Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bah, voi, nepriceputilor, tre' sa intelegeti ca un dizal, daca are turbo, merge mai tare ca un benzinar, chiar daca are cai mai putini ca benzinarul. voi nu aveti turbo, mah, de aia nu merge bine masina. am mai auzit de dizale de 85 de cai care au viteza mai mare decat benzinarele de 105cai. cand am intrebat de ce, mi s-a zis ca benzinarele nu au turbo...am bagat la cap si acum va impartasesc si voua din experienta mea. deci, tineti minte: 85 de cai de dizal is mai multi decat 105 de benzinar, ca aia 85 au turbo...retineti, da? apropo, sa stiti ca 8 valve in plus compenseaza din marele dezavantaj al lipsei turbinei. retineti si asta, da?
    acu ce ma intreb eu si n-a reusit respectivul sa ma lamureasca, alea 8 valve in plus...alea baga aer in motor? sau ce fac ele acolo, in chiulasa aia? musai tre sa faca altceva decat alea 8 normale, din moment ce compenseaza lipsa turbinei...

    io unul nu ma mai mir de nimic. la inceputuri m-am mirat de super performantele dizalului minune de 65 de cai, acum deja ca stiu cum sta treaba cu turbo si cu caii de dizal, nu mai comentez nimic. am invatat secretul motorului turbodizal si ma gandesc seriso sa le scriu la aia de la sistemul international de unitati de masura sa schimbe definitia si formula calului putere, sa introduca acolo un paragraf special pt turbodizale...ce ziceti, e o idee buna?
    Last edited by Seba; 21 January 2009, 12:43.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Si ce vrei sa spui Octaviane ca toti cei care au ajuns la 170-180 km/h pe ceas cu 1.4 au mers pe portiuni de drum "la vale" ? Mi se pare deja penibil ca ne tot contrazicem pentru 10-15 km in plus sau in minus la top speedul bolidului din dotare . Eu repet am mers cu 170 km/h pe o portiune de drum drept si mai puteam accelera inca putin dar
      intram intr-un sat si am franat.

      @Seba : Dupa cum zici tu ar trebui sa se faca alte echivalente , cai putere benzina si cai putere pentru dizal , am condus dizal de 65 si nu mi so parut cine stie ce mare fasss , in schimb dci-u de 85 mi-o placut , deasemenea si raposatul 16v Partener al tau atunci cand ai fost la Sibiu.
      sigpic

      Comment


      • tu n-ai inteles ca am postat la misto? cum dracu sa fie mai mult 1cp de dizal decat 1cp de benzinar?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by Bad_Wolf View Post
          Si ce vrei sa spui Octaviane ca toti cei care au ajuns la 170-180 km/h pe ceas cu 1.4 au mers pe portiuni de drum "la vale" ? .................................
          Unde arata kilometraju 180-185, DA - toti au filmat la vale, sau ceva conditii prielnice de a arata viteza asta la 1.4 (vant din pupa spre exemplu)
          E normal sa apara contradictii pt 10 kilometri, 160 NU e 170 asa cum 170 nu e 180. Nu tine figura cu ''ce mai conteaza'', ca de aia s-au ajuns la viteze si de 190 cu 1.4 (mpi). Ce mai conteaza un 5...7 km, lasa ca pun de la mine sa fie rotunda valoarea.

          Nu ti-am contestat viteza de 170 cat ai prins cu ea si ca spui ca ar mai fi mers un pic, data viitoare incearca pe acelasi traseu dar invers, sa n-ai vreo surpriza... (si eu am mers cu a mea cu 175-177 de mai multe ori, dar la retur n-a urcat mai mult de ~160 , deci asta nu inseamna ca gata, fuge domle cu 175 si ar mai merge...fuge o laie ).

          PS: stii ce e interesant, nu stiu cum naiba numai aici pe forum vad viteze magnifice la 1.4 , in aproape doi ani de cand am masina am intalnit la drum o groaza de loganisti , 1.4; 1.6 , dizal, dar cu referire la 1.4 cum naiba de n-am intalnit nici unul pana acum care sa poata merge asa de tare (180+) unu' n-am vazut care la 150-160 (160 care nu e tot una cu 150 ) ) sa-mi dea eventual vreun flash sa ma dau la o parte ca vine furia peste mine...si crede-ma ca probe reale am facut destule si cu 1.4 si cu 1.6 si cu dizaluri.
          Last edited by Octavian; 21 January 2009, 15:25.

          Comment


          • parerea mea vis-a-vis de postul lui tavi: iezagt! man, cand ai dreptate, ai dreptate. si inclin sa te cred pe cuvant, nu cum faci tu cu mine cand vorbesc de consumul 16v
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              tu n-ai inteles ca am postat la misto? cum dracu sa fie mai mult 1cp de dizal decat 1cp de benzinar?
              Asa cum 1kg de pene este mai usor decat 1 kg otel.

              Comment


              • Pai...e clar, kilu de fier e mai greu ca ala de pene ! ))))))))))))))
                Ok, back on topic.
                Pacat ca la drumu de Germania care-l fac sapt viitoare nu merg cu Loganu din dotare (am optat cu frate-meu sa mergem cu Fordu) sa bag si io o filmare cu 180 si ceva (de la mine) pe ceas...si sa arat ca mai am si ceva pedala... ))) Mare pacat.

                Comment


                • ...pana in Germania aveai timp si loc sa-i prinzi p-aia 180 cu Loganul
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • dac ma credeti sau nu asta e am dat pe autostrada pit buc 180 in cap pe gaz

                    Comment


                    • Sa nu te superi pe minr dar eu unul nu te cred.
                      180 ,1.4 si pe gaz???
                      Pare a fi poveste.

                      Comment


                      • Ieri i-am dat sa vad pe gps, mai mult de ~152-154/h n-a vrut nici batuta (162-164 pe ceas).
                        Portiune de vreo 5 km drept.

                        PS: adevaru e ca pe acelasi drum am mers cu Focus 1.6 si mai mult de 175 (pe ceas) nu s-a dus, desi pe autostrada s-a dus relativ lejer (adica mai putea)la 185.

                        Totusi nu stiu cum au scos astia viteza de 162 (asta ar insemna ceva peste 170 pe ceas)
                        Rar sa vezi ca trece acu de 170.
                        Last edited by Octavian; 1 February 2009, 11:50.

                        Comment


                        • Eu personal am reusit pe A1 si A2 respectiv Autostrada Buc-Pitesti si autostrada Bucuresti-Constanta...iti trebuie loc destul ca sa ajungi la viteza asta si drum cat mai drept
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___30 View Post
                            Ieri i-am dat sa vad pe gps, mai mult de ~152-154/h n-a vrut nici batuta (162-164 pe ceas).
                            Portiune de vreo 5 km drept.

                            PS: adevaru e ca pe acelasi drum am mers cu Focus 1.6 si mai mult de 175 (pe ceas) nu s-a dus, desi pe autostrada s-a dus relativ lejer (adica mai putea)la 185.

                            Totusi nu stiu cum au scos astia viteza de 162 (asta ar insemna ceva peste 170 pe ceas)
                            Rar sa vezi ca trece acu de 170.
                            Ti-au tremurat chilotii Tavi la viteza aia?

                            Comment


                            • Nu, drumu a fost foarte liber (si nu prea are denivelari), n-a batut vantu, conditii ok sa-i dai blana )).
                              Ce m-a ''iritat'' e ca altadata pe acelasi traseu (pe alta bucata aproape dreapta, nu asta de 5 km) m-am dus odata cu 175, dar de atunci n-am mai reusit treaba asta - probabil ca am fost favoritzat de vant, nu stiu.

                              Comment


                              • Presiunea la roti?Benzina?
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google