ABS-ul asta de pe "Golan" este unul dintre cel mai des folosite de producatorii auto.
Viteza Maxima 1.4 MPI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by V@ly 1.4 MPI View PostMIrcea eu am mers cu a mea cu 170 pe A2 si nu mi-i s-a parut instabila.............
Orice din clasa supermini (sau cum i-o zice) Corsa, Fabia, Fiesta, Polo, Punto, Clio, sta mai bine pe drum la 150-170.
Loganu e penalizat din doua parti: garda la sol ceva cam mare + pavilionul inexplicabil de inalt (oameni la 1,90-2,0m am vazut ca au mai bine de un lat de palma de la cap la pavilion).
Comment
-
@seba: eu afirm doar din punctul meu de vedere.Am logan cu abs si sincer nu sunt este chiar atat de bun ca pe alte masini gen vw,mercedes saul altele.Poate cu ceva in plus la acest Bosch 8.0 ar conta mai mult pt o frana mai stabila si mai eficienta,ceva gen ESP sau altele care se gasesc la masinile mai sus amintite.Oricum eu am mentionat mai sus ca decat fara abs mai bine cu el.
@octavian: deacord cu tine la garda la sol si inaltimea masinii.In ceea ce priveste garda la sol se pot pune prelungiri ale barilor fata+spate,ceea ce va mai cobora din garda inalta.In ceea ce priveste stabilitatea Loganului,eu aveam 5 persoane + un caine la 35 kg in masina si portbagajul plin de bagaje.Cred ca de aici si "impresia" mea ca Loganul 1.4 MPI este stabil la 170 km/h.Repet,aceasta e parerea mea.:smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:
Comment
-
la mine la 2 foi de-abia se deschide apetitul...
valy, degeaba pui prelungiri, ca tot inalta ramane, chiar daca atarni foile alea de plastic pe ea. tavi si altii, nu va mai cacati pe voi cu cabina aia inalta la logan, ca e goala pe dinauntru, nu e plina sa zici ca dom'le uite ce influenteaza centrul de greutate. motorul e sus si podeaua inalta, de aia e barca, nu ca e inalta cabina. ar fi cum ziceti vi daca ar avea bagaje pe acoperis si s-ar balangani, atunci da, dar atata timp cat e gol sptiul respectiv, nu de acolo vine problema.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Aia 3-4 cm la plafon conteza foarte mult, nu e ceva care nu trebe luat in calcul. La 140 gandeste la suprafata aia cat aer dizloca aiurea. Se manifesta ca un paravant.
Coboara-i garda cu vreo 35 mm si taie din plafon mai vreo 3-4 cm si sa vezi cum o sa stea pe drum, exact ca o masina normala.
Motoru e sus...las' ca-l punem jos ca la F1 (numa' ca ramane in fata)
PS: numa cu garda coborata vreo 35 mm (si daca se poate alte telescoape in cuplu) isi schimba mult comportamentu la viteza, stii f bine asta.
Comment
-
Nu e asa de mare ca si garda la sol/centru de greutate ridicat, dar are influenta la rezistenta la inaintare. Sigurat ii imbunatatesti aerodinamica daca mai turtesti plafonu cu 3-4 cm.
Atunci ma duc si cu microbuzu cu 200... ca n-are importanta ca e asa de inalt plafonu...ca doar e gol sus, n-are greutate.
Scoate numai palma afara pe geam la 150 sa vezi ce rezistenta opune aeru, sau scoate o rigla lata de 3 cm, sa vezi cum se rupe.Last edited by Octavian; 24 September 2009, 11:07.
Comment
-
multi zic de logan ca-i instabil pe viraje pt ca e inalt. ce zice tavi e ok, dar la vant lateral ai aceeasi suprafata in care impinge vantul. la fel si la vant din fata, degeab o lasi mai jos, ca suprafata frontala tot aia e. singura varianta e sa-i scurtam plafonul, cum zice tavi...adica "scurtat" in sensul de lasat mai jos...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment