Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu vant din pupa am mers o sg data pe la ~175 si mai mergea (normal ) dar era inuman de instabila, se balanganea pe laterale ceva fantastic (vantu batea undeva spate-lateral-dreapta, dar cu rafale puternice, imi muta directia cand pe contrasens, cand ma baga in boscheti...si am renuntat sa mai tin apasata acceleratia...cine stie cat prindeam...poate chiar 200...pffff

    Comment


    • Originally posted by cristidedea View Post
      180Km/h....lejer, undeva pe langa Buzau
      e bine daca e lejer , chinuit ajungi la 220 cred...

      Comment


      • clar, 16volti e un ***** de motor...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • sau caca maca
          lejer am prins si eu 160 cu a IV-a, dar la vale si era una nesimtita de vreo 10%
          sigpic

          Comment


          • loganul 1.4 cu o schimbare de soft merge binisor... pe drum plat si fara vant i-am dat 155 in a 4-a (aveam cam 6700 rotatii/min) si intr-a 5-a am mers 175 la 4800 de ture... daca e goala masina pentru stabilitate sunt necesari 2 saci de ciment aplasati central in portbagaj... si de consum ce sa zic... la 120/130 km/h pe autostrada cunsuma 5.5 litri

            Comment


            • @ceayna
              raportul final de cutie la 1.4 mpi e 31.77 km/h la 1000 rot/min
              cu regula de trei ar insemna ca la 4800 rot/min viteza reala este de 152 km/h nu 175 km/h
              raportul la 1.6 este mai mic decat cel de 36.46 km/h la 1000 rot /min cat iese la tine.
              @all
              la resoftare se schimba cumva si pinionul de a V-a din taste?
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • da..ii mai adaugi 5 dinti in plus.

                Comment


                • La 6000 rpm ai 160 km/h in tr 4.
                  Daca nu, atunci ori dat ceasul inapoi, ori iti patineaza ambreiajul.
                  Cat despre 120/130 km/h cu un consum de 5.5, se poate doar daca cu 50 km in urma ai coborat Transfagarasanul, ori mergi in fata unei camionete mari ( incercat de catre mine, stand in spatele unui Dodge Ram).
                  In rest, masina mananca intre 6.5 si 7. Putand urca si mai mult depinzand de starea anvelopelor si conditiile atmosferice.
                  Last edited by Cezar; 15 September 2009, 20:06.

                  Comment


                  • arata "perfect real" la o singura viteza, oricat ai mesteri la el. pt orice km/h in plus sau in minus fata de viteza aia "mesterita", ai eroare de afisaj...mica, dar exista.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by Ceayna View Post
                      daca e goala masina pentru stabilitate sunt necesari 2 saci de ciment aplasati central in portbagaj...
                      Mai bine ii amplasezi in spatele scaunelor din fata. Daca ii pui in portbagaj mergi bine in linie dreapta, pentru ca la anumite curbe s-ar putea sa te depaseasca spatele daca intri prea tare (seba, corecteaza-ma daca gresesc) si cum la noi sunt numa doua autostrazi vrei nu vrei, in rest dai si de curbe
                      Last edited by andrushk_mib; 17 September 2009, 19:38.
                      If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                      Comment


                      • Nu nu, sacii de glet (sau adeziv de faianta) sunt buni ca au 25 de kile.
                        Folosesti 3 saci: unu pe podea in dreapta fata si ceilalti doi in spate stanga si dreapta.
                        Va merge leizar, stabila ca un bemve si ia 180/h lejer.

                        Comment


                        • Sa-mi scuza-ti off-topicul insa trebuie sa intervin: Octaviane, sacii de glet cu 20 kg, cele de CM9 au 25.
                          Mortal, de-a dreptul

                          Comment


                          • Fac si eu putin off, dar trebuie sa explic postul meu de mai sus, ca sa nu zica cineva ca sunt de parere ca pentru a stabiliza masina, ea trebuie ingreunata. Clar masina goala va merge mult mai bine decat masina incarcata, cu orice bagaje ar fi. Dar din experienta am constatat ca daca ai doua valize grele, comportamentul masinii va fi mai bun daca le pui in spatele scaunelelor decat in portbagaj
                            If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                            Comment


                            • Salut sunt nou pe aici si am vazut ca se vorbeste de viteza... uni chiar exagereaza cu "180 lejer" la un logan 1.4 MPI. Si eu tot 1.4 am si eu am mers aproape 175 KM/h si trebuia sa tin bine de volan ca nu este stabila fata de o super nova.

                              Loganul este zlab si franele.......eu ma patit pe transfagarasanu sa pierd surubul de la etrier........asa nu mai zic nimic.....sunt putin dezamagit de logan
                              Last edited by Myrcea21; 22 September 2009, 15:39. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • MIrcea eu am mers cu a mea cu 170 pe A2 si nu mi-i s-a parut instabila.Despre frana ce sa zic,am abs dar nu mi-i se pare cine stie ce abs-ul asta de pe "Golan".Ceea ce pot spune cu siguranta este ca este mai bine sa fie decat sa nu fie deloc,mai ales la logan.
                                :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google