si vedeti atunci,k pur si simplu va arunca dp sosea!am trait senzatia!
            "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

            Comment


            • Nu e chiar asa.Sta bine ca mai avea vreo 250 kg in plus.Da ia mergi tu cu 160 si sa fii singur in masina.Sa vezi ce bine sta pe sosea.Mai un pic si iti iei zboru cu un eleron d-ala bun. ).
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by odorog View Post
                160 si eram 4 pers in ea si sunt 100% ca se mai ducea ceva,pe toti pe care ii cunosc cu 1.4 au zis k undeva la 180,si un pic peste dar risti f mult!oricum sincer la 160 m-a surpirns cat de bine statea pe sosea.sunt gata se demonstrez oricui asta!nu stiu de ce va plangeti asa de stabilitatea acestei masini?ce ati vrea sa luati curbe cu 120???fratilor e masina de familie nu una sport!pai mergeti cu kalos,cu aveo si vedeti atunci,k pur si simplu va arunca dp sosea!am trait senzatia!
                La fel si eu zilele trecute, 160 km\h, 4 pers in masina,statea destul de bine pe drum. Era drum drept, si eu aveam impresia ca mai merge, dar nu am fortat la maxim
                niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                Comment


                • @odorog, te credem pe cuvant. Nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic.

                  Comment


                  • La 160 km/h, 1.4 da senzatia ca ar mai putea (asta si pt ca are rpm putine , vreo 4600 doar), daca e drum drept ca lumea nici macar nu esti cu pedala la ''blana''.

                    Dar va asigur ca mai mult de un ~165-168 nu se duce, excludem conditiile ''prielnice'' pt viteze de sf )))

                    Comment


                    • eu am avut aproape 180 pe ceas . si eram 6 persoane in masina
                      sigpic

                      Comment


                      • Mai puneai doua pers si ajungeai la 200...

                        Comment


                        • yuhuu ... trebuia sa mai bagi ceva persoane ca sa depasesti Bugatti Veyron . Cred ca inca vreo 10 cel putin daca cu 6 ai ajuns la 180 . Poate in picaj
                          Scuze de offtopic!
                          1.6 MPi Icy White

                          Comment


                          • Maine aud ca la altu i s-a rotit ceasul de 3 ori.)
                            Terminati cu prostiile ce naiba.

                            Comment


                            • Omul a zis "aproape"180...cat de aproape nu se stie...eu la 160 eram cu pedala jos,poate se mai intindea ea pana la 170 sa zic,da nu am mai insistat eu ca urma o curba si nu m-am riscat.Toata chestia daca vrei sa obtii viteza buna, e sa o turezi cu viteza a 4 pana la 145-150 si apoi sa-i dai 5...si blana...
                              niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                              Comment


                              • Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google