Good point mitosu!
Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
eu am incercat, 175 pe ceas.deci real vreo 168 ) depinde de marja. nu era la vale, rezervorul ca de obicei gol ) si drum national/judetean [ nu mai stiu ]
1,4 stok de la mama lui" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Luin in calcul cauciucuri stock, cutia originala, etc - mai mult de 162 km/h nu are cum sa atinga. Am stat anul trecut si am calculat - turatia, multiplicarea cutiei, diametrul cauciucurilor originale - nu iese mai mult de 162 km/h (parca turatia motorului am luat-o in calcul 5800-6000 ture). O sa refac calculul si il pun si aici sa vedeti.
Am atins si eu 175 pe bord, un pic la vale si cu mull drum liber in fata. Fara vant .
Acum 3 saptamani, intre Adjud-Bacau pe E85 in treapa 3-4 nu a vrut mai mult de 120km/h Chiar la tr 5 scadea vizibil viteza....la vale! Asta fiind efectul unui vant mai puternic din fata. Consumul in schimb...destul...
Asa ca: ori ca laudati ca pescarii, ori ceasul (vitezometrul) este dus cu pluta
Comment
-
Originally posted by Octavian___30 View PostAre are, dar inca nu s-a incumetat niminei asa serios s-o afle.
Nu vezi, ba se termina tarlaua, ba vine curba, ba mai avea pedala dar nu i-a mai dat...
Deci inca e un mister....
S-au incumetat francezii: in conditii ideale( fara vant, totul stock, plan perfect orizontal, rezervor jumate, 2 persoane de greutate medie, si ceo mai fi) ia exact cat scrie in carte, adica 162 km/h masurati cu dispozitive speciale.
Ceea ce auzim noi pe aici se datoreaza in primul rand abaterii vitezometrului la si apoi celorlalti factori: vant din spate, inclinatia drumului, remapari, etc.
Comment
-
Eu am 16V dar nu e stabila la viteze peste 130 la ora si cu vant lateral pe A2. Fara vant merge super, e usoara si are garda mare la sol, pana in 110 la ora e parfum. E inca in rodaj si nu pot spune cat prinde ca nu am incercat decat s-o cocolosesc cu benzina buna si lichid de parbriz, astea sunt consumabilele. Am abia 2000km
Comment
-
Originally posted by Florin80 View Post.................................................. ..
S-au incumetat francezii: in conditii ideale( fara vant, totul stock, plan perfect orizontal, rezervor jumate, 2 persoane de greutate medie, si ceo mai fi) ia exact cat scrie in carte, adica 162 km/h masurati cu dispozitive speciale.
.......................................
Comment
-
Da da....sigur
La 150-155 ajungi ''repede'' ca sa zic asa (pe tr IV) dupa care se mai intinde oleaca la 160-165 (in urmatorii 2-3 kilometrii) si dupa care....trebe rabdare si muuuult drum drept (fara panta ca scade viteza) ca sa vezi pe ceas un ~170. Cert e ca 5-6 kilometrii nu-ti ajung (cu o plecare de la 80/h sa spunem).
Comment
-
am atins cu un preferance 1.4 viteza de 178 km/h pe E 85. Nu e o masina care sa te faca sa-ti doresti sa mergi si a doua oara cu viteza asta, mai ales daca bate vantul din lateral e destul de periculos. Recent am condus un Laureate tot cu 1.4 si mai mult de 120 km/h nu prindea sub nici o forma, pedala de acceleratie era la podea si am tinut-o cred 5 minute, dar degeaba...ramanea la 120. Masina nu a fost forjata vreodata sau sa se conduca sportiv cu ea, si are si putini km ( 26 000 km ) Aveti vreo idee care ar fi problema?
Comment
-
vreau sa spun un lucru,de preferabil pt cine are drum in strainatate.pe autobanda in germania sau oriunde altundeva sa incerce sa atinga tot speed-ul acolo ca sigur tarlaua nu se termina si daca sunt curbe nu sunt deloc periculoase,bine acum depinde si care autoband,dar cel mai bine asta ar fi.Muzica este acel lucru care defineste personalitatea fiecarei persoane in parte.Music is one of the most important things we live for!!!
Comment
-
Originally posted by ham04 View Postam atins cu un preferance 1.4 viteza de 178 km/h pe E 85. Nu e o masina care sa te faca sa-ti doresti sa mergi si a doua oara cu viteza asta, mai ales daca bate vantul din lateral e destul de periculos. Recent am condus un Laureate tot cu 1.4 si mai mult de 120 km/h nu prindea sub nici o forma, pedala de acceleratie era la podea si am tinut-o cred 5 minute, dar degeaba...ramanea la 120. Masina nu a fost forjata vreodata sau sa se conduca sportiv cu ea, si are si putini km ( 26 000 km ) Aveti vreo idee care ar fi problema?
Comment
-
Eeee fii cuminte, e foarte stabila pt unii
Asa este, instabila la viteze mari si la franare violenta e senzatie super nasoala (am fo' nevoit odata sa franez tare de la 150 la ~80, nasol, parca vrea sa se rostogoleacsa pe lungime).
Vezi poate a batut un pic vantu din fata cand ai luat numa 120/h cu ea, fiind si neforjata n-a putut.
Acum poate s-au mai curatat injectoarele
Comment
Comment