Inseamna ca "autostrazile" noastre intra la categoria Drumuri forestiere pe langa autobahn
Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E o realitate dureroasa dupa 20 de ani de libertate.
D-aia astia de la Dacia (Reno defapt) au facut un utilaj perfect pt drumurile noastre, numai noi vrem sa atingem cu el viteze care le depasesc pe masinile de aceeasi clasa (daca am lua aproape orice masina din vest de 1.4-1.6 , cam toate au viteza de top ceva mai mare, dar nu vrem sa intelegem ca Loganu a fost facut in primul rand pt drumurile noastre).
160 nu-i bun la 75 cp, o tona de fiare, aerodinamica de dulap, garda la sol de ''minisuv'', trebe 190-200/h domle, sa aratam ca se poate
Comment
-
Are romanu' vointa? Are. Cand o sa prind drum la Zalau vad cat ia maxim si asta e.
Comment
-
Intr'adevar... cam ne-la-locul ei chestiunea vitezei maxime dintr'un singur motiv: deocamdata viteza limita maxima legala e 130 km/h. Si loganul, culmea(!) se simte chiar bine la viteza asta (as fi preferat si o a 6a viteza, dar la banii astia ii OK). Ce e peste, e cireasa de pe tort.
Imi place viteza, dar si siguranta. Si pe drumurile noastre e clar ca nu esti in siguranta, comparand cu ce gasim in vest. Asa ca, is multumit ca ma duce masinuta pana la 130 km/h(si putin peste ).
Noroc si sanatate !I don't ride low, I fly high...
Comment
-
Masina ar fi destul de sigura, mai ales daca drumurile nu ar avea atatea cocoase si hopuri, ca in curbe sta binisor. Si ar fi si mai bine, daca partenerii de trafic ar fi oameni normali (cum majoritatea nu sunt).The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Pt urechi trebe o antifonare mai buna, care Loganu din pacate nu o are.
PS: cu Fabia 1.2 la 140 (desi are turatii mai multe) nu prea auzi mare lucru in masina, vizavi de Logan (daca deschizi capota motorul nu e mai silentios la Fabia).
Comment
-
No, exista plusuri si minusuri... asta e Loganul. Si fiindca suntem aici cu totii, suntem constienti de asta si traim cu asta.
Oricum, viteza maxima pe ceas cu care merg eu in mod normal (doar la drum lung) ar fi undeva in jurul a 140 km/h ...si antenele intinse la max catre ceilalti participanti la trafic.I don't ride low, I fly high...
Comment
-
Daca nu e pe ''autostrada'' , inseamna ca esti talpaci/forjor de meserie.
Dar nu e nimic grav, la fel suntem si noi
PS: adica vreau sa spun ca daca merg cu 140 pe drumurile nationale/europene cam iau tot (desigur, exceptie Passatu gemacht in Deutscheland, si pe ala cateodata ).
Comment
-
) asta'i tare... bineinteles ca pe autostrada/europeana... in Bucuresti si in general in orase/sate, ii cam 100% imposibil sa ajung (eu!) la viteza asta ) ..ar fi cam impotriva legilor naturii, indiferent cati cai ai avea sub sa...
si is cam talpaci (fain termen) cand tre sa merg 300 - 400 km+I don't ride low, I fly high...
Comment
-
O singura data am ajuns cu Loganul la 160 km/h pe sosea undeva intre Urziceni si Constanta...am depasit toate masinile ...ma rog, era vale si veneam lansat. Am preferat sa accelerez decat sa reduc viteza...in capatul coloanei am redus regulamentar dar ma intreb ce-or fi zis aia..."Ete disperatul"In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Stai linistit, ca la 160 am trecut de toti si, de euforic ce devenisem, tot acceleram si nu era vale. La 175 m-am oprit din elanul muncitoresc, desi mai aveam pedala (si alt motor, dar viteza nu e buna peste o limita).The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
Comment