tavi, are dreptate cezar, numai ca la ce te referi tu e turatia unde "cazi" dupa schimbatul vitezei. insa la 6200rpm, ai mult mai putina putere decat la 5700. uita-te pe un grafic de putere la orice motor vrei tu, apropiat de 1.4mpi de la renault, opel, vw si-o sa vezi cum dupa 5500, turatia de putere maxima, puterea scade drastic la fiecare 2-300rpm in plus.
Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ma baieti...daca se face resoftarea la masina iar alimentarea se va taia la 6500 rpm maxim,viteza maxima nu creste???Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!
Comment
-
Tu te uiti dupa grafice, eu ma uit dupa practica (aseara am facut test cu doua masini 1.6 mpi remapat si 1.4 mpi stock, ei schimbat in zona lu 5700, eu un pic peste 6000, de fiecare data, in momentul in care ei au schimbat treapta, eu am luat ~1 metru in fata, avantaj care NU s-a pierdut in momentul in care eu am dat tr II).
Dupa ce ai schimbat la 6200 pici intr-o zona mai buna de putere la tr superioara.
A mea urca foarte bine pana pe la 6000-6200.
PS: nu mai vorbiti din carti, practica conteaza
Comment
-
bah tu ori esti turc si nu pricepi, ori nu vrei sa pricepi. ce am zis mai devreme? conteaza in ce turatie pici dupa schimbatul vitezei. aici ai dreptate. iar cezat a zis ca la 6500 ai mai putine putere decat la 5700. aici are el dreptate. care-i problema? el a zis o chestie, tu ai contraargumentat cu ceva ce n-are legatura cu ce a zis el, chit ca e corect ce-ai spus tu. si asta e practica 100% si al dracu mama ei, ca se pupa cu cartea. faptul ca tu cu cat te departezi de turatia de putere maxima faci masina sa accelereze mai lent, tie ce-ti spune, dupa parerea ta de mecanic? mama ei de treaba...
incearca sa urci o panta cu a 3-a la peste 6500rpm, sa vezi ca scade turatia pana la 5500-5700, caci acolo are motorul puterea maxima. nu esti in stare sa mentii aia 6500rpm in panta si se limiteaza la 5500, acolo ai caii ai mai multi. zi-mi practic ca nu se caca pe el motorul sa ajunga de la 6500 la 7000 mai mult decat de la 5500 la 6000 si atunci te cred. cu cat treci de 5500, puterea scade. nu ma crezi, da-i in gura in panta sa vezi unde ti se limiteaza motorul. la turatia de putere maxima, acolo moare.
de ce-i zice turatie de putere maxima? ca daca o depasesti, ai putere si mai mare, nu? mah da' prosti is astia de fac motoare si le testeaza pe dyno sau pe bancul de teste...practica ta si a mai cativa e mai tare decat 120 de ani de motoare cu combustie interna. newtone, einsteine, 'rati a' drecu' de imbecili cu fuizica voastra...Last edited by Seba; 7 July 2009, 16:17.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu man, nu sunt nici turc si nici nepriceputeanu, Cezar a spus ca n-am ce face dupa 6000 rpm,citez: ''Nu ai ce face dupa 6000 rpm, caci ai mai putina putere decat la 5700'' iar eu i-am spus cu alte cuvinte ca am ce face dupa 6000 rpm.
Asta era treaba cu 6200 rpm.
Nu l-am contrazis ca nu e mai putina putere dupa 6000 rpm.
Celelalte ipostaze spuse de tine sunt OK, alea cu dealurile, cazu de liniuta nu e valabil.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postincearca sa urci o panta cu a 3-a la peste 6500rpm, sa vezi ca scade turatia pana la 5500-5700, caci acolo are motorul puterea maxima. nu esti in stare sa mentii aia 6500rpm in panta si se limiteaza la 5500, acolo ai caii ai mai multi. zi-mi practic ca nu se caca pe el motorul sa ajunga de la 6500 la 7000 mai mult decat de la 5500 la 6000 si atunci te cred. cu cat treci de 5500, puterea scade. nu ma crezi, da-i in gura in panta sa vezi unde ti se limiteaza motorul. la turatia de putere maxima, acolo moare.Last edited by detail; 7 July 2009, 19:13.
Comment
-
ideea e ca de aia exista o turatie de putere maxima, dupa care nu mai ai aceeasi putere. la o panta care sa pupe cu greutatea masinii, suficient de lunga, poti sa iei ce treapta de viteza vrei tu, ca nu treci de turatia de putere maxima. stiu ca nu e cel mai bun exemplu, dar altu nu mi-a venit in minte. singurul exemplu clar e sa crnomoetrrezi o acceleratie de la 6500 la 7000 si una de la 5500 la 6000, sa vezi care dureazamai putin. pariu ca prima, iar asta nu poate sa insemne decat ca puterea la 6500 e mai mica decat la 5500. altfel, ai accelera mai rapid cu cresterea turatiei, lucru care nu se intampla.
ma rog, cred ca s-a inteles pana la urma care-i ideea, ca teoria se pupa cu practica, numai ca eu cu tavi nu stim sa ne exprimamDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
din partea mea, la 4500 sa fie puterea maxima si la 8500 sa fie mai mult decat maximul puterii maxime ma p.... pe ea putere intr-un final, ca oricum nu mai am masina. si pe jos, al dracu sa fiu care mi-e paso-cadenta de cuplu maxim, respectiv de putere maximaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by GJ-85-SRY View Post...........................octavian o tine pe a lui si ataca toata lumea cum o face in toate threadurile
asa ca seba ,cezar lasati-o asa
Facem schimb de idei, nu atac pe nimeni.
Zi-mi in cazu de fata NU generaliza, cu ce am gresit daca te dai destept.
Comment
-
am scapat la autostrada pt prima data pe A2....180 pe ceas ....gps era descarcat...ce e drept mai mergea dar.....mi-a fost oarecum frica.....dar eram bucuros ca blitzuisem q7 )
masina merge...dar 1.4 nu e facut pt viteza...consum mic in exterior primesti pe la 120-130km/h.....la mersul meu sportiv....schimbat in 5000 ture s.a.m.d. mi-a cosumat iasi-constanta 65L ......Nobody dies virgin...because life fuck's us all !!
Comment
-
Si la mine mai mergea, dar noroc ca s-a terminat autostrada, si mi-a fost frica.
Peste 180 am mers si eu...Asta insa dupa ce am luat halucinogene
PS: si eu care vroiam sa schimb masina...De fapt nu stiu sa o conduc. Vad ca tot mai multa lume trece de bariera celor 180 km/h.
Voi urma niste cursuri de pilotaj. Care te oferi sa ma meditezi? Plata o pot face in pastile...e mai bine asa.Last edited by Cezar; 8 July 2009, 16:22.
Comment
-
Ce ai cu omu?Intradevar e greu de crezut dar sa-i respectam convingerea.
Daca atat avea el pe ceas,poate a fost un pic de panta,poate batea vantu(din spate), poate avea masina goala,poate un chip...etc etc.
Si daca ne minte tot el pierde.
Va sfatuiesc sa nu incercati sa ajungeti si voi la 180sigpic
!
Comment
Comment