Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oricum iti trebuie niste conditii bune ca sa atingi 162 (adica ~172 pe ceas).
    Ei au declarat viteza asta, dar n-au spus pe ce distanta se atinge

    PS: pana la 160 eu ajung OK cu a mea, de acolo...uneori mai vrea sa urce, alteori niet

    Comment


    • e in functie si de benzina bagata....

      Comment


      • Eu cel mai mult am luat.....pe ceas 165,deci real a fost 155.
        Mai mult nu poate,adevarat merge numai cu benzina de 95 petromV
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • Na stai linistit ca i-am dat si 99 si OMV 100 si tot cam aceeasi treaba e, dar nu te contrazic, poate o miiiica diferenta este.

          Comment


          • Eu am observat altceva: daca sunt la 160 cu acceleratia blana si nu urca, ridic acceleratia (2-3 cm, nu sa decelerez) si are un zvac, trage "iar". Am patit-o de multe ori, valabil si in alte trepte (III+).

            Cand am prins 175, nu am fost cu pedala la podea, din contra, oscilam.. ba mai ridicam, ba mai apasam, tinand-o in ultimul sfert din cursa ei.

            Sunt eu ciudat?

            Comment


            • Nu, nu esti deloc ciudat - am remarcat si eu asta.
              E valabil si la alte masini, cel putin ce am mai condus eu (Focus 1.6 16v 100 cp).

              PS: sau ce mai pateam cu Loganu, se poticnea pe la 150-155 si gata - pedala la podea - o lasam putin si o calcam din nou, mai lua 5-7 km.

              Comment


              • Phew..

                Vreo explicatie gasim? Seba?

                Are vreo legatura cu ambreiaju'? Asta imi aduce aminte de vechea Dacie, cand aveam ambreiaju' facut praf, am mers cu ea cateva luni asa, in oras viteza maxima 40, in afara 70, mai mult nu lua. Cand o turam in tr. II si nu lua viteza, cum ridicam acceleratia, cum "prindea aderenta"... Ce am patit cu un colorat cu Espero, m-a "alergat" o juma' de ora prin oras...

                Comment


                • Nu are legatura cu ambreiajul. La masinile pe carburatie se datora pompei de sprit la astea pe injectie habar n-am.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • la stea pe injectie, cand diferenta dintre turele reale si turatia "target" a motorului (aia data de pedala la podea) depaseste un anumit prag (nu stiu exact cat), se ia din avans. asa e gandit softul. nu stiu de ce, stiu doar ca la acceleratia la podea, avansul se scade ca sa nu apara detonatii. ambreiajul n-are nici o treaba.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Ca de obicei, Seba cu iecsplicatia , multumim

                      Comment


                      • Multumim, Seba!

                        Comment


                        • Stiu ca greu sa credeti si stiu ca in conditii normale(drum drept, si fara vant/vijelie din spate) e imposibil de atins aceasta viteza cu 1.4 stoc si mai exact 190km/h cand ma intorceam de la mare - mult drum in linie dreapta si usoara vale. Iar cand ma intorceam de la suceava 185km/h de aici chiar am si o poza facuta de un prieten cu care eram in masina. http://www.artsani.ro/ftp/Logan%20185.jpg

                          Comment


                          • Ii place valea mult la 1.4 ))

                            Comment


                            • Asa e mai ales cand se lasa mult in lungime ) sa aiba timp, ca altfel...

                              Comment


                              • Tavi tu crezi?
                                Daca crezi tu cred si eu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google