Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa-i, dar mi-a fost frica sa merg mai mult de 50 ))

    Comment


    • Eu cel m-ai mult i-am dat 170 dar a prins foarte greu, e drept nu am avut nici unde sa ii dau sa vad cat poate, eram doua persoane in masina si avea peste 4500 de ture, la 160 are 4500 de ture

      Comment


      • salutare,am reusit sa merg o bucata buna cu 162km/h dar mai mult nu a vrut.mentionez ca mai aveam 2 pers in masina.1.4mpi ph2

        Comment


        • re....eu am mers cu 99+ in ea intre campina si ploiesti cu 180 in cap......nu e gluma..

          Comment


          • tre sa ai "mare_2peu" sa mergi cu 180km/h, cu loganul!

            Comment


            • Nu cred ca erau reali, dar la 180 pe ceas daca masina este stabila, de ce nu? Eu inca nu am reusit sa ii dau la 1.4 180 pe ceas cum se lauda mai multi dar dieselul mi se pare foarte stabil la 180 pe ceas.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Trebuie sa ne intelegem intr-o privinta. Una e sa mergi cu cel putin 160 km/h pe sosea, acolo unde e destul de nesigur si alta e sa mergi cu viteza asta pe autostrada, acolo unde Loganul nu da semne de instabilitate cu exceptia directiei care devine fleashca si sa nu treci pe langa tir-uri . Aici mai sunt si alti factori, vantul, directia vantului, factorul psihologic. Oricum nu se simte lipita de sosea, asta-i clar.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Alex poate ma cari intr-o zi (not! ) ) si pe mine cu dizalu ala sa vad cat de foarte stabil e la 180, pe mama autostrazilor.

                  Atata timp cat nu tre sa misti mai deloc de volan (doar sa ti directia ''drept'') si Trabantu merge bine cu 140 daca ar avea motor sa-l duca.
                  Loganu nu e instabil, e foarte instabil (aveti grija pe autostrada daca bate vantu lateral, va puteti trezi pe banda doi asa din senin...) la viteze mari, la 140-150 tre' sa fie drept, fara manevre prea hotarate la directie pt ca poate intra usor in balans.
                  Si cu o masina mai serioasa nu e chiar apa de ploaie sa se mearga cu 180 (pe autostrada) dar mergem noi cu exemplul de stabilitate numit Logan...

                  Comment


                  • Cu niste arcuri sport sta mai bine pe drum.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian___30 View Post
                      Alex poate ma cari intr-o zi (not! ) ) si pe mine cu dizalu ala sa vad cat de foarte stabil e la 180, pe mama autostrazilor.

                      Atata timp cat nu tre sa misti mai deloc de volan (doar sa ti directia ''drept'') si Trabantu merge bine cu 140 daca ar avea motor sa-l duca.
                      Loganu nu e instabil, e foarte instabil (aveti grija pe autostrada daca bate vantu lateral, va puteti trezi pe banda doi asa din senin...) la viteze mari, la 140-150 tre' sa fie drept, fara manevre prea hotarate la directie pt ca poate intra usor in balans.
                      Si cu o masina mai serioasa nu e chiar apa de ploaie sa se mearga cu 180 (pe autostrada) dar mergem noi cu exemplul de stabilitate numit Logan...
                      Dai bani (not!!!) si te duc numai ca merg foarte rar cu dci-ul (ultima oara ieri am venit, 120-140 dinspre Alexandria spre Bucuresti) ma suparase o masina de politie, tot Logan de-al nostru, care venise din sens opus cu tulumba de pe contrasant si am zis ca daca ma ia macar sa stiu o treaba. Cu a mea merg pe autostrada cu 160 fara frica, sunt eu mai nesimtit poate dar nu mi se pare deloc instabil decat in virajele luate in viteza mare. Pe autostrada mi se pare foarte ok, imi plac drumurile lungi cu Loganul insa dupa editia pana la Zalau si retur (pe Transfagarasan) daca mi se va parea instabil atunci voi spune o parere concreta desi stiu ca in curbe luate in viteza Loganul subvireaza. Evident ca nu strica o suspensie sport. Deocamdata trebuie sa schimb sabotii spate la 1.4 care n-au fost schimbati niciodata. Imi face cateodata ca autobuzul cand termin franarea dar foarte fin si ma enerveaza. La Logan urasc franele cu discuri pline chiar daca folosesc tot timpul frana de motor. edit: Daca Loganul este instabil, am un vecin cu un Cielo mai barca decat o 1310, aia da instabila!
                      Last edited by aleXpeed; 27 July 2009, 22:20.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Originally posted by raduprov View Post
                        Bravo frate!!
                        I-ai lasat fara vorbe cu filmarea asta pe cei mai necredinciosi de pe aici(Octavian_30, Seba etc).
                        Cred ca le este si frica sa mearga cu viteza asta si de aici se trage tot ...
                        HI, HI, deci 1.4 poate ...chiar daca la vale ca doar aici e vorba de cat ati prins maxim cu masinile voastre.

                        Comment


                        • Eu nu as incerca niciodata atata oricum si sugerez sa nu incerce nici altii.
                          Mie de la 140 incolo mi si frica sa nu cumva sa se intample ceva(sa pierd controlul sau Doamne fereste altceva).
                          Ce a reusit Radu nu multi reusesc,cred ca nici el daca mai incearca o data nu mai prinde viteza aia.

                          Comment


                          • @geonny: ai nimerit-o, da, mie chiar imi e frica sa merg tare...
                            nu pot sa-ti zic ce poate 1.4, ca ma da icspe afara. reveniti-va, la vale, incarcat, cu vant din spate, deja e legea caderii libere, nu mai vorbim de puterea motoarelor si de cat poate masina, ci de cat de tare isi da pe un plan inclinat...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Mie imi place ca dela 140 la 190 accelereaza mai repede decit de la 100 la 120.

                              Comment


                              • i-o dat a 5-a cu pinion de dizal...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google