Viteza Maxima 1.4 MPI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu stiam ca specificatiile legate de abaterea + 5-10% a vitezometrului sunt doar pentru Europa (si posibil Asia), In SUA stiam ca nu exista astfel de norme.

    Si legat de viteza maxima a lui 1.4 MPI: daca luam in considerare raportul cutiei, turatia motorului si diametrul standard al cauciucurilor (185/65R15) iese din calcul exact pe la 162kmh, cat scrie in talon. Credeti ca poate depasi REAL viteza asta? Eu nu cred. Si mie mi-a aratat vitezometrul undeva pe la 165-170 (E85, mai in vale, ce-i drept). Dar cred ca viteza reala era pe undeva la 158kmh. Mai avea ceva din turatie pana sa-i taie injectia, dar nu mai aveam eu unde sa accelerez...
    GL-22-TOF

    Comment


    • Originally posted by robram View Post
      Nu-i eroare de kilometraj, toate autoturismele arata mai mult decit viteza reala din diferite motive dintre care unu ar fi sa nu te certi cu politistul de circulatie pentru 5 km /h in plus, oricum pina la 60 la ora in localitate nu te opreste. Exista specificatii internationale care obliga producatorii de masini sa constuiasca vitezometrele in asa fel incit sa arate in plus.
      nu chiar toate... Am mers cu un vw bora shi gpsul arata exact la fel ca vitezometrul... Loganul meu avea din fabrica o eraore de 10 km care am redus-o cand am desfacut bordul... Am lasat acul sa inceapa cursa mai de jos putin... Am facut cateva teste cu bordul desfacut in Drumul Taberei, unde exista afisaj d-ala care arata cu ce viteza mergi shi dupa aceea l-am montat... Puteam sa reduc eroare aceea la 1-2 km dar am preferat sa las 5 ca uneori cei 5km/h fac diferenta la amenda.... Numai bine....
      sigpic

      Comment


      • Mersi SEBA o sa studiez;). :* Si revin cu impresia.

        Comment


        • Sebi4fc esti stupid.Pe de-o parte vorbesti de viteza maxima,pe de alta parte intrebi cat ai intr-a 5-a la 2000rot/min.Nu stiam ca asta e viteza maxima.Cam faci misto de mine si nu prea imi convine.Ai grija.Bft
          sigpic

          Comment


          • La 160 pe ceas in treapta a 5-a eu zic ca merge lejer si ar mai urca inca destul pe ceas , nu am avut inca unde sa`i dau , eram in treapta a 4-a la 160 pe ceas si i-am dat a 5-a si tot acol a ramas iar dupa cateva secunde a inceput sa mai urce ceva , din pacate trebuia sa pun frana ..
            Its just a car ...

            Comment


            • @pacco:ai grija cum vorbesti...Pt jigniri se primesc premii...De la "zmeu" la "stupid" (aproape prost, cu alte cuvinte) e ceva diferenta. De data asta ai scapat. Ai putea sa-ti ceri scuze, macar in pm, fata de sebi4fc. Si terminati-o cu subtilitatile (aviz celor care se mai se leaga de pacco, chit ca nu-i individul usa de biserica )...Ori va certati civilizat de acum inainte, ori va luati cadouri in puncte de penalizare
              @sinx: daca tinei cont ca eroarea aia nu e fixa, ci procent din viteza afisata, nu faceai sa-ti arate 50km/h si tu sa ai 55 (asta se intampla la dat acul inapoi cu 10km/h). In conditiile spuse de tine, la 100 iti va arata exact, dupa care vei avea iar eroare pozitiva. Crede-ma, ca nu esti singurul cu acele date inapoi
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Salutare. Pe A2 cu 2 persoane in masina mai mult de 165 nu a luat.Am testat pe Dyno si am vazut ca la viteze peste 100 km/h are deja o abatere de 10 km /h, iar cand am schimbat panoul de bord cu unul de Prestige am avut grija ca dau putin inapoi acul de la kilometraj, iar acum arata ok, si inca ceva ........O sa incerc si bu benzina de 100 sa vedem daca urca mai mult.Mentionez ca am si filtru de aer sport si finala de inox (tot sport), si pot spune ca toba se simte doar in urechi si filtrul este chiar ok .
                real power..... diesel power by

                Comment


                • Originally posted by danielliviu View Post
                  ....................................
                  Si legat de viteza maxima a lui 1.4 MPI: daca luam in considerare raportul cutiei, turatia motorului si diametrul standard al cauciucurilor (185/65R15) iese din calcul exact pe la 162kmh, cat scrie in talon. Credeti ca poate depasi REAL viteza asta? Eu nu cred. Si mie mi-a aratat vitezometrul undeva pe la 165-170 (E85, mai in vale, ce-i drept). Dar cred ca viteza reala era pe undeva la 158kmh. Mai avea ceva din turatie pana sa-i taie injectia, dar nu mai aveam eu unde sa accelerez...
                  Nu ajungi cu 1.4 in tr V sa-ti taie injectia in vecii vecilor...Nici in vale de 10 km
                  La 160 ai 4500 rot/min, la 170 ~4750.

                  PS: ce e interesant, am impresia ca nu la toate au aceeasi abatere la kilometraj. M-am contrazis cu un coleg timisoarean si a avut dreptate, o data cu cresterea vitezei, NU e obligatoriu sa-ti creasca si abaterea.
                  Eu la 120/h am real 112/h, la 140/h am real 133/h (!). Deci abaterea se poate mentine (de 7-8 km) pana la viteza maxima.
                  Last edited by Octavian; 28 October 2008, 21:35.

                  Comment


                  • Originally posted by raduprov View Post
                    La 160 pe ceas in treapta a 5-a eu zic ca merge lejer si ar mai urca inca destul pe ceas , nu am avut inca unde sa`i dau , eram in treapta a 4-a la 160 pe ceas si i-am dat a 5-a si tot acol a ramas iar dupa cateva secunde a inceput sa mai urce ceva , din pacate trebuia sa pun frana ..
                    In conditii ''cinstite'' (adica fara vant din pupa si vale) iti mai urca un ~5 km/h ) .

                    Comment


                    • Pacco daca u in tr 5 la 2000r/pm ai 80 km/h si eu am numa 75 ce zici viteza maxima afisata de bord e acceasi??
                      Daca erai asa "STUPID" ca si mine poate iti dadeai seama de ce intreb chestia asta.
                      Uni dintre noi au umblat prin bord si au lasat acul km mai jos tocamai ca sa scape de eroare si eram si eu curios cu cat imi arata mai putin ca voua. ACUM intelegi;) oricum eu te salut cu stima si te invit la o bere;) fac eu cinste de data asta.
                      Last edited by sebi4fc; 28 October 2008, 21:44.

                      Comment


                      • Originally posted by csebalyn View Post
                        @pacco:ai grija cum vorbesti...Pt jigniri se primesc premii...De la "zmeu" la "stupid" (aproape prost, cu alte cuvinte) e ceva diferenta. De data asta ai scapat. Ai putea sa-ti ceri scuze, macar in pm, fata de sebi4fc. Si terminati-o cu subtilitatile (aviz celor care se mai se leaga de pacco, chit ca nu-i individul usa de biserica )...Ori va certati civilizat de acum inainte, ori va luati cadouri in puncte de penalizare
                        @sinx: daca tinei cont ca eroarea aia nu e fixa, ci procent din viteza afisata, nu faceai sa-ti arate 50km/h si tu sa ai 55 (asta se intampla la dat acul inapoi cu 10km/h). In conditiile spuse de tine, la 100 iti va arata exact, dupa care vei avea iar eroare pozitiva. Crede-ma, ca nu esti singurul cu acele date inapoi
                        la mine e fixa eroarea... Sau cel putin asa mi-am dat eu seama pana acum... 5-6 km... Pana pe la 130 km/h... Dupa aia nu am mai testat ca nu prea am unde sa merg cu viteza mai mare... Am testat cu gps... Si o fac de fiecare data cand am prilejul... Acum nu stiu ce sa zic... Poate am shi eu dreptate, poate ai shi tu. Cu prima ocazie cand mai plec afara din bucuresti o sa fiu mai atent si o sa vad ce iese...

                        Originally posted by danielliviu View Post
                        Mai avea ceva din turatie pana sa-i taie injectia, dar nu mai aveam eu unde sa accelerez...
                        asa credeam shi eu pana sa testez... In mintea mea credeam ca masina o sa fuga cu a 5-a pana ii taie injectia asa cum se intampla cu celelalte trepte... Am incercat shi nu imi explicam de ce nu mai urca... Pana la urma am ajuns la concluzia ca cei 75 de caluti nu sunt suficienti... Nici macat 90 nu sunt suficienti ca sa ajungi sa ii taie gazu` intr-a 5-a... Am mers cu un vw bora 1.6 16v 105 cai shi nici cu el nu am reusit... Abia a atins 210 km/h pe o autostrada in germania dupa 10 minute de acceleratie... Nici vorba de taiat gazu intr-a 5-a
                        Last edited by valeriuciprian; 28 October 2008, 22:12.
                        sigpic

                        Comment


                        • Nu am mai auzit niciodata asa ceva.Si daca ar fi asa cum zici tu numai la Dacia se poate intampla.Cum la mine sa arate 80 la tine 75?E masina stock neumblata nimic,cum sa arate mai mult sau mai putin arata la fel.Nu inteleg de ce ai face asa ceva,ca-mi arata mie cu 5-10 km in plus fata de viteza reala nu ma intereseaza.Poate daca mi-ai fi vorbit frumos de la inceput,si nu m-ai fi "impuscat" te-as fi tratat altfel,in rest numai bine omule.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Octavian___30 View Post
                            In conditii ''cinstite'' (adica fara vant din pupa si vale) iti mai urca un ~5 km/h ) .
                            atunci nu trebuia sa le mai puna 5 trepte , probabil 5km/h mai urca si in treapta a 4-a
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • Pai cam asta e treaba... ))
                              E bine totusi ca 160/h se poate atinge relativ repede daca omori motorul pe tr IV, e pacat ca de acolo pe tr V poate sa si scada viteza (daca bate vantul din fata) si de urcat...Numai daca vrea muschiu' lui si are o zi buna ))

                              Sincer mi-ar fi placut ca macar tr V sa fi fost un pic mai scurta (cand schimbi la 5500 rpm in tr V sa nu scada chiar la ~4400 rpm, sa scada pe la ~4700, sigur atunci ar avea ceva vlaga sa mai urce si ar putea duce un ~170/h cinstit, cu turometrul pe la 5000-5200 ca la multe alte masini de gen).

                              Comment


                              • Deci eu zic ca trebe sa urce pe loc drept cu acul la 180 fara vant si dealea ..
                                Its just a car ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google