@k-gula: da merge curba de 90 de grade cu 70km/h, se poate. Dar raza curbei peste 20 de metri. Daca ne referin doar la unghi si nu specifica nimeni raza virajului...
pe pista cel mai tare am intrat in viraj de 90 de grade cu 85, la mai mult pleca masina de pe trasa si raza virajului e undeva la 25m, dar taiat virajul. In ac de par cu raza de 15m, mi mult de 55-60km/h nu am putut ca ieseam de pe pista. Si asta cu suspensia schimbata, jante mai late, anvelope mai late si cu umar de fixare pe janta...Cu suspensia stock, virtualmasorin n-a reusit mai mult de 50 pe acelasi ac de par. Nu mai zic de faptul ca trasa de pista nu seamana defel cu o strada cu benzile de circulatia delimitate foarte clar...In oras pot sa spun ca la o intersectie luata "din scurt",un pic ud pe jos, la 30-40km/h o cam pui de-a latul. Da detalii despre curba respectiva, ca pare cam mare viteza la prima vedere
pe pista cel mai tare am intrat in viraj de 90 de grade cu 85, la mai mult pleca masina de pe trasa si raza virajului e undeva la 25m, dar taiat virajul. In ac de par cu raza de 15m, mi mult de 55-60km/h nu am putut ca ieseam de pe pista. Si asta cu suspensia schimbata, jante mai late, anvelope mai late si cu umar de fixare pe janta...Cu suspensia stock, virtualmasorin n-a reusit mai mult de 50 pe acelasi ac de par. Nu mai zic de faptul ca trasa de pista nu seamana defel cu o strada cu benzile de circulatia delimitate foarte clar...In oras pot sa spun ca la o intersectie luata "din scurt",un pic ud pe jos, la 30-40km/h o cam pui de-a latul. Da detalii despre curba respectiva, ca pare cam mare viteza la prima vedere
Comment