Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bre, concluziile sunt destul de clare, ca sa nu ne mai invartim in jurul cozii.
    Stabilitatea acestei masini, este demna de clasa din care face parte si target-ul ei.
    NU putem avea pretentii de la o masina low-cost, sa poate face fata celor din alta categorie.
    Cert este, ca in aceasta categorie ( low-cost, masina mica de familie), nu are stabilitatea cea mai slaba.
    Hai sa revenim la topic va rog.
    PS: tavi, fa un thread separat despre stabilitate. Sau continua pe unul deja facut. Sa putem muta discutia acolo. Ms de intelegere.

    Comment


    • Cred ca aici ar trebui sa se posteze pur si simplu viteza maxima atinsa cu 1.4 , nu conteaza ca pe ceas,pe gps,la deal, la vale, cu vant, fara vant, atata timp cat se mentioneaza toate detaliile.
      Eu personal am mers de vreo 2-a ori cu 150 pe ceas(dar am acele date inapoi un pic,deci cred ca arata viteza reala acum) era iarna si vant din fata,drum drept.Nu eram pe autostrada...din acest motiv nici nu am avut loc unde sa merg mai tare...oricum eram in tr4 si batea tare vantul din fata...(stiu acest lucru ..ptr ca in momentul in care dadeam tr5 scadea viteza. Mentionez ca am remapare.
      Cand nu batea vantul din fata...mi-a fost frica sa merg mai tare..ptr ca directia devenise foarte usoara...si nu ma simteam in siguranta.
      Last edited by mumus; 3 August 2009, 09:23.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Atunci inseamna ca Raduprov e sefu' nostru la viteza maxima.
        Ieri am dus-o un pic peste 175/h (~177), in conditii de drum drept cu vale 2-3 grade si vant din pupa (Seba tu tre' sa stii, spre TM unde se bifurca drumu, inainte de intersectia cu Moravita) . Retur a mers 150 si gata, s-a terminat pedala.
        De data asta n-am mai filmat sa mai dau idei la lume.

        Comment


        • eu am tot testat loganul meu si pe linie dreapta dar si in curbe cu viteze relativ mari.tin sa precizez ca deocamdata masina imi este sotck.nici o remapare nimic pe ea(deocamdata).am luat diferite curbe cu 120 respectiv 130 km/h dar acele curbe fiind putin mai urate, intradevar foarte mult nu-i place masinii dar tot timpul am simtit ca am control deplin asupra masinii.niciodata nu s-a pus problema unui posibil eveniment neplacut.pe linie dreapta in treapta a 4-a am mers aproape 150 km/h.pe scurt pt un motor de 1.4 MPI merge destul de bine,iar eu sunt multumit de masina mea.isi face treaba.
          Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!

          Comment


          • Nu a facut nimeni test inainte si dupa remapare la top speed (pe ceas ca sa nu existe confuzii)
            sigpic

            Comment


            • Dupa remapare la capitolul viteza nu castigi, sau daca e ceva, e insignifiant (2-3 km).
              Castigul il ai doar la demaraj, viteza maxima marita cu 5 km scoate-o din calcul
              Poate sunt 2-3 km in plus cum am spus, dar nu prea sezisezi treaba asta.

              Comment


              • dupa cum am spus mai sus am tot testat masina stock,dupa remapare urmeaza inca o serie de teste iar dupa aceea va voi anunta.
                Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!

                Comment


                • daca nu se castiga km/h in plus dupa remapare, acei 6 cai frumosi in plus promisi la chiptuning nu exista. tot ce se face e doar o usoara redistribuire a cuplului pe plaja de turatii. degeaba se invarte in gol cu 700000000rpm, ca daca nu baga 4km/h in plus dupa resoftare, inseamna ca nu are putere mai mare. puterea da topspeed-ul, deci no bigger top speed, no more horse power. simpu ca la cls a 8-a
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Si 6-7 CP in plus dupa parerea ta i-ti dau un top speed mai mare de 5 km in plus? Eu cred ca nu. Se castiga un 10% de putere (eu personal sunt sceptic ca masina mea ar avea mai mult de 95 CP) dar la viteza maxima nu castigi proportional adica cu 10% mai mult. Cel mai probabil cu doar 4-5% mai mult adica 5-6 km in plus(pe care-i obtii si fara resoftare doar cu un vant bun din pupa )
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • un calcul matematic simplu arata ca 5 % din viteza maxima (sa zicem 160 km/h)este : 8 km/h.


                      deci ce zice Seba cu un 4-5 km in plus dupa remapare ar trebui sa fie sa zicem...adevarat...ptr ca mai intervine si aerodinamica lui peste...

                      si comparatia tebuie sa o faci in aproximativ aceleas conditii...
                      cu vant din pupa si resoftata merge mai bine
                      Last edited by mumus; 4 August 2009, 08:32.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Ca sa simti intr-adevar ca creste si viteza, trebe un surplus de 14-15 cp, nu 5-6 cp.
                        Ideal e ca inainte de resoftare sa ai unde sa faci test de viteza maxima apoi dupa resoftare sa repeti testul, lucru mai greu de realizat.
                        Si daca reiei testu in alte zile sunt prea multe variabile: vant, benzina, trafic, temp aerului.
                        Oricum aia 4-5 kilometrii la viteza max e greu sa-i simti/vezi, cel mai bine se vede/observa pe anumita portiune de drum (pe care o stii bine si ai facut forje acolo de multe ori) la capat ai viteza mai mare decat inainte de resoft.
                        Eu inainte de resoftare pe o portinune bine determinata puteam sa ajung cu utilaju la ~145, dupa resoftare am luat 155 pe aceeasi portiune.
                        Dar ca viteza de top ma abtin, nu stiu daca intr-adevar se mareste, cu 175 la vale am mers si inainte si dupa resoftare ))
                        Eeeeeventual pe austostrada s-ar putea vedea ceva....

                        Comment


                        • fratilor loganu 1,4 merge cu 170 si consum de 10 la suta probat

                          Comment


                          • nu-i ceva iesti din comun viteza aia. dar consumul ala, este in frana de motor?
                            sigpic

                            Comment


                            • si mai este si un fenomen ciudat si ,,neimportant" cum ar fi frecarea si rezistenta aerului care creste in progresie cu viteza
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • Originally posted by marian.neagu View Post
                                fratilor loganu 1,4 merge cu 170 si consum de 10 la suta probat
                                Sa fim seriosi.E unul nu cred asa ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google