Pai de la 140 a inceput caderea, eu recunosc, mi-e frica!
Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
...totusi vorbind de instabilitate...care?.I-am dat si eu 175 (pe ceasul de bord) pe A1(masina remapata restul stock) si nu am vazut instabilitate,poate e doar o impresie la unii amestecata cu putina teama...sa nu fie tremurul celui de la volan...sau poate depinde si de starea tehnica a directiei la unele masini...
Comment
-
Eu am mai spus-o: Pe autostrada chiar nu da senzatia ca zboara de pe asfalt la viteza. Se simte insa directia FLEASHCA sau daca treci pe langa vre-un Tir, sau bate vantul. Daca nu vibreaza vre-o roata dezechilibrata, etc nu e sa zici ca-ti iei zborul. Spun asta necomparand Loganul la stabilitate cu vreun Audi A6 ci cu o masina de clasa apropiata. Adica nu diferente foarte mari.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Am dat si eu la a mea 175Km/h , pe ceas cu 4 insi in masina, AC pornit, pe E85. Cu cat e mai grea masina cu atat e mai stabila , singura chestie e ca atunci cand trece unu pe langa tine cu 200 Km/h tre sa calci oleaca frana ca sa se intareasca servodirectia ), in rest toate bune si frumoase. Masina este un 1.4 MPI stock, fara remapare sau alte accesori de tuning.
Comment
-
viteza mea de top din we. 3 pers in masina, AC pornit, incredibila viteza de ...... 140 km/h, mai mergea, dar intram in alt sat
cel mai mult imi place cand afara bate puternic vantul si stau in spatele unui TIR. din cauza curentilor din spatele TIR-ului face loganul stanga - dreapta (fara mistouri)sigpic
Comment
-
am un logan pe care lucrez ..de la firma cu 140.000km si e cam praf pe la directie , bucse , in fine cam suna ma limitez singur la 80 cu el ca mai mult mi frica daca e drumu rau tot dintr`o parte in alta ma arunca ... e foarte nasol chestia asta se vede si la alte masini(ex alfa romeo)
in filmuletul meu in care am mers cu 190 pe ceas am ajuns alta data (dar nu am filmat) chiar si la 195 , aproape de 200 :>
acum am gume second si mi frica sa merg tare , cu viteza aia dar cand imi voi baga gume noi si jante echilibrate calumea promit ca va arat 1.4 MPI cu 200km/h :P LA VALE clar )Its just a car ...
Comment
-
Originally posted by darksid3 View Post................ Se simte insa directia FLEASHCA sau daca treci pe langa vre-un Tir, sau bate vantul. ...........
Din cauza faptului ca se ''ridica'' de bot, contactul cu asfaltul la rotile din fata e infim, trece aer mult sub ea+greutatea relativ mica pt garda la sol, e reteta perfecta.
Mai bine sta daca e o pers de ~90-100 kg in dreapta si mai unu in spate de 90-100 kile, pacat ca nu mai are putere.
PS: (off) dizalu spre exemplu sta o idee mai bine pe drum, sau tradus - are directia mai sigura.
La 1.4 la gol, se poate pierde usor controlul directiei daca necesita ceva manevre la 140-150 (am simtit-o o data cum nu m-a mai ascultat, drum cu criplura dar bun, drept, a batut si vantu si a trebuit sa depasesc, pur si simplu n-a mai vrut sa ma asculte volanul, era sa fac ceva pe mine).
Un Polo, Golf, Focus n-ai sa vezi niciodata sa faca asa ceva.
Garda mare, inaltimea pavilionului inexplicabil de mare (n-am vazut om nici de 2 metri sa ajunga cu capatana sus) si greutatea relativ mica pt volumul masinii conduc la directia slaba la viteza si instabilitate.
Nu e cu suparare (ca la general sunt super multumit de utilaj) , dar cine spune ca la viteza mare e o masina sigura (pe autostrada sau oriunde)....sa se mai dea si cu alte masini sa poata face o comparatie.Last edited by Octavian; 2 August 2009, 08:52.
Comment
-
Masina sigura nu este si iti garantez eu ca si cu un Accent (exemplu) daca vrei sa faci vre-o manevra relativ brusca, te duci in balarii in doi pasi si trei miscari.
Este o diferenta intre cum se merge pe sosea si cum se merge pe autostrada, asa tentative cum sunt aici. Conteaza destul de mult si factorul psihologic. Tocmai pentru ca m-am dat cu o gramada de masini pot sa spun ca, atata timp cat nu-ti vibreaza vre-o roata sau ceva pe la directie masina nu flutura ca drapelul....oricum, cu o masina fara controlul tractiunii, esp si alte sisteme, sa faci vre-o manevra mai in forta de la 140 km/h in sus inseamna risc enorm.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
A facut cineva un test pentru viteza maxima inainte si dupa remapare ?
Teoretic ar trebui sa creasca cu 5 km/h. Din testele facute de Octavian la reprize un 1.4 remapoat sa mai bine ca unu stoc, oare diferenta este sesisabila si la top speed ?sigpic
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostPai si de la ce crezi ca e directia fleasca?
Din cauza faptului ca se ''ridica'' de bot, contactul cu asfaltul la rotile din fata e infim, trece aer mult sub ea+greutatea relativ mica pt garda la sol, e reteta perfecta.
Mai bine sta daca e o pers de ~90-100 kg in dreapta si mai unu in spate de 90-100 kile, pacat ca nu mai are putere.
PS: (off) dizalu spre exemplu sta o idee mai bine pe drum, sau tradus - are directia mai sigura.
La 1.4 la gol, se poate pierde usor controlul directiei daca necesita ceva manevre la 140-150 (am simtit-o o data cum nu m-a mai ascultat, drum cu criplura dar bun, drept, a batut si vantu si a trebuit sa depasesc, pur si simplu n-a mai vrut sa ma asculte volanul, era sa fac ceva pe mine).
Un Polo, Golf, Focus n-ai sa vezi niciodata sa faca asa ceva.
Garda mare, inaltimea pavilionului inexplicabil de mare (n-am vazut om nici de 2 metri sa ajunga cu capatana sus) si greutatea relativ mica pt volumul masinii conduc la directia slaba la viteza si instabilitate.
Nu e cu suparare (ca la general sunt super multumit de utilaj) , dar cine spune ca la viteza mare e o masina sigura (pe autostrada sau oriunde)....sa se mai dea si cu alte masini sa poata face o comparatie.
mai nou ma dau, pe langa loganelul meu 1.4, cu un Ford Turneo Connect de servici. Desi este foarte inalt( prima oara am crezut ca m-am suit intr-un autobuz), este uluitor de stabil( pe langa logan ) ca si directie, la vant lateral, la depasiri de tiruri chiar si la 170 pe ceas( nu a vrut mai mult in ruptu' capului), greutatea lui fiind de 1500kg.
Loganul e o masina OK pentru Romania, dar testarea ei la maxim pe drumurile noastre si cu o gramada de soferi dezordonati care te fac sa recurgi la manevre bruste, e un pic nebunie.
Scuze moderatorilor pentru off topic.
Comment
-
Dupa cum se vede, exista oameni ce au mers cu Ford Turneo Connect, si au ajuns la concluzia ca este mai stabila.
Continuati tot asa.
Acum sa revenim la viteza maxima logan, nu vb de stabilitate sau altele.
Daca se doreste asta, se face pe thread-uri special dedicate deja formate, sau urmand a fi formate. Ms de intelegere.
Comment
-
Dupa cum se vede nu stiu de ce va ofticati ca nu sta Loganu pe drum la viteza mare/maxima.
Eu poate am gresit ca am pomenit de bmw, trebuia sa spun de Polo sau Fabia(1) care si ele stau ceva mai bine pe drum la 150-160.
Toata treaba e sa vedem realitatea, nu sa inducem oamenii in eroare, mai avem doamne fereste pe careva apoi pe constiinta.
Cezar, topicu a fost facut varza de nenumarate ori, l-ati inchis si deschis de cateva ori.
Inchideti-l definitiv si gata, dar daca s-a inceput o discutie in care s-au antrenat in ea si moderatori, cu scuzele necesare, sa incercam s-o ducem pana la capat, sau macar sa tragem neste concluzii (daca mai e cazul).
Comment
Comment