Am ajuns si eu la 170 km/h pe ceas la intorcere de la intalnire de la Deva pe linia dreapta dintre Saliste-Sacel, si cred ca se mai duce putin . Benzina numai Top99+ !!! Foarte multumit de cum a mers aspiratorul
Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Acu' daca ai unu sase de ce razi de cutiile noastre unu patru?Sa zicem ca chestia cu vant din pupa si 200 km/h e un pic de ras da in rest 170 e o viteza rezonabila care o atingi fara probleme cu o cutie stok unu patru...insa la mai mult nici eu nu cred...poate gogosi calde...aia da
Comment
-
Originally posted by viorelu View Post.................................................. ................... in rest 170 e o viteza rezonabila care o atingi fara probleme cu o cutie stok unu patru...insa la mai mult nici eu nu cred...poate gogosi calde...aia da
Defapt a mea mai mult de 160 max 165 nu ia, nu stiu cum intindeti voi aspiratroarele 1.4 la 170 (poate aveti zeci de km drum drept), abia cei cu 1.6 mpi o duc la 170-175 in conditii normale, din nou...e dat naiba asta 1.4... )) .
PS: am luat si 175 dar ceva vale a fost, deci pica treaba.
Comment
-
Originally posted by anonimboy View Post@Octavian___30 daca producatoru spune de 163 a ta cum debi ia 160 si mai o ai si cipuita mergi cu apa?
O fi, cateva pagini in spate am vazut niste posturi care mie mi se pareau sincere, adica 160-165 pe ceas, cum imi merge si mie.
Probabil ca 2gr vale nu se observa la unii, sau o mica adiere de vant (de merg OK cu 1.4 la 170).
Si din nou spun: cei cu 1.6 mpi merg cu 170-175 pe ceas (tot ce am citit si vazut pana acum indica viteza asta) dar 1.4 uite ca e mai jmecher... ))) ....merge ''rezonabil'' cu 170
Comment
-
@Octavian___30 yo nu spun ca masina ta are ceva dar sa zici ca ajungi extrem de greu la 160 nu e ok.....ce vreu sa iti spun io pe masina am admisie directa inox + filtru ride + evacuare din catalizator + remap obd + benzina 99 sau 98 si am ajuns la 170 nu stiu sa iti spun ce distanta are portinea (extrem de dreapta) nu am incercat pe autostrada unde este distanta ff mare
io nu yoLast edited by Cristi_Xp; 28 December 2008, 18:02.
Comment
-
iar nu pricepeti...ca se vorbeste despre viteza maxima pe ceas,nu pe talon care e cu totul altceva.
adevarul e ca remapatul si admisia si evacuarea iti cresc full speedul...aia 5-10 cp ,cresc viteza maxima cu ... 5 km/h ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by anonimboy View Post@Octavian___30 yo nu spun ca masina ta are ceva dar sa zici ca ajungi extrem de greu la 160 nu e ok.....ce vreu sa iti spun io pe masina am admisie directa inox + filtru ride + evacuare din catalizator + remap obd + benzina 99 sau 98 si am ajuns la 170 nu stiu sa iti spun ce distanta are portinea (extrem de dreapta) nu am incercat pe autostrada unde este distanta ff mare
io nu yo
Eu n-am spus ca ajung greu la 160-165, ci ca nu merge mai mult (desi azi am luat 168, dar pun de vina vantu, la retur 160/h). Pana la 155-160 se poate ajunge pe tr IV relativ repede (~5700 rpm).
Io n-am decat remapare, daca pun si filtru sport si o evacuare mai buna, toate sansele sa mearga 170 ''rotund''.
PS: aia cu ''rezonabilu'' nu m-a incantat pe mine, adica una stock nu e chiar ''rezonabil'' 170 km/h.
Comment
-
octaviane tata , eu te inteleg ca esti complexat de faptul ca ai logan .. si esti pesimist cu privire la motorizarea 1.4 a acestora....
daca ma uit mai bine , 80% din posturile tale sunt in thread-urile "Viteza Maxima 1.4 MPI" , "1.4 mpi" si "Consum Logan 1.4 MPI" unde 90% din posturile tale au un mesaj negativ asupra masinii ... cum ca consuma mult.. face 13 secunde suta.. si nu prinde mai mult de 165 km/h . tind sa cred ca ai avut ghinion si ai un exemplar mai prost din fabrica.Last edited by Pigoo; 29 December 2008, 00:14.sigpic
Comment
Comment